بیایید به کمپاین "ما با شما هستیم" بپیوندیم
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۹    ۱۳۹۶/۷/۳۰ کد خبر: 140356 منبع: پرینت

هموطنان عزیزم برای این مردان با دل و جان دعا کنید!
اینان همان هایی هستند که روزانه ما فقط آمار تلفات شان را می شنویم و ساده می گذریم غافل از اینکه این شیر مردان برای دفاع از مردم و خاک شان با گلویی بسته با بغض و اشک هایی پنهان فراغ جانگداز عزیزان شان را تحمل نموده و به سنگر های نبرد می روند و برای امنیت من و شما جام شهادت را شجاعانه سرمی کشند.

قابل تأمل و تعمق است این وضعیت بحرانی و وخیم کشور مان و همه می دانیم که وطن مان در حال سپری نمودن سخت ترین هفته و روز هایش می باشد.
اما باید محور توجه مردم مان را از این وحشت دور نموده و آنان را به آرامش و بردباری دعوت کنیم. هرچند کاری است بس دشوار زیرا چاره ای دیگر نیست و ضعف روحیه مردم و تفرقه اندازی بین ملت و دولت خواست اول دشمن است که ما فقط با اتحاد مان می توانیم این رویای شوم دشمن را به سرابی محض تبدیل کنیم.

ساده نیست و نمی توان شجاعت این مردان را با چند جمله بیان کرد اما حمایت من و شما می تواند روحیه این نظامیان را تقویت کند و برای شان انگیزه مبارزه را داد.

می دانم و عمیقا درد همه مردمم را تا اعماق وجودم مزه مزه کرده و حس می کنم اما لطفا صدای دشمن نشوید و بیش از این اعمال وحشیانه آنان را انعکاس ندهید و بجایش بیایید همه دست به دست هم دهیم و برای شیر مردان وطن مان قوت قلب شویم.

با عرض ادب
سپیده سخی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کمپاین
نیروهای امنیتی
نظرات بینندگان:

>>>   این نظامیان برای که می جنگند؟ در این دولت فاسد هیچ دلیلی برای ماندن نیست.

>>>   کار این کشور از اتحاد گذشته باید حکومت فدرالی بشه و هر قومی از مناطق خودش با تمام توان دفاع کنه دولت متمرکز نفوذپذیرتر از دولت فدرالی هستش از هر سو که بنگریم دولت فدرالی بهتر است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است