اهمال امنیتی ها در رسیدن به محل انفجار مسجد کابل
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۲    ۱۳۹۶/۷/۲۹ کد خبر: 140333 منبع: پرینت

سربازان مستقر در پوسته امنیتی نزدیک به محل حمله بر مسجد امام زمان کابل نیم ساعت بعد از حمله به محل آمدند.

به نقل از تمدن، یک پوسته امنیتی در 50 متری مسجد امام زمان موقعیت داشت که سربازان آن حدود نیم ساعت بعد از انفجار خود را به محل رسانند و از کنترل وضعیت نیز عاجز بودند.

این درحالی است که در حمله به مسجد امام زمان در منطقه دشت برچی کابل، صدای انفجار تا کیلومترها دورتر از محل نیز شنیده شده است و گفته شد که یک مهاجم نیز پس از حادثه از محل گریخته است.

همچنین ترافیک سنگین و دیر رسیدن آمبولانس ها برای انتقال زخمی های رویداد نیز از دیگر چالش ها دراین زمان این حمله بوده است.

در این حمله مهاجم انتحاری خود را به صف سوم نمازگزاران رسانده و خود را منفجر کرده است. افراد سالخورده، زنان، کودکان و جوانان شامل قربانیان هستند.

وزارت داخله آمار قربانیان رویداد را 39 تن و تعداد زخمی ها را 45 تن اعلام کرده است.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مسجد امام زمان
حمله
نظرات بینندگان:

>>>   وظیفه وزارت داخله و دفاع و ریاست امنیت ملی اعداد و ارقام دادن شهدا و. مجروحین حادثات اعمال ترورستی گروه مزدور طالبان است و وظیفه شخص ریس جمهور و ریس اجرایی طلب جنت به شهدا و شفای عاجل به مجروحین است وظیفه خوبی را گرفته اند و بدرستی انجام هم میدهند پس فهمیده شده نمیتواند که وظیفه تامین امنیت مردم و کشور بدوش کیست تا در صورت وقوع چنین حوادث دلخراش مورد پرسش و تحقیق و مجازات قرار داده شود .

>>>   وظیفه این دولت نالایق فقط اعلام تلفات است و بس کاش این دولت و این پارلمان دچار عمل انتحاری شود که همه مفسدان را یک دفعه سر به نیست کند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است