كربلایی حسين داد هم پرواز کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۱    ۱۳۹۶/۷/۳۰ کد خبر: 140371 منبع: پرینت

كربلایی حسين داد هم پرواز كرد و به خانه أبديت رفت.
فرزندان و عيالش را تنها گذاشت.

كربلایی حسين داد يك آدم معمولى بود، كراچى شور نخود داشت و صبح تا شام زحمت مي كشيد تا يك لقمه نان حلال براى فرزندانش تهيه كند. ولى امروز كه از كنار جاده عبور كردم ناگهان چشمم به كراچى كربلایی حسين داد افتاد، گلويم بغض كرد، چشمانم بى اختيار اشك ريخت، دلم تاريك شد، گويا عزيز ترين كس ام را از دست دادم.

چند وقت پيش با دوستم شفيقه آنجا شور نخود خورديم و خنديديم و شوخى كرديم. اذيتش كرديم ولى نمي دانستم كه به اين زودى از كنار ما مي رود.
هنوز طعم لذيز شور نخود اش از دور لبانم جمع نشده بود كه او را نيز از ما گرفتند. ديگر آنجا حسين داد نيست، كسى شور نخود درست نمي كند و كوچه سكوت اختيار كرد، ابر ها بغض كرد و خون باريد.

شکوفه وفا


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حسین داد
انتحاری
نظرات بینندگان:

>>>   روحش شاد و روح تمامی هموطنان عزیزی که جانشان را از دست دادند.
هموطن

>>>   شکوفه جان همین خندیدن شوخی کردن وشور نخود خوردن شما وامثال تان دروی سرکها است که متعثبین مذهبی را تحریک میکنند که دست به کشتن مرد م بزنند بروید در خانه خود هم شوخی کنید هم خنده کنید این جا افغانستان است نه امریکا متوجه حرکات تان باشید نه شود روزی شما هم شکار شوید
ضید دوذدان

>>>   نفرین بر قاتلین حسین داد ها
سید عنایت حسینی

>>>   چندي پيش حاجي اشرف غني به تهران رفته بود و سفير آن كشور در فرودگاه اورا بدرقه كرده بود. تعداد از هموطنان مان برآشفته شده بودند كه به «رئيس جمهور» افغانستان توهين صورت گرفته و بايد رئيس جمهور ايران ازو پذيرايي مي كرد. من اما همان وقت گفته بودم ايران مطابق ظرفيت اشرف غني برخورد كرده و تعجب هم نداشت.
امروز شام وزير خارجه امريكا به فرودگاه بگرام حضور يافت و مسوولين درجه يك حكومت وحدت ملي به سر كرده گي غني و عبدالله فورا به ديدن او به پايگاه هوايي بگرام شتافتند. تملق و چاپلوسي آمدمك هاي حكومت وحدت ملي را وقتي در پاي وزير خارجه امريكا در بگرام ديدم، به جاي آنها عرق شرم بر جبين من موج زد. اين ها چقدر رهبران كوچك و بي غرور اند. مسوولين حكومت كابل به جاي اينكه وزير خارجه امريكا را در مقر وزارت خارجه اي كشور مطابق پروتوكول ديپلوماسي با صلابت و سر بلند ملاقات كنند، متاسفانه غني با تنبان و پيراهن، قديقفه بر جنوب شرق شانه اش با دار و دسته اش به ديدار وزير خارجه امريكا به بگرام مي رود، انگار «پادشاه جهان» را زيارت مي كنند.
هارون معترف

>>>   از اوغان های صهیونزم نوکر ترامپ دیونه این اوغانها تا نوکر نباشه که پادشاهی نمیتانه

>>>   حسین داد رفت وای این خنده و شوخی شما. را در ګیر کدام سخی داد نیندازد که چین در بین تان نخواهد ماند که باز نه خنده خواهد بود ونه شوخی

>>>   سوادت نم کش کرده باز ګپ کلان میزنی (ضد دزد)


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است