نگذارید ارزگان، قندوز دوم بشود
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۲۲    ۱۳۹۶/۷/۱۶ کد خبر: 139685 منبع: پرینت

هفته قبل 26 سرباز امنیتی در ولسوالی چوره ولایت ارزگان بدلیل نرسیدن اکمالات در حمله طالبان جان باخته اند.

گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، ناهید فرید، عضو مجلس نمایندگان در نشست روز شنبه 15 میزان 96 این مجلس در خصوص کشته شدن سربازان در ولسوالی چوره ولایت ارزگان گفت: آنچه در ارزگان اتفاق افتاده است یک فاجعه است.

ناهید فرید می گوید که بارها در همین تالار گفته شد که این جوانان در محاصره هستند؛ اینکه توجهی به این موضوع نشده است موضوعی نیست که بتوان از کنار آن بی تفاوت گذشت.

بسیاری از اعضای مجلس ناتوانی مدیران جنگی را علت به درازا کشیده شدن جنگ عنوان کردند و بیان کردندکه مساله محاصره سربازان در چوره بارها به گوش مقامات رسانیده شده بود. اگر به اینگونه مسایل توجه نشود ارزگان، قندوز دوم می شود.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مجلس
ارزگان
نظرات بینندگان:

>>>   باید قوماندان امنیه ارزگان بحیث قوماندان پوسته سقوط شده تعیین گردد

>>>   ارزگان زادگاه طالبان و برادر عزیز شان کر زی است.
اگر سقوط هم کند صرف به خاطر بیرون راندن غیر پشتون ها از منطقه است.

>>>   تمام داعیه و ماموریت پشتونیزم تکنوکرات، مجاهد و طالب را تداوم خشونت، انتحار، ویرانگری و امتیاز طلبی قبیلوی در سایه ماشین نظامی، مالی و حمایت سیاسی نیروهای خارجی تشکیل می دهد.

>>>   ګرچند ارزګان ووضیعت امنییتی آن بمراتب بدتر ازکندوز است زیرا به کندوز خیلی ها توجه هم به سطح داخلی وهم به سطح خارجی شده است وازطرف دیګر رسانه ها اندکترین تحول وحوادث را به خورد حکومت وجهانیان میدهد آما از شرایط واقعی ارزګان کسی خبر ندارد اینست که دوستان بصورت ګویا مبالغه آمیز ارزګان را با کندوز مقایسه میکند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است