مسعود: انتظار حل مشکلات را نداشته باشید
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۰    ۱۳۹۶/۷/۲۲ کد خبر: 139950 منبع: پرینت

دشمن کشنده اصلی ما، دشمن درونی و ذهنیت های سنتی است.

احمد ولی مسعود، رییس عمومی بنیاد شهید مسعود روز پنجشنبه 20 میزان 96 در مراسم سالیاد رهبر شورای اتفاق اسلامی افغانستان با ابراز نگرانی از وضعیت امنیتی گفته است که از این دولت‌ ضعیف نباید انتظار حل مشکلات به بزرگی تاریخ افغانستان را داشت.

رییس بنیاد احمدشاه مسعود، با بیان اینکه در سفرهای ولایتی درباره طرح وفاق ملی، مردم را نگران اوضاع کشور یافتیم اظهار کرد: کشور در گرداب منافع بیرونی‌ها گیرمانده، اما دولت تا هنوز چتر خود را ایجاد کرده نتوانسته ‌است وحتی نتوانسته است سند مشروعیت خود را عملی کند.

بگفته مسعود، دشمنان بیرونی و داخلی زیاد داریم اما دشمن اصلی، تاریخی و کشنده، دشمن درونی خودمان و ذهنیت‌های سنتی است؛ به‌همین دلیل هیچگاه به صلح و ثبات، عدالت و توسعه و آرامی نرسیده‌ایم.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مسعود
سالگرد بهشتی
نظرات بینندگان:

>>>   چی کسی شایسته است بانی انقلابی برای رفع مشکل کشور؟
گفته های زهرا فرخنده نادری درعملی پیاده نشد و متفکر دو جهان داکتر صاحب اشرف غنی کشتی لرزان افغانستان را در طی سال به سائل کشیده نتوانست.
چی کسی شایسته است ، کشور را از عقب ماندگی تاریخی، جهل، فقر و وابستگی، و جنگهایِ خانمان سوزِ چند دهه‌یِ پسین، بیرون آورد و به جاده‌یِ آسایش و رفاهیت ، وحدت و امنیت رهنمون کند. هموطنان در بسیاری از کشورجهان نشانداده است که سپردن کار به اهل کار آن در جامعه تحول ایجاد می کند .
داکتر یارمحمد حیدر زاده
داکتر علوم در بخش محیط زیست

>>>   به نظرمن مشکلات فعلی نسبت به مشکلات قبلی ملوک اطوایفی چند سال پیش کمتراست

>>>   ایا شخص خود شما چی فکر میکند که خود تان اختیار خود را دارید کسی این سخن را ابراز نماید که خود یک شخصیت باشد ولی شما خود ....را تمام ملت نی بلکه تمام دنیا میشناسد. چهل سال پیش خودرا به روس حواله کردید و همان بز شاد ګل اولین ومضایی خود فروشی را با روسها در سال سیزده شصت بعد از این که از بند روسها خلاص شد و شرط روسها همین بود که باید غلام حلقه بګوش روس باشد در غیر ان. امکان خلاصی ان روبا از دست روسها ناممکن بود فلهذا شما این حق را به خود ندهید که به حکومت افغانستان انتقاد نماید. شما خاندان کل وکور دیګر تکه دار افغانستان نیستید

ولی داد اول که پولهای فراوان را در بدل امضاء و فروش خاک گرفتید حال داد از حاکمیت بیگانه میزنید اگر یک جوکی لوکس برت پیشنهاد شود نظر فعلی خود را ظرف دو دقیقه فراموش میکنی.
چنانچه خطای جور گله کرده بود که ما برای امریکایی ها جنگیدیم و آنها ما را حمایت نمیکنند.
شما ها آنقدر اشتباء کردین که اگر بنده جای تان بودم این دکان بنیاد و شوروا مروا های ناحق و نا روا را با تکاندن پتوی بویناک خود می بستم.

>>>   ناگفته نباید گذاشت که خود برادر بزرگوار شما،بخاطر دفاع از ذهنیت های سنتی مردم شما،که همانا دین و فرهنگ و کلتور و عنعنات قرون وسطی یی بود،به جهاد روی آورد و چهل سال است که این جهاد ادامه دارد و هیچ روزنه یی هنوز در مورد ختم آن دیده نمیشود.

>>>   تاوقتی ماواقعیت اصلی جامعه خودرادریافت ننموده مطابق ان ودربعضی حالات علیه ان قاطعانه اقدام ننمایم .به مشکل موجوده همچنان گرفتارخواهیم بود .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است