رییس جمهور با هدیه نقدی از یاسین قادری تقدیر کرد
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۰۱    ۱۳۹۶/۷/۲۲ کد خبر: 139972 منبع: پرینت

محمد اشرف غنی رییس جمهور ، احمدیاسین قادری ورزشکار فدراسیون پرورش اندام کشور را که اخیراً در نهمین مسابقات پرورش اندام آماتور جهان در کشور مغولستان مقام اول را کسب کرد، با هدیۀ نقدی مورد تقدیر قرار داد.

در مراسمی که به این مناسبت در ارگ انجام شد، ابتدا باور هوتک رییس فدراسیون پرورش اندام ضمن تشکر از حمایت های رییس جمهور از ورزشکاران، مشکلات ورزشکاران کشور را مطرح و خواستار حل آن گردید.

بعداً احمد یاسین قادری صحبت کرد و ضمن اینکه این موفقیت را به رییس جمهور و مردم افغانستان تبریک گفت، افزود: حمایت های شما زمینه ساز موفقیت برای من و سایر وزرشکاران کشور بوده است.

رییس جمهور غنی پس از استماع سخنان آنان، خطاب به قادری گفت که من از شما و فامیل تان تشکر می کنم که عزت و افتخار بزرگ را برای کشور در سطح منطقه و جهان بدست آوردید.

رییس جمهور غنی افزود: ما به ورزش کشور توجه داریم و از آن حمایت می کنیم و در هفته آینده برنامه های اساسی بخاطر توجه بیشتر به ورزش کشور آغاز می گردد.
رییس جمهور محمد اشرف غنی، گفت: در چند ماه اخیر افتخاراتی را که جامعه ورزشی کشور نصیب شده است، قابل قدر می باشد.

رییس جمهور در اخیر سخنانش گفت: زمانیکه ورزشکاران ما بیرق افغانستان را در میدان های ورزشی به اهتزاز در می آورند، تصویر جدید از افغانستان ارایه می شود که این کشور از بدترین حالت به وضعیت خوبی رسیده است و می تواند افتخارات را بدست آورد و شاهد پیشرفت باشد.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
یاسین قادری
رییس جمهور
نظرات بینندگان:

>>>   هدیه اش چه بود و وعده اش چه؟

>>>   تشکر از قادی ، قادری مانندها و غنی!

>>>   شاید روزی شود که مانند فساد در سطح جهان کشور اول در ورزش باشیم ؟؟

>>>   از کود نود و پنج چند صد هزار افغانی برایش دادی یا چند میلیون؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است