ابهام های استراتژی جدید آمریکا زیاد است
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۳۱    ۱۳۹۶/۷/۱۱ کد خبر: 139473 منبع: پرینت

پاکستان همکاری اش را برای مبارزه با تروریستان با افغانستان ابراز داشته است و عده ای از مقام های بلند رتبه اش را به افغانستان برای مذاکره فرستاده است.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، غلام فاروق مجروح عضو مجلس نمایندگان در برنامه «نگرش» گفت: شکی نیست که پاکستان با اعزام یک هیات بلندرتبه از مقام های خود می خواهد فصل جدیدی از روبط را ایجاد کند. اما ما از مذاکرات با پاکستان خاطرات تلخی از گذشته ها داریم. اینکه این مذاکرات با گذشته ها فرق خواهد کرد یا خیر به عملی شدن یا عملی نشدن استراتژی جدید آمریکا بر می گردد.

وی افزود: در حال حاضر استراتژی جدید آمریکا فشار سخت بر پاکستان را اعلام می دارد و پاکستان را به عنوان حامی تروریست اعلام کرده است و قرار است که حمایت اقتصادی و نظامی اش از پاکستان قطع شود به همین دلیل پاکستان از این موضوع هراسیده است و مقام های خود را به افغانستان فرستاده است تا به آمریا نشان دهد ما به دنبال مبارزه با تروریست هستیم.

مجروح گفت: اما تا بخواهد این استراتژی عملی شود و یا اینکه اصلا عملی شود یا نشود ابهامات زیادی وجود دارد و راهی بسیار طولانی پیش روی است. پاکستان متحد استراتژیک آمریکا است و نمی توان باور داشت که آمریکا به این سادگی دست از حمایت آن بردارد.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
استراتژی آمریکا
ابهام
نظرات بینندگان:

>>>   در امریکا سالهاست که گفتگو در باره منع دسترسی مردم بطور آزادانه به سلاح در پارلمان پیشنهاد میشود،اما لوبی های فابریکه های سلاح سازی مانع میشوند.
در پارلمان های افغانستان و پاکستان اقلاً قانون منع تولید مواد انفجاریه چند هزار کیلویی مورد بررسی قرار نمیگیرد.تا مردم از حملات انتحاری در امان باشند.
نمیدانم که این همه مواد انفجاریه در کجا تولید میشود که مسؤلین امنیتی پاکستان و مسولین امنیتی لنگ ما از آن خبر نمیشوند.
من فکر میکنم که لوبی های مواد انفجاریه افغانستان قصداً مسؤلین امنیتی لنگ را برای افغانستان انتخاب کردند،تا آنها را دستگیر کرده نتوانند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است