گردهمایی اعتراضی باشندگان سرپُل در کابل (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۶    ۱۳۹۶/۷/۲۰ کد خبر: 139895 منبع: پرینت

ده ها تن از جوانان ولایت سرپل امروز 20 میزان 1396 طی گردهمایی در پارک شهرنو کابل خواهان رسیدگی دولت به امنیت و مشکلات مردم ولسوالی کوهستانات شدند.
این ولسوالی از دو سال بدین سو بدست طالبان مسلح سقوط کرده که مردم زیر سلطه و شکنجه این گروه زندگی مشقت بار را بسر می برند.
محمد نصیر کشاورز که به نمایندگی جوانان و مردم ولایت سرپل در این گردهمای اشتراک نموده بود گفت"ما امروز بخاطر بلند نمودن صدای حق طلبانه مردم ولسوالی کوهستانات در اینجا جمع شده تا به حکومت بگویم، قسمتی از جغرافیای این وطن از دوسال بدین سو از حاکمیت حکومت خارج است و باشندگان کوهستانات زندگی رقت باری را زیر پرچم طالبان مسلح بسر می برند".
کشاورز افزود: ما از حکومت می خواهیم تا جهت واپس گیری ولسوالی مذکور قبل از فرارسیدن فصل سرما اقدامات جدی عملیاتی را روی دست گیرند.
سپس جلال احمد کاکر صحبت نموده افزود" ولسوای کوهستانات بخشی از خاک افغانستان است که آنجا زن و مرد جوان و طفل حق زندگی نمودن و امنیت را دارند، در ولسوالی مذکور زنده جان زیست می نماید، باید حکومت و حقوق بشر به مشکلات این مردم رسیدگی جدی نمایند و جان و زندگی شان را نجات دهند".
عیارلمر


گردهمایی اعتراضی باشندگان سرپُل در کابل

گردهمایی اعتراضی باشندگان سرپُل در کابل

گردهمایی اعتراضی باشندگان سرپُل در کابل

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ولایت سرپل
طالبان
نظرات بینندگان:

>>>   آنجااز مناطق دوستمی است باید درتصرف اشر ار باشد تا دوستم نتواند ازان ها استفاده کند

>>>   شرم و ننگ باد بر این دولت دستنشانده که از مردم خود دفاع کرده نمی تواند، اما در انتخابات از همین مردم می خواهند که برای شان رای بدهند.

>>>   قصه شما در کله پزی مفت است تنها یک کابل امنیت باشد در قصه شما ما ع وغ نستیم

>>>   یک راه حل داره
حمایت حکومت مرکزی و دوری از لنده غری

>>>   سخنان دلچسب حکمتیار!
==============
* از جمله ۴ ملیون مهاجر بیش از ۹۸ درصد آن پشتون ها اند...
* تمام جنگ ها در مناطق پشتون ها جریان دارد...
+ + +
نسل جوان کشور بیدار شوید:
جنگ بر سر لحاف ملانصرالدین است، شعار از «اسلامیت» و عمل از «افغانیت»...
همان تیوری غنی: متعادل سازی در زندان ها و بمباران ها...

>>>   بجاي تظاهرات در كابل كه هيچ دردي را دواء نميكند، همه تان يكجا شده، و لشكر محلي ترتيب نمائيد و مناطق تحت تصرف طالب و داعش را آزاد سازيد، اميد از اين دولت و حكومت فاسد نداشته باشيد، اين حكومت خودش براي آوردن و تقويه داعش و طالب تشكيل گرديده، و شما بكدام دليل از ايشان كمك دفاع و آزاد سازي مينمائيد.

>>>   شش نفر لندغر از کوچه ها جمع شده دعوای سرپل را دارد. چرا از ګلمرجان و عطا چور نمپرسید که چرا اینقدر چور و چپاول است

>>>   اگر دزد و خاین وطنفروش است وطالب و داعش واگر لنده غر و بی غیرت است و اگر بیسواد ونادان است همه وهمه اش مربوط بیک قوم خاص است همه مردم میدانند ضرورت به معرفی انها ندارد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است