تعداد قربانیان خشونت پولیس آمریکا مشخص نیست
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۲    ۱۳۹۶/۷/۲۰ کد خبر: 139868 منبع: پرینت

نتایج بررسی های محققان نشان می‌دهد که بیش از 1100 نفر طی سال 2015 میلادی توسط پولیس آمریکا کشته شده‌اند ولی کمتر از نیمی از این مرگ و میرها به درستی توسط مقام‌های دولتی ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، نتایج تحقیق و بررسی نشریه "پلوس مدیسین" نشان می دهد که مقام های آمریکایی در ثبت و ضبط آمارهای دقیق مربوط به قربانیان خشونت پولیس ناکام بوده اند به طوری که آمارهای کمتر از نیمی از 1100 نفری که در سال 2015 میلادی توسط پولیس کشته شده اند، از سوی مقام های دولتی ثبت شده است.

جاستین فلدمن نویسنده این گزارش در سخنانی تاکید کرد: برای حل و فصل موثر مشکل مربوط به قتل هایی که توسط پولیس انجام می شود، افکار عمومی باید آمارهای بهتری درباره اینکه چه کسی کشته شده، کجا و تحت چه شرایطی این قتل ها صورت گرفته است، داشته باشند. جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات از سوی رسانه های خبری نیز می تواند به حل و فصل این مشکل کمک کند.

پژوهشگران به این مساله نیز پی برده اند که هیچ سیستمی وجود ندارد که به طور معتبر و قابل اعتماد، مرگ و میرهای مربوط به اقدامات پولیس آمریکا را رصد و پیگیری کند.

تنها پایگاه رسمی اطلاعات و داده ها که وظیفه جمع آوری این گونه اطلاعات را دارد، در سال 2015 میلادی تنها 44.9 درصد از کشتارهای مرتبط با پولیس آمریکا را جمع آوری و ثبت کرده است.

این تحقیق نشان می دهد که در سال 2015 میلادی در مجموع بیش از 1166 نفر توسط پولیس آمریکا کشته شده اند.

روزنامه گاردین جمع آوری دقیق تری از اطلاعات مربوط به کشتار افراد توسط پولیس آمریکا داشته و 93.1 درصد این مرگ و میرها را ثبت کرده است. محققان بر این باورند که هر دو منبع جمع آوری اطلاعات، 44 مورد مرگ و میر قربانیان را ثبت نکرده اند.

نکته عجیب این تحقیق آن است که بیشترین موارد عدم ثبت و ضبط اطلاعات مربوط به کشتار افراد توسط پولیس آمریکا در مناطق کم درآمد، سیاهپوستان و افراد زیر 18 سال بوده است. به عنوان مثال 17 مورد مرگ و میر توسط پولیس در ایالت اورگون ثبت شده ولی هیچ یک از 36 مورد مرگ و میر در اوکلاهما ثبت نشده است.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
امریکا
قربانی
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است