ارگ هرات مزاحم دانشگاه است
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۳    ۱۳۹۶/۷/۲۳ کد خبر: 139976 منبع: پرینت

همه‌ ساله نشستی تحت نام گفتگوهای امنیتی در هرات برگزار می گردد. به دستاوردها و نتایج این نشست کار نداریم؛ اما آنچه مهم است این‌ است که این نشست، باعث تعطیلی درس دانشگاه هرات می گردد.
دیروز بخشی از اعضای دانشگاه هرات اعم از استاد و دانشجو و کارمند اجازه نیافتند که به دانشگاه بروند؛ چون راه‌های رسیدن به این نهاد علمی از طرف نیروهای امنیتی مسدود است زیرا مهمانان نشست امنیتی هرات در هوتل ارگ پذیرایی می‌شوند و راه دانشگاه از کنار این هوتل می گذرد.
برگزارکنندگان این نشست پروژه‌ی خود را اجرا می کنند و هوتل ارگ هم که مهمانان را جای داده نیز در فکر تجارت خود است در واقع هر دو جانب به فکر تجارت اند؛ هم برگزارکنندگان و هم هوتل.
اما در این میان استادان و دانشجویان دانشگاه هم علاف و سرگردانند و هم درس‌شان تعطیل شده است.
من تفاوتی مابین عملکرد دشمنان دانش که مکاتب را آتش می زنند و مسدود می کنند و این گروه تجارت پیشه نمی‌ بینم حالا رفتار سخت و زشت نیروهای امنیتی در چنین روزهایی که بماند سر جای خود!
این بار اول نیست؛ همه‌ ساله این مشکل وجود دارد و تا کنون چندین بار این مشکل مطرح شده اما چونان قرائت یاسین بیش نبوده!

سید مسعود حسینی


ارگ کابل افغانستان هرات دانشگاه هرات نشست گفتگوهای امنیتی

ارگ مابل افغانستان هرات دانشگاه هرات نشست گفتگوهای امنیتی

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نشست گفتگوهای امنیتی هرات
نظرات بینندگان:

>>>   اگر دانش جو دانش جوی واقعی باشد به یک ودو روز تعطیلی کدام جای نمی گیرد خوب است که درین روزها درس های گذشته خوده مرور کند خلاصه به هرچیز باید یک انتقاد گرفته شود دیگه
مجاهد

>>>   امنيت مهمتر از دانش يك روزه است، اگر امنيت نباشد راه ها ودروازه ها مثل سابق بسته ميشوند و بس. مهمانان مهمي در شهر بودند و اوضاع حكم ميكند كه بايد امنيت گرفته شود. پس به مَسولين امنيتي اعتماد كنيم.
از طرفي دانشگاهي ها هم درين نشست اشتراك داشتند. شما ازيشان بپرسيد كه مسولين شما استند. محصلين تنها و تنها مصروف كسب و تجربه علمي و دانشگاهي نيستند بلكه يك محصل امروزي بايد دوري عشق يك روزه تعطيلي و راهبندان را هم بياموزد و تجربه كند.
با احترام
ولي پوهنتوني

>>>   هرات يك روز از علم و پيشرفت عقب افتاد، وأي وأي وأي واي
خير است در عوض وقت به فكاهي و چاي پيدا شد.

>>>   بهتر این است که سال آینده پیش از پیش با مسوولین تنظیم کنید تا این مجلس در روز جمعه بر گذار شود. یا اینکه در این روز دانشگاهیان عزیز هم اگر خواسته باشند شامل پروگرام شوند چون آموزش را چندین شیوه است.
داود مرادیان از غنیمت های این وطن است کاری نکنید که بهانه به دست فاشیستان بدهید.

>>>   شاید هم دانشگاه مزاحم ارگ باشد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است