آمریکا چگونه تسلیحات را به تروریست‌ها می‌رساند؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۶    ۱۳۹۶/۷/۱۸ کد خبر: 139765 منبع: پرینت

روش پنتاگون به این صورت است که این تسلیحات را در اختیار گروه‌های تروریستی کوچک می‌گذارد و در گام بعد داعش و النصره با حمله به انبار تسلیحاتی آنان، این محموله‌ها را مصادره می‌کنند.

ولید هالی از فرماندهان ارتش سوریه اعلام کرد بنا بر اسناد، کسانی که در روز 18 سپتامبر به پایگاه صلح‌بانان ارتش روسیه حمله کردند، از تسلیحات جدید فرانسوی، آمریکایی و بلجیمی استفاده کرده‌اند.

هالی اعلام کرد طی یک هفته در مورد راه‌های دستیابی تروریست‌ها به این تسلیحات تحقیق کردیم. بیش از 100 قبضه تسلیحات سبک پیشرفته آمریکایی، بلژیکی و فرانسوی در دست داریم که در مرزها به گروه‌های تروریستی تحویل داده شده بود. این تسلیحات تنها طی یک هفته اخیر به سوریه قاچاق شده است.

گفتنی است جنرال علی العلی امروز در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد تنها در فاصله زمانی 5 ژوین تا 15 سپتامبر (100 روز)، پنتاگون 1421 کانتینر تسلیحات به داعش و النصره داده است! روش پنتاگون به این صورت است که این تسلیحات را در اختیار گروه‌های تروریستی کوچک می‌گذارد و در گام بعد داعش و النصره با حمله به انبار تسلیحاتی آنان، این محموله‌ها را مصادره می‌کنند.

چندی قبل جنرال ایگور کوناشینکف، سخنگوی وزارت دفاع روسیه تصاویری را منتشر کرد که ثابت می‌کرد از مناطقی که در ظاهر تحت سیطره آمریکا و شبه نظامیان کرد وابسته به آن است، به مواضع ارتش سوریه حمله کرده بود! او به طور رسمی خواستار توضیح واشنگتن شد؛ اما آمریکا به این اسناد واکنشی نشان نداد!

گفتنی است اخیرا پنتاگون ارسال رسمی تشلیحات به ایتلاف چندملیتی تجزیه‌طلبان موسوم به قوات سوریه دمکراتیک (قسد) را تایید کرده بود.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
امریکا
تسلیحات
نظرات بینندگان:

>>>   ودر افغانستان این سلاح هابه داعیش وطالب میرسد معلومات همکاری نماید . Tanko


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است