هاشمی: روابط دیپلماتیک با پاکستان را قطع کنیم
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۵۱    ۱۳۹۶/۷/۲۷ کد خبر: 140252 منبع: پرینت

دیگر به پاکستان اعتماد نکنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، شکیبا هاشمی، عضو مجلس نمایندگان در نشست روز چهارشنبه 26 میزان این مجلس درخصوص نقش کشورهای خارجی در ساماندهی حملات تروریستی هفته جاری دست روی پاکستان گذاشته و می گوید: پاکستان در تعهدات خود صادق نیست و دیگر به آنها اعتمادی نیست.

هاشمی بیان می کند: حکومت باید روابط دیپلماتیک خود را حداقل برای یک تا دو هفته با این کشور قطع کند و راه های تجاری و ترانزیتی نیز با آنها مسدود شود.

بکار بردن تجهیزات پیشرفته و مواد انفجاری فراوان از سوی طالبان در حملات اخیر موضوع تجهیز این گروه را از سوی حامیان خارجی پر رنگ تر کرده است.

این درحالی است که موترهای هاموی انفجار داده شده در مقر فرماندهی پولیس پکتیا از تجیهزات دولتی بوده است و علی رغم هشدار برخی از تحرکات آزادانه این هاموی ها در پکتیا به استخبارات کشور، این موضوع نادیده گرفته شد و همین هاموی ها مرکز فرماندهی پولیس را در پکتیا هدف قرار دادند.

در جریان حمله بر مقر فرماندهی پولیس پکتیا، 41 تن بشمول فرمانده این مقر کشته و بیش از 150 تن دیگر زخمی شدند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
هاشمی
حملات کشور
نظرات بینندگان:

>>>   اگر دست وهمکاری سران این حکومت جان کری در ناامنی این کشور نباشد بعد از سقوظ یک پسته ولو اگر تجهیزات ووسایط نظامی بدست مخالفین افتاد باید بوسیله طیارات کشفی تعقیب وتخریب گردد اما این بی تفاوتی وآرامش سران حکومت بیکاره خود معامله وضمینه کشتاروویرانی این وطن بوده وآمریکایی ها در استخراج معادن وانتقال آن میباشند ومردم بی دفاع ما به خون خویش غلط میزنند وغنی فاسق در رسانه ها خاطرجمعی به مردم میدهد که مخالفین در میدان نظامی شکست خورده اند .در حالیکه جوانان ومردم ما تباه گردیدند وهیچ مسیر وخط معلوم نیست که کدام طرف روان هستیم وچه وقت در منزل خواهیم رسید .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است