اوج وحشت در تخار جریان دارد
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۱    ۱۳۹۶/۷/۲۴ کد خبر: 140080 منبع: پرینت

در تخار یک رسم رواج شده است که هر مسلح مسوولی آدم ربایی، قتل، سرقت های مسلحانه، ترور اشخاص و افراد را نماید به نام مسلح های غیر مسوول ختم می شود. بعداز اینکه به قبر گذاشتند قصه اش تمام می شود داد شان هم به جای نمی رسد متاسفانه.
این خواهر و برادر در منطقه کندال ولسوالی فرخار ولایت تخار به قول نیروهای امنیتی از سوی مسلح های غیر مسوول کشته شدند.
احمد نظری


تخار افغانستان نیروهای امنیتی کشته و زخمی مسلح های غیر مسوول

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
جنایت
تخار
نظرات بینندگان:

>>>   خدا لعنت شان کند تا چه کشتن به این ملت بیچاره از بترسید

>>>   ایا تا کنون قانت یکی از قوماندانان حزب اسلامی گلبدین که در روز روشن و داخل مسجد که مردم اماده اجراینماز جمعه بودند و این قوماندان خدا ناترس خاین ضد دین با فیر تفنگ چندین تن نماز گذار داخل مسجد را بشهادت رساند و چندین تن دیگر را زخمی کرد با وصف تظاهرات مردم و داد خواهی جامعه مدنی غمین قوماندان قانت را کسی دستگیر و تحقیق و زندانی کرده که نکرده ونشده چون گلبیدین حکمتیار رسما حمایت خود را ازین قوماندن بیان کرد ریس جمهور غنی و دیگر اراکین دولت مسولین امنیتی و عدلی و قضایی هیچکاری را انجام نداند در حالیکه جرم قوماندان قانت منحیث قتل و مجروح کردن چندین تن نماز گذار واضح و ثابت و مشهود هم بود .

>>>   مگر در تخار هیچ آدم نیست.
مگر تخار مرکز مقاومت نبود
کجا شد آن دلیر مردان تخار

>>>   این کشتارها از طرف کوچی ها انجام میشود.

>>>   کشتن انسان در کشور ما به یک فرهنگ تبدیل شده است. سالها است که در این کشور مردم به علت های مختلف گروه گروه کشته می شوند و به یک اعتیاد بسیار خطر ناک تبدیل شده است.از دولتیان، تروریستها و طالبان گرفته تا مردم عادی همه به کشتن انسان عادت کرده اند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است