سفر رییس ستاد ارتش پاکستان را بزرگ نکنید
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۸    ۱۳۹۶/۷/۱۱ کد خبر: 139439 منبع: پرینت

لطفا روایت ضد پاکستانی خویش را که به حکومت اعتبار ایجاد کرده است با یک سفر چند ساعته و آنهم سراسر پیشانی ترشی و اضطراب صورت گرفت کلان توصیف نکنید.

امرالله صالح، رییس پیشین امنیت ملی درخصوص سفر رییس ستاد ارتش پاکستان به کابل و رایزنی وی درخصوص تعهد به مبارزه مشترک با تروریزم در صفحه شخصی خود آورده است "حکومت محترم وحدت ملی افغانستان لطفا صبر کنید و نگویید فصل تازه‌ای همکاری با پاکستان آغاز شده است، نشود بازهم شبکه حقانی و طالبان مردم ما را به خاک و خون بکشند که من یقین دارم این جنایت را بار بار و بازهم مرتکب خواهند شد و شما بگویید این حمله از آنسوی مرز و از آنسوی خط دیورند برنامه ریزی و تمویل شده بود".

وی افزوده:" تشریف آوری رییس ستاد ارتش پاکستان نه بخاطر کدام چرخش و نقطه عطف در سیاست آنها و نه هم بخاطر قدرت ما است بلکه بخاطر تهدید و فشار ترامپ اینجا آمده بود. او آمده بود که با یک سفر فریبنده اش از امریکا مکافات و باج بگیرد. هیچ دلیلی وجود ندارد که ما بدون دیدن و به تجربه گرفتن نتایج ملموس امیدوار به فصل جدید باشیم. در ضمن با شروع هر زمستان حملات از نوع کمین گیری و تهاجمی تروریستان طالب کمتر می شود. آنرا نیز به سفر جنرال بجوا ربط ندهید و در پیام رسانی خویش محتاط باشید".

رییس پیشین امنیت ملی با بیان این مطلب که در سفر جنرال باجوه هیچ صداقتی نیست گفته است که" لطفا روایت ضد پاکستانی خویش را که کمی به حکومت اعتبار ایجاد کرده است با یک سفر چند ساعته و آنهم سراسر پیشانی ترشی و اضطراب صورت گرفت کلان توصیف نکنید. بلی این سفر دستاورد بزرگ برای افغانستان بود که رییس ستاد ارتش یک کشور اتمی اینجا آمد. اما بیایید واقع بین باشیم دلیل اش چه میتواند باشد. دلیل هرچه هست که هست ولی صداقت درآن نیست. مگر اینکه جنگ را پایان دهند و دست از حمایت تروریزم بردارند".

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
جنرال بجوا
امرالله صالح
نظرات بینندگان:

>>>   او اصلا به روسیه برای دیدن تطبیقات روس وپاکستان میرفت صرف چند ساعتی درنیمه راه توقف کرد

>>>   اصلن از جمله ده ها مشکلی که با پاکستان داریم کدامش در دایره مذاکرات شامل شده و به فیصله رسیده؟ اگر حد اقل روی یکی از این مشکلات مذاکرات جدی آ غاز شد باز حق داریم کمی خوش بین باشیم.

>>>   أين نماينده خاين وخون اشام اي آس اي برأي. أغوا كري رهبران كشور أمده است علت ان. فشار ترامب است. به لحاظ خداوند به انها اعتماد مكنيد اي رهبران إز موده را ميازمايد شمارا باري ميدهد. حنا بايد رئي جمهور با او صحبت نميكرد هم سطح رئي جمهور نبود با وزير دفاع ومسؤلين امنيتي صحبت مبكرد شما دبلوماسي را ميدانيد ؟ حتي با مو صوف نبايد ويزه داده ميشود تا زمنيكه اشيانه تروريستانرا محو ونيمروز ورهبران. تروريستانرا به كابل تسليم نمي داد ما هر كَر خوشبين به أين سفر نمي باشيم محتاط باشيد با ايشان. جدي صحبت كردد يوسف إز كابل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است