دادگاه استیناف، حکم 7 نظامی وزارت دفاع را صادر کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۵    ۱۳۹۶/۷/۱۸ کد خبر: 139807 منبع: پرینت

هفت نظامی وزارت دفاع از 1 تا 20 سال حبس محکوم شدند.

دادگاه استیناف مرکز عدلی و قضایی، حکم 7 نظامی وزارت دفاع ملی را به اتهام اختلاس، استفاده سو از صلاحیت وظیفوی، جعل و تزویر اسناد صادر کرد.
این نظامیان شامل 3 جنرال، 3 دگروال و 1 افسر وزارت دفاع هستند که در بخش سوق اداره وزارت دفاع ملی کار می کردند.

هیات قضایی دادگاه استیناف مرکز عدلی و قضایی در جلسه ای علنی، 3 جنرال متهم را به 8 ماه تا 6 سال زندان، 3 دگروال را به 1 تا 20 سال حبس محکوم کرد و یک تن دیگر را برائت داد.

این تعداد به حیف و میل بیش از 1 میلیون و 200 هزار دالر، فروش پرزه های چند ژنراتور وزارت به ارزش 24 میلیون افغانی، جعل اسناد و سو استفاده از صلاحیت وظیفوی متهم بودند.

همچنین دادگاه استیناف حکم پیگرد دو جنرال و چند افسر دیگر را نیز در این جلسه صادر کرد.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
وزارت دفاع
دادگاه استیناف
نظرات بینندگان:

>>>   این حقیقت است که اردوی ملی افتخار ما ومورد احتراماکثریت مردم افغانستان است اما درکنار این تعدادی گرگ های درلباس اردوی ملی درمرکز وزارت دفاع کارمیکنند که یکی ازمثال های چشم دیدش را بخوانید:
یکی از روزها دو افسر ریاست مخابره وزارت دفاع شانزده پایه جنراتور سه کیلو وات برنگ سرخ را دردو رنجر برنگهای نخودی وسفید به کمپنی شخصی آوردند وگفتند اینهارا آب کنید ماه رمضان بود بوتل آب معدنی هم دردست
ر

>>>   مردمان بی واسطه و بی کس خو اهد بودن

>>>   متل عامیانه است که زورت بخرنمی رسدددپالانش دولت وجامعه جهانی متوجه انعده ازجنرالان وافسرانی اند که واسط وسیله ندارند ازنرومادهقانون در مقابلشان استفاده میکنند اماتعداد کسانیکه باتشریک خارجیها دست به چوروچپاول کشوردست داشته وتاهنوزادامه دارند قانون درمقابلشان گور است مثل چهل ملیون دالر چهارصدبستر 28ملیون دالر البسه وزارت دفاع ترمیم قصر سابقه وزارت دفاع که دروازه وکلکین ان که ازچوب دراول ساخته شده بود بی رحمانه اره وبعوض ان از فلزبی کفیت ویاشیشه شانی طعامخانه ان قصرو یاهمین حالا قومانانان روسا جزوتام های اردو بعداز دوسال خدمت به اعمار کردن بلند منزل ها نایل میشوند ایا چشم مردم کور است همه میبینند چرا در مقابلشان به موقع اجراات صورت نمیگیرد.

>>>   این وزیر ها و مردم های بلند رتبه که در فساد غرق استند محکه برای انها براهت میدهید ویا اینکه از انها میترسد تا حال ما که شاهید هیچ از مردم های بلند رتبه که صد ها بار نام های شان افشا شده هیچ خبری نیست این قانون ومحکمه کجاست.
اگر قانون است برسر همه یکسان باشد ورنه این بیچاره های که پرزه جات را فروخته اند باید معاف شوند خاینین ملی را که به ملیون ها دالر را خوردن از انها حساب بگیرید

>>>   اینها نه جهاد کرده بودند نه مقاومت بنا مستحق فساد نیستند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است