يادي از جنايات كرزي
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۸    ۱۳۹۶/۷/۲۳ کد خبر: 140021 منبع: پرینت

سال پار دقيقا در چنين روزي هفته نامه تایمز لندن مدارك معتبري را فاش ساخت كه حامد خان کرزی ریس جمهوری پیشین از سال ٢٠٠٧ الي ٢٠١٤ ميلادي حدود ٦٠٠ میلیون دالر را برای تقویت گروه تروريستي طالبان از بودجه ملي افغانستان مصرف کرده است.

مدارك فاش شده همچنان نشان مي داد؛ کرزی پنج مرکز آموزش هاي نظامي را برای طالبان در ولایات هلمند، کندز، ننگرهار، فاریاب و لوگر ايجاد کرده است.

او كه در نقش "شاه شجاع دوم" توسط امريكايي ها به كابل آورده شد و ١٤ سال را تحت سايه پرچم امريكا بر اريكه قدرت تكيه زد و حتا خانواده اش را سربازان امريكايي محافظت مي كردند، اين روزها يكبار اكت و اداي وطن پرستي نموده و شعارهاي ضد امريكايي سر مي دهد.

كرزي جنايت كارترين سياست گر تاريخ معاصر افغانستان است.

فهیم فطرت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
جنایات کرزی
شاه شجاع
نظرات بینندگان:

>>>   راست گفتی

>>>   آقای فهیم فطرت توکی هستی که تا اکنون ترانمی شناسم بیا از نزدیک همرایم گپ بزن که من ترا قناعت بدهم وگر نه سرت بوی قورمه میدهد
کرزی

>>>   چیزیکه کشت میکنی آنرا درو میکنی
کرزی هم چیزیکه کشت کرده دروخواهد کرد

>>>   حیف میرویس که اینچنین پدر دارد.

>>>   فطرت صاحب!
با آخرین جمله ات صد فیصد موافقه دارم ولی میترسم که غنی بیوجدان برنده مسابقه نشود!!!!!!

>>>   نويسنده اول نوشتن را ياد بگير باز به خق يك موي سفيد ازي ممليكت تحمت ببند من نفهميدم كه كليمه سارپال به كدام تاريخ ميگويند هههههههههههههههه

>>>   بارها نوشتم خاین ترین آدم در تاریخ حکومت پشتون والی، کرزی است. کرزی بزرگ ترین فرصت، توسعه ای افغانستان را تبدیل به تهدید کرد. مردم افغانستان را قربانی منافع قبیله ای خود، با زنده کردن دوباره طالب کرد.
این مردک مدافع اخیر از این خاين، که کلمه سال پار را نفهمیده است، برای شما فهم چنین کلمات خلی زود است، شما فقط انتحار کنید.

>>>   جناب نخست خوت برو خود را با سواد بساز تا زبان و ادبیات پارسی را بتوانی درست بخوانی ، نویسنده نوشته( سال پار ) یعنی سال گذشته نی ( سار پال) و نوشته که ( موی سفید ) یک روایت یادم آمد که روزی یک دهاتی از ده به شهر آمده بود و گذرش به سرچوک کابل میشود در آنجا دکان های بزازی یعنی تکه فروشی زیادی قرار داشت که توسط برادران اهل هنود در کابل قدیم اداره میشد و همه با ریش های انبوه سیاه و سفید مصروف کار و تجارت خود بودند . مرد دهاتی به تعجب شده بود که روحانیون نورانی دوکانداری میکنند و قتی به محل بود و باش خود رسید دوستانش از او پرسیدند که در کابل چه دیددی مرد با بسیار شد ومد قصه میکرد که کابل خوشم آمد که مردان روحانی و نورانی مصروف کار و تجارت اند و مسلمانی و کار را آدم در کابل خوب واضع میبیند ازبین شنونده ها به مرد دهاتی میگوید که ای آدم ساده کسانی راکه تو دیده یی آنها همه اهل هنود اند و تو اشتباهن همه را روحانی فکر کرده یی، این به این معنا نیست که هرکس مو سفید است روح و روانش پاکست است باید از او پیروی کرد کرزی و شرکایش وطن را به تباهی کشاندند و این ۱۷ سال بربادی ثمره جنایات کرزی است که ادامه دارد فروشنده هیچگاه خیرخواه وطن نمیشود.
خارکش

>>>   کلمه سار پال نبست بلکه نوشته سال پار.
در فارسی پار گذشته معنی میدهد وسال پار همان پارسال معمول است.
سال پار بود دلم در گرو زلف کسی
مثل پارسال هنوز هم دلم در گرو است

>>>   خوب است هرچه ميخواهيد بنويسيد، من همه دوست و دشمن راتشخيص و يادداشت ميگيرم ، بعد از رسيدن قدرت دوباره ، با شما تصفيه ء حساب خواهد شد
<<<<< سكرتر كرزي

>>>   افسوس بحال زینت که چنین شوهر بی معرفت را انتخاب کرد
قلم دار ارگ


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است