فريب حامد كرزی را نخوريد
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۰۷    ۱۳۹۶/۷/۲۰ کد خبر: 139897 منبع: پرینت

فريب حامد كرزی (سلطان فساد) را نخوريد. او با چرب زبانی و مداری گری يک بار ديگر مي خواهد در آستانه انتخابات بر سر مردم افغانستان شيره بمالد و ماهي مراد خود را از آب گل آلود بگيرد.

كودک هم می داند ادبيات آمريكا ستيزی حامد كرزی يک نمايش مسخره و يک پروژه بيش نيست.

حامد كرزی كه خود 17 سال پيش توسط امريكايي ها مثل صدها قلم اجناس وارداتی به افغانستان پرتاپ شد، نمی تواند امروز مردم را فريب بدهد و در نقش مخالف آمريكا ادای رهبری در بياورد و نمايشنامه اجرا كند.

كرزي حامي طالب بود است و خواهد بود. حتا او با مطرح كردن «داعش» اين روزها مي خواهد داعش را هم بزرگ نمايد. رسوايي هاي انتخابات هاي گذشته، فساد گسترده، ترورهاي زنجيره ای چهره های مطرح حوزه مقاومت و ده ها جرم و جنايت ديگر محصول و ميراث (سلطان فساد) حامد كرزی است.

لطفا فريب اين عوام فريب و چهره مشكوک را نخوريد. آزموده را آزمودن خطاست.

هارون معترف


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حامد کرزی
افغانستان
نظرات بینندگان:

>>>   کرزی با این شیطنت ها میخواهد روی سیاه طالب را سفید کند .ولی خدا میخواهد این مزدوران آمریکا یعنی طالبان در دنیا و آخرت روسیاه باشند که هستند.

>>>   هارون قصه دوستم ات خلاص شد.از برکت کرزی شما صاحب مقام و پول شدید.او ضیامسعود . تمام پنجشیر و شمالی از سقایی به مقام و پول رسیدید.تو دیگه کرزی بد نکن‌.دهن کون شما از هپلن برکت کلان شد.تو کی هستی یک فاشسیت خاینین

>>>   لطیف پدرام:

آقای کرزی امروز در کنفرانس خبری اش گفت:
"من هیچگاه خط دیورند را به عنوان مرز رسمی نمی پذیرم و هیچگاه نخواهم پذیرفت"
آقای کرزی میداند که بحث خط دیورند از لحاظ حقوقی یک بحث تمام شده است، به لحاظ تاریخی زمان زیادی از آن گذشته است. آقای کرزی میداند که پاکستان از مرز دیورند هم این طرف تر آمده است و این که افغانستان بتواند پشاور، اتک و چترال را به خاک افغانستان ملحق بسازد ناشدنی و امکان ناپذیر است. پاکستان مرز را سیم خاردار کشیده و شروع به حصار کشی کرده است. چرا کرزی با پاکستان اعلام جنگ نمی کند، اگر این قدر جسور است؟
آقای کرزی و شوونیست ها فقط و فقط نگران این هستند که اگر این مرز بسته شود از ملیشه ها و نیروهای قبایلی آن سوی مرز نمیتوانند برای سرکوب اقوام دیگر استفاده کنند. مشکل کرزی مشکل قدرت طلبی و تحکیم سلطه طلبی قومی است. من این را به خوبی میدانم و برای همین در برابر همه ی شوونیست ها منجمله کرزی ایستاده ام و مقابله میکنم. باور من این است که جاری شدن قانون بر این مرز که از نظر این جانب، کنگره ی ملی و اکثریت قاطع مردم افغانستان مرز رسمی میان افغانستان و پاکستان است، امکان ادامه ی سلطه گری به وسیله ی شوونیست های پشتون بر اقوام دیگر، یا به شدت تضعیف می گردد، روبه به افول میگذارد و یا هم منتفی میگردد. با توجه به این موضوعات و نیز اسناد حقوقی مرز دیورند مرز رسمی است و ما برای جاری شدن قانون بر این مرز مثل مرزهای دیگر کشور مان تاکید می کنیم.
آقای کرزی!
اگر به آن چه میگویی باور داری و منافقت نمی کنی، اگر قواله و سند شرعی و حقوقی در باره ی این مرز در دست داری چرا به سازمان ملل و قدرت های که در کابل هستند رسماً و کتباً شکایت نمی کنید و اقامه ی دعوا نمی نمایید؟ دو دوره ریس جمهوری بوده اید چرا همان زمان تکلیف این مرز را روشن نکردید؟ بگذارید آشکارا بگویم همین جا هم دروغ میگویید و مردم را فریب میدهید.

>>>   سخنان دلچسب حکمتیار!
==============
* از جمله ۴ ملیون مهاجر بیش از ۹۸ درصد آن پشتون ها اند...
* تمام جنگ ها در مناطق پشتون ها جریان دارد...
+ + +
نسل جوان کشور بیدار شوید:
جنگ بر سر لحاف ملانصرالدین است، شعار از «اسلامیت» و عمل از «افغانیت»...
همان تیوری غنی: متعادل سازی در زندان ها و بمباران ها...

>>>   ( کــــــرزی بدنبـــال تــــاج وتخـــــت )
از روزیکه بنابه مجبوریت فشار جامعه جهانی ومحدودیت قانون کرزی مجبور شد از قدرت بگذرد اما از همان زمان تا امروز هیچگاهی از قدرت وتصرف دوباره صلاحیت قلبا دست بردارنبوده او انتظار داشت میراثش برای حکومت بعدی که فساد گسترده بانک هابی خالی وخروج نیروهای بین المللی وپروپاگند فراوان براینکه سال 2014 قیامت برپا میشود طوری زمینه سازی شود که گویا بدون رصائیت خودش بنابرمجبوریت دوباره قدرت رابدست گیرد اما این انتظارش تاحال نتیجه نداده است
برای اینکه پشتوانه کشورهای همسایه را کسب کند سفرهای متعدد به کشورهای ناراض از سیاست امریکا ازجمله ایران چین روسیه انجام داد ودرین روزها برعکس گذشته درنقش پاکستان به تامین صلح خیلی تاکید میکند تابتواند لطف پاکستان را برای خود جلب نماید به همین هدف از ابتدا تاحال اشرار را برادر خطاب میکند ، در داخل کشور کسانیکه از جاری شدن قانون وتامین عدالت درهراس هستند نمیخواهند حکومت درمسیر پختگی وقانون مداری بیشتر رشد کند آنها برای اینکه زیر پرسش از اعمال گذشته خود قرار نگیرند بدنبال کسی هستند که مانند خود شان به فساد وبی عدالتی ملوث باشد بنا بهترین پناگاه برای شان اینست که کرزی در قدرت باشد و آنها بازهم بنام مقاومت وجهاد بنام قوم وتنظیم هرچه خواستند انجام دهند
از طرف دیگر این یک میراث نامیمون تاریخی برای افغانستان است که افراد مطرح همیشه به نیروی خارجی ها قدرت را بدست می آورند مثال شاه زمان وشاه محمود شاه شجاع ودوست محمد خان عبدالرحمن خان نادر خان کرزی حتی حبیب الله کلکانی وکارمل ،
حالا که کرزی می بیند انتخابات در پیشرو است وامریکا قویتر از گذشته بهر دلیلی که دارند از حاکمیت دفاع وپشتبانی میکنند هراس دارد که مبادا او فراموش گردد بنا می خواهد پیشگیری کند و بنام لویه جرگه برای خود یک راه رسیدن دوباره به قدرت را سازماندهی کند ،انتظار دارد به اینطریق دوباره تاج سلطنت رابر سر او بگذارند واورا ناجی ملت معرفی کنند ،

ر

>>>   یک دختر 14 ساله توسط پدرش که ملا هم است مورد تجاوز قرار گرفت.
به گزارش سلام وطندار به نقل از سخنان عبدالحفیظ خاشع آمر امنیت فرماندهی پولیس جوزجان، این ملای تعویذ نویس در ناحیه اول ولسوالی آقچه بر دختر نوجوانش تجاوز کرده است.

آقای خاشع می‌گوید، که پولیس این مرد را بازداشت کرده و تحقیقات در این زمینه آغاز شده است. به گفتۀ آمر امنیت فرماندهی پولیس جوزجان، این دختر و مادرش به خانۀ امن منتقل شده اند.

این رویداد چند روز پیش رخ داده، اما پدر از ترس افشای این رویداد همسر و دخترش را حبس کرده بود. با این حال امروز این دو تن موفق به فرار از حبس شدند و بلافاصله به نزدیک‌ترین پاسگاه امنیتی خود را تسلیم کردند

>>>   می خواهد قدرت رابگیرد وبعدا به میرویس کرزی تسلیم دهدچون تا آنزمان میرویس کرزی هم به سن که ظاهر شاه قدرت راگرفت میرسد

>>>   ابتدا که حامد کرزي توسط آمریکا هی ها به افغانستان آورده شد واقعا مردم حیرت زده شده بودن مردم ساده و خدا جو ما چه خواب و خیال های درآن زمان ميديدن با آن که همه چيز توسط جامعه جهانی وامریکا پیش میرفت باز هم مردم این شانس طلایی خدا دادی ومجهزه الهی را از تلاش های کرزي ميدانستن اما نميدانستن همان گرک بود در لباس میش حضور پیدا کرده بود.مردم درآن زمان زمزمه میکردن ميگفتن این اقا که توسط جامعه جهانی به افغانستان آمده شخص دلسوز بیطرف انشاالله افغانستان خرابه ما را به زودترین وقت آباد میکند با ان کمک های طلایی که برای بازسازی افغانستان شده بود اما شیطان لعنتی.در پوست این مردک خبیث و زاده شیطان رخنه کرد تمام وجود اینشيطانصفت را تصرف کرد امید ها و خوشحالی مردم نابود شد. همین حالا در سراسر کشور نظر سنجی برگزار نماید 95 درصد مردم لعنت و نفرین ميفرستن به کرزي از طفل7 ساله گرفته تا پیر مرد90 ساله دل خوشی ندارند.چون خودي من همیشه با مردم هستم دربین اجتماع هستم درهمه ولایات رفیق و دوست آشنا قوم و خویش دارم همیشه رفت و آمد می کنم .چهارده سال حکومت کرد .در بهترین دوره طلایی که نصف دنیا توجه اش به کشور عقب مانده ما بود با آن کمک های میلیارد دالري.خداوند ذلیلت بکند ای کرزي با آن برادر های حرامی وبی شرف ات.
(( ذلگي از هلمند

>>>   کرزی سلطان فساد و مکاری شخص فاقد اخلاق و ضمیر است هیچ شرمی ندارد.
فریب وی نخورید.
لوگروال

>>>   زمانی کرزي با جامعه جهانی وارد افغانستان شد .که کشور ما و مردم ما کاملا در آرامش زندگی می کردند مثل زمان پیش از انقلاب .تنها مشکل مردم با طالبان این بود قیودات وسبک زندگی که طالبان درافغانستان وضع کرده بودند.مخالف بودند برای بعضی از هموطنان ما شرایط زندگی کردن سخت و رنج آور بود دیگر هیچ مشکلی وجود نداشت.پشتون فارس ازبک هزاره پشه ای بلوچ مثلی برادر زندگی می کردند.خداوند لعنتت کند کرزي که تخم نفاق را در افغانستان پاشیدی .قرار گرفتن طائفه علیه طائفه دیگر .انتقال گروه های خراب کار از شرق به شمال . فرستادن پول بیت المال از خزانه حکومت به طالبان تشویق کردند مردم به فساد .اذاد کردند مخالفان از زندان های افغانستان که موجب پیوستن دوباره به صف طالبان شدن که هر کدام شان تاحالا ده ها جنایت را مرتکب شده اند.

>>>   مردم غریب اورا نمیخورند او خودش فریب خورده فکر میکند همه از او خاطره خوش دارند ومنتظرش هستند

>>>   بی غم باشید!!!!!!!
کرزی رهبر دولت اینده و جزای دزدان را خواهد داد!!!!!!!!!!!!!

>>>   Haroon Mutaref
اينجا كشورِ قانون مدار است، نه آزمايشگاه جرگه هاي عنعنوي كه هر خان قبيله بيايد به ميلش جرگه هاي شخصي برگزار كند و قانون و دموكراسي را به مسخره بگيرد. متوسل شدن در ٢٠١٧ به «جرگه هاي قبيله يي» برگشت به قرون وسطا و بدويت است. كشور بايد از سياست هاي قبيله يي و قرون اوسطايي به دموكراسي نوين و شهروند محور گذار كند. مردم افغانستان به كسي اجازه نمي دهد كشور را به لجن زارِ بدويت و آزمايشگاه جرگه هاي قبيله يي تبديل كند.

>>>   گپ یک غلام تاثیر ندارد ..
تو سر باداران خود شکایت نکن بلکه خودت شریک تمام جنایات هستی...

>>>   او مردم به گفتار کرزی صا حب پابند باشید در غیر ان پیشمان می شوید
زیرا هچ کفر دوست مسلمان نمی شود اگر واقعا اسلام هستید

>>>   نه زور جنگ دارد و نه عقل سياسي. اين كرزي بي وجدان با اين كار هايش ميخواهد يك بار ديگر به قدرت بيايد و نجاست بيشتر را در كشور رواج دهد.
كرزي بي غيرت، بي حرمت، ياغي نافهم، خاين مال ملت، خايه مال پاكستان، دلقك بي خنده، فتنه پاكن، شرور و پر توقع، نالايق، دروغگو و....

>>>   شرم و وجدان داشتن هم چیز خوب وانسانی است.
حرف از هویت دیگران میزنید،شماها که از بقای اعراب مهاجم در این سرزمین سرازیر شدید ودر اطراف کوههای سلیمان زندگی را آغاز کرده و به کوچیگری ورمه چرانی پرداختید،وبگفته الفستون انگلیسی در۱۸۰۹ خود را گاهی پشتون،وگاهی پتان خطاب مینمودید،ومطابق قول الفستون این نام وهویت افغان را هم خراسانی ها به شما اطلاق نمود،وانگریز ها نظر به سیاست جیوپولیتیک خود در منطقه از شما استفاده کرده و تکثیر تان در مناطق دیگر بنام ناقلین نمود. مهمان ازبکها وتاجکها زمین های خویش را در اختیار تان قرار داد،و نان ونمک خود را همراه شما تقسیم کردند،مگر شما طایفه نمک ناشناس نمک خوردید وحال به نمکدان شاش می‌نمایید.
خط دیورند توسط عبدالرحمن خان پشتون تبار خاین شما همراه باداران تان انگریز ها به امضاء رسید خلاف منافع ملی واراده مردم، وعبدالرحمان خان در بدل فروش این خاک خیلها پول وسلاح های مخرب بدست آورد ،که از آن سلاحها برای سرکوب دیگر اقوام استفاده غیر انسانی نمود.
همینطور عبدالرحمن،نادر کور،ظاهرعیاش،داود دیوانه،کرزی مریض روانی چشمکی وغنی مغز گندیده ومتعفن همه وهمه مزدوران استعمار بودند وهستند،اینها اصلا در قصه وطن و ترقی آن نبودند و نیستند،قوم گرایی وتضاد های زبانی اقوام بخاطر بقای قدرت طاعونی بالاتر از همه مسایل برای این هاست.

>>>   کـرزی امپراطور سرمایه در دبی

>>>   مردم شمال و غیر پشتون باید با هم متحد شوند و اتلاف کنند و بر سر یک کاندیدای ریاست جمهوری از اهل شمال یا هرات و صد فیصد غیر پشتون توافق کنند و ارگ ریاست جمهوری را در اختیار بگیرند و قدرت را بین اقوام شمال تقسیم کنند فقط بهترین راه نجات از دست این قوم پشتون کثیف اتحاد مردم غیر پشتون هستش مهمترین کار اول از همه اتحاد مردم غیر پشتون و خلع قدرت کردن پشتونهای تروریست هستش


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است