جلالی: هزاره ها جاسوس و مغول تبار اند (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۶:۰۷    ۱۳۹۶/۷/۹ کد خبر: 139365 منبع: پرینت

افغانستانی هایی که در مسابقات ورزش های زیر سقف در جمهوری ترکمنستان مدال آوردند چندتای شان از تبار هزاره اند. درین مسایفات شصت و چهار کشور جهان اشتراک داشتند.

وقتی صفر علی پرچم ملی افغانستان را به اهتزاز آورد از حس فخر و پیروزی اشک خوشی - یا بهتر بگویم اشک بی تعریف از چشمانش جاری بود. در همانجا معنای افغانستان همین مدال آوران بودند.

اما اکنون دختر آقای جلالی سفیر کبیر دولت افغانستان در آلمان به اسم بهار جلالی که خود استاد در پوهنتون امریکایی افغانستان در کابل است گفته که هزاره ها جاسوس و مغول تبار اند و باید به مغولستان بروند.
او این نظر را به نقل از کتاب پدرش زیر عنوان تاریخ حرب در افغانستان گفته است.

بیایید از مقام های ذیصلاح بخواهیم این ... دو تابعته را که هیچ خدمتی برای این وطن غیر از منفعت بری نکرده است اخراج نماید و در لیست سیاه قرار داده و از ورود دوباره او جلوگیری شود.

سخن منافقت آمیز ، تعصب و تبعیض آمیز این خانم به حدی زشت است که حتی امریکایی ها آنرا نکوهش کرده اند.
لطفا او را ازین خاک بیرون بکشید تا درس عبرت به هم مسلکان ... او شود.

امرالله صالح


جلالی: هزاره ها جاسوس و مغول تبار اند

جلالی: هزاره ها جاسوس و مغول تبار اند

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
هزاره ها
جلالی
نظرات بینندگان:

>>>   باید مهاجرینی که در جرمنی هستند در مقابل سفارت مظاهره کنند و به دلیل نژاد پرستی و تفرقه انگیزی خواهان اخراج وی از جرمنی شوند.

>>>   شوهرش پاکستانی است یا امریکائی ؟؟
به آب خوردن سنگ دریا ناپاک نمیشود این هم میخواهد خودرا مشهور بسازد

>>>   به نقل از آژانس خبری کوریای جنوبی یونهاب، در گزارش شرکت استخراج کننده Korea Resources ارزش منابع معدنی کوریای شمالی حدود ۲،۷۹ تریلیون دالر ارزیابی شده است

>>>   باید امریکایها به اروپا برکردند شمل به افعانستان برکردین تاجکها به ایران ـپشتون ها به اسرایل ازبکان به ازبکستان اکر این طور باشد شما کشوری به نام افعانستان نمیداشته باشید .باید از حکمتییار درس بکرید که کدام بوت به روی زیبای شما پرتاب نشود.باید کفت همه برادر یک دیکر اند

>>>   اگر هزاره ها مغول تبار باشد و به مغولستان بروند پس باید جناب ایشان یهودی تبار است باید به اسرائیل بروند.
تمامیت خواهی هم حدی دارد.محترمه اگر فغان اصیل می بود امریکایی نمی شد.این گونه حرف تعصب امیز نمی زد.

>>>   جهل وجمود فکری وتعصب کور کورانه دربعض افراد یک قوم چنان شدید است که گاهی طغیان کرده ونشان میدهد که خباثت حدو مرزی ندارد.
اما اظهار اینگونه سخنان از زبان کسیکه1- دختریک دیپلومات وبه عنوان نماینده سیاسی نظام وکشور مان درآلمان 2- ونیز تجربه زندگی جهان اول را دارد ودارای دوتابعیت هم می باشد، 3- وهمچنین بعنوان استاد دانشکاه مشغول به تدریس می باشد پی می بریم که تعصب وخباثت درذات شان بوده، وحتی اگر پروفوسور هم شود بازهم همان جاهل وچوپان است.
بدون تردید اینگونه افکار در جامعه آلمان وجود نداشته بلکه اینگونه سخنان درآنجا جرم محسوب میشود، ولی این نوع افکار ناشی ازمحیط کوچک خانواده پیداشده وریشه در والین شان بخصوص درپدر او داشته وازآنان متٲثرشده است.
جاغوری

>>>   واقعيت است .

>>>   این فاشیسته باید با ثواب الدین میخکش ازدواج کند تا جوره ساخته شود مانند اسمعیل یون وآرین یون !
این هم تحصیل کرده وروشنفکر جاهل ما ،امریکائی ها تو و پدرت راکه سی سال درانجا اقامت کرد بحیث همو طن امریکائی خود قبول دارند ، اما شما کسانی را که صد ها سال درینجا زندگی کرده اند قبول نداری ، خداوند شمارا ازین مرض جهالت شفا دهد ،

>>>   بچه ی گرگ، آخرش گرگ میشود: این ضرب المثل میگوید که ممکن است بچه گرگ بخاطر به فعلیت نرسیدن خصوصیات ذاتی و بالقوه یگ گرگ خطر آنچنانه ای ازجانب اش احساس نشود، ولی با رشد ونمو کم کم خوی وخاصیت درندگی وخونخواری را کسب وتجربه خواهد کرد، ولو اینکه در آلمان باشد، ولو تحصیلکرده ویا استاد، ویا فرزند گرگ درپوست میش باشد.
جوان

>>>   صالح بچيم همان وقتي كه تو و جلالي ديوانه يكجا در ارگ نان ميخورديد، و خودت قدرت هم داشتي چرا در مقابلش چيزي نكردي و حتي نگفتي، هزاران بيگناه را قتل كرديد، يك جلالي چه بود، گوش خودت و ملت بغيم ميشد.

>>>   درنزد این مردم قوم مهمتر از دین ومذهب است حتی اگر اقوام تاجک ازبک هزاره نباشد بازهم اینها باهم نمیسازند چون دربین خود هم چندین قوم هستند بنام فلان زی فلان زی ، این مفکوره باشیر اندرون شده وبا جان هم بدر شود -
حافظ

>>>   مشکل این خانم این است که تاریخ را درست نفهمیده است.
هادی علیزاده

>>>   بیان این نوع حرفها ازایشان جای تعجب ندارد، زیرا ما بالاترازین حرفهارا ازخیلی بزرگترازایشان شنیدیم، ایشان که خیلی جوجه است.مردم افغانستان فهمیده ترازآن است که به این اراجیف گوش دهند، بلکه تنها محیط اجتماعی را متعفن وملال آور کرده وخود را مورد مسخره خاص وعام قرار میدهد.
درجامعه افغانستان این حرفها چنان بی ارزش است که باوجود قانون اساسی اظهار این نوع حرفها را ناشی از خبث باطنی و جنبه حیوانی آن میداند، ایشان اگرچه ازاروپا وآنهم ازکشورآلمان آمده وبرای خود جایگاه علمی واجتماعی قایل باشد، ولی درنگاه مردم افغانستان جایگاهش درحد حیوان تنزل پیداکرده است.
عبدالله

>>>   Raheel
طالبان نیروهای اشغالگر اند. اشغالگران چنگیزی که کار شان ویرانی و کشتار و اشغال سرزمینهای ماست. با اشغالگران جز با زبان سلاح با هیچ زبان دیگری نمیشود صحبت کرد.

>>>   لطفا قهرمان فيس بوكي نباشيد!
جلسه مقدماتی بخاطر رسیدگی به مشکلات غوربند، امروز ساعت ۳ پارک حصه اول خیرخانه

حالا نوبت ماست تا شجاعت مان را يكبار ديگر ثابت سازيم.
انتظار نسل امروز از بزرگان و مجاهدين ديروز خاك زدن به چشم مردم است انها يا خوب و يا بد رسالت شان را چندين سال قبل در مقابل وطن و مردم شان انجام داده اند، انها درست زماني به مبارزه اغاز كردند كه مانند ما جوان بودند و ضرورت جدي براي دفاع از وطن مانند امروز احساس مي شد و توانستن وطن از لوث مداخله گران و طالبان پاك سازي كنند، نسل امروز بايد از جان فشاني هاي ديروز انها قدر داني نموده و منحيث برزگ از تجارب شان استفاده نمايند، و براي امروز خود دست بكار شوند با خوابيدن در خانه و بودن در موتر هاي مودل سال و نوشتن مقاله هاي كوتاه و طولاني در صفحات اجتماعي نميشود آرامش به ارمغان آورد و نام خود را مبارز گذاشت، جوانان با تعهد در ١١ سنبله خاطر نشان ساختن كه نسل جديد نسل مبارز است، امروز كه حلقات معلوم ميخواهند پروان را به سرزمين سوخته تبديل كنند از عقب فيس بوك هاي تان برخاسته در عمل واضيع سازيد كه كور خوانده اند، اگر واقعا دل تان به اين كشور تان ميسوزد و دنبال نام كشي نيستيد.

حسيب غبار

>>>   امی آدم هرچه بگویه درست است، میارزه. مه میگم بچیم تو آزاد هستی هر چی بگویی. همو گفته استاد ساربان مرحوم: دشنام کز دهان تو آید شنیدنی است.

>>>   م الدین غیاثی
گويند (زور کاکاست که انگور ده تاکاست) . ایا چهار نفر طالب پای لچ و کون لچ را دولت جمع ناتو نابود کرده نمی تواند ؟ ویا زیر کاسه نیم کاسه هاست و نباید نابود شوند . حیف حیف مردم و سرزمین ما که میدان رقابت های ابرقدرت های جهان و منظقه ای شده است . همه از دست خود مردم ما است .بقول حافظ : من از بیگانگان هرگز ننالم كه با من هرچه كرد آن آشنا كرد

>>>   با برون کردن ها یا برون نکردن ها کاری از پیش نمی رود.
بهتر این است که یک میز گرد تشکیل شود و موضوع علمی بررسی شود. واین خانم از تیوری خود دفاع کند و از همه مهمتر اینکه ادعا شده که عامل شکست جنگ دوم افغان و انگلیس هزاره ها است. چه بهانه بهتر از این که عوامل شکست و گا هم پیروزی های این کشور از 250 سال به اینطرف به بررسی گرفته شود.و دیگر اینکه:
فرض کنیم اجداد هزاره ها از منگولیا یا مغولستان یا هرجای دیگری آمده باشند حد اقل 600 سال پیشتر از امروز آمده اند
اما پدر این خانم حد اکثر 40 یا 45 سال پیشتر امریکا رفته پس چگونه است که این خانم میتواند امریکایی باشد مگر هزاره حق ندارد افغانستانی باشد.
قضاوت با وجدان های سالم است

>>>   متوجه باشید که اینبار به. پدر ش رای ندهید

>>>   بابدان کم نشین که صحبت بد
آدمی زاده راپلید کند
آفتابی به آن بلندی را
لکه ی ابرناپدیدکند
.............
پسرنوح بابدان بنشست
خاندان نبوتش گم شد
سگ اصحاب کهف روزی چند
پی نیکان گرفت ومردم شد
.........،،........
عاقبت گرگزاده گرگ شود
گرچه با آدمی بزرگ شود.
درقرن بیست ویکم این سخنان ازیک انسان نه تنها بعید، بلکه مایه شرم برای بشریت است، امیدوارم که چندتا شعر پاسخ این ابله باشد. باکول

>>>   توکه افغان تباری درکشور آلمان چه ... میخوری؟؟؟؟ اگرافغان هستی چراتابعیت آلمان راگرفتی؟؟؟؟
درزندگی احمق زیاد دیدم ولی این یکی شاه احمقان است.
احمد

>>>   نام و عنوان معلمی را به چنین انسانی که ناقص العقل و تمیز است منسوب نکنید اینگونه اشخاص بیمار و با صفات حیوانی اند که جز تعصب فراستی ندارند این گونه آدم ها در هیچ جای دنیا جای ندارند آخرین مکان شان افغانستان است که میخواهنداورا تباه و نابود کنند

>>>   این دخترک عقده ای است

>>>   مردم هزاره برای کشور افتخارات کسب میکنند، ابجای تحسین تقبیح میکند، سخن این خانم هیچ پاسخی ندارد، زیرا بحدی احمقانه است که حتی هیچ احمق مثل خودش نیزآن راقبول ندارد. گویا مسٲله نژادی وتعصب قومی به عنوان یک ارزش برای خانواده شان مطرح بوده وچنان به افراد خانواده تلقین میکنند که آن جزو باورهای فکری شان گردیده وبصورت اتوماتیک اززبان شان تراوش میکند.
جالب تراینکه اگریک فرد دنیاندیده این مزخرفات رامیگفت، جای تعجب آنچنانه ای نداشت، ولی این دختر که تابعیت آلمان را دارد ودخترسفیر کشورمان نیزدرآمان می باشد، واستاد نیز میباشد، تعجب مارا دوچندان کرده است، سخنی گفته است که حتی تروریستان هم آنرا نگفته ونمیگوید بلکه آنرا مایه حماقت خود میدانند. همتی

>>>   اینگونه افراد باید محاکمه ومجازات شوند، چرا به یک قوم توهین کرده وچه سند ومدرکی برای سخنان خود دارد؟ مردم هزاره مردم بافرهنگ، علم ودانش دوست، تمدن گراهستند. اهل انتحارنیست، خواهان رسیدن به حق قانونی خود ازراه مسالمت آمیز است، ونیز دارای استعداد درخشان، که نمونه اش باتمام محرومیت ها مدال های رنگارنگ برای کشورمان کسب کردند.
حاجی افضل

>>>   وزیر خارجه پاکستان اين پرسش ها را مطرح كرده است:

- آیا پاکستان مسئول اختلافات میان داکتر عبدالله و اشرف غنی است؟
- سربازان ارتش و پوليس افغانستان كه سلاح هاي شان را مي فروشند، آيا پاكستان مسوول است؟
- قاچاق، كشت و توليد مواد مخدر در افغانستان افزايش يافته، آيا پاكستان مسوول است؟
- آیا پاکستان مسئول حضور داعش در سه ولایت افغانستان است؟
- آیا پاکستان مسئول گسترش نفوذ طالبان در بیش از ۴۰ درصد از خاک افغانستان است؟

>>>   همه از آدم وحوا (رض ع ) وآنها ازخاک اند مالک اصلی زمین الله جل جلاله است...

>>>   راست می گوید زیرا همه شا ن صا حب منصب دختران شا ن شد

>>>   بلفرض مردم هزاره مغول باشند!!!
وقت دفاع از آثار وابنیه و فرهنگ به جای مانده از مغولان میشود ازبکها مغول هستند ودیگر مواقع هزاره ها مغول....؟؟؟؟!!!
بر دعوای تپه شهر ارا ازبکها داعیه مغول بودن دارند .ابنیه ای چون باغ بابر ومسجد جامع هرات و..... ازبکها بعنوان میراث دار مغولان یادمیشوند .چطور در ان مواقع کسی از هزاره را عنوان ویاد نمیکند؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!

>>>   خانم بهار جلالی یک بار ازمایش ژنتیک بدهد
شاید یک رگ از مغول در وجود خودش پیداشود.
چون مغولان هنگام تهاجم وتسخیر سرزمینی هیچ زنی از هیچ قومی از پیش انها خطا نمیرفت.

>>>   من به خدا و رسول پشتون اصلی و نسبی استم نه از کدام تبا ر دیگر به خدا ورسول قسم یاد کردم .

در اینجا بخا طر حفظ وحدت ملی و احترام به تما م ولس غریب و لی با غرور افغا نستا ن به شما همنظر و همنوا استم و نه تنها با اخراج این میکروب از خا ک افغا نستا ن داد میزنم بلکه همو پدر کو ستیزنش را نیز با ید از سفارت عزل نمود زیرا اینا ن بقدر پشقل به این کشور کدام خدمت نه کرده بلکه فقط از امتیاز ات استفاده کرده اند و بعد از سفارت خواهید دید که پس به آمریکا گریز خواهد کرد.

خو شحا ل لغما نی

>>>   این خانم اول تبار خود را مشخص کند.بعد به دیگران اتهام بزند

>>>   اگر هزاره ها مغول باشند .خوب قومی هستند که به
زور -ک ی ر-خود افغانستان را تسخير نموده اند.قوم مهاجر معلوم ومشخص است.

>>>   قوم مهاجر به قومی گفته میشود که از فرط بیچارگی به سرزمین دیگری میرود .نه قومی که به زور وبازور شمشیر ان سرزمین را گرفته ؟؟؟!!!!
هزاره ها قومی غالب وپیروز هستند بلفرض مغول باشند به زور خود این سرزمین را تسخیر نموده واز ان خود کرده
شما که به بهانه گوسفند چرانی واز بدبختی به این سرزمین مهاجرت کرده اید .مهاجرید....

>>>   .... مادر بزرگوارت است کاملا نیک گفته

>>>   زمان عبدالرحمان گذشته که با دروغ به مردم نسبت های دروغ بدهید.
تاریخ همه اقوام مشخص است .تاجیکها از روسیه و پشتون از هندوستان مهاجرت نموده اند.
باشنده اصلی این سرزمین ترکها هستند فرق نمیکند که ان قوم ترک مغولی باشد یا ترک ازبک یا ترک ایماق وترکمن...

>>>   به به
فاسد زاده ومزدور زاده امده دیگران را نسبت مزدوری میدهد.
قوم مزدور ومهاجر به دیگران نسبت مهاجر ومزدور میدهد.شاید فکر میکنند مردم خواب هستند ویا حافظه تاریخی خود را از دست داده اند؟ ؟!!
با این داد وبیداد ها وسر وصدای ناق مردم فریب نمیخورند
وگذشته خود را نمی توانید پاک کنید...

>>>   دختر جان اول نسب ونسبت خود را از پدر جان مزدور پاکستانی ات بپرس بعد بیا دیگران را مهاجر ومزدور خطاب کنن.....

>>>   والله که شما قوم بسیار بی .....هستید.
مزدوری تان گوش فلک را کر کرده .....
دیگران را نسبت مزدوری میزنید؟؟؟؟!!!!

>>>   بهار جان
یک مثل است که میگن :بگیر تا نگیرنت.

>>>   آدم بی سواد و جاهل بوده
این نکبت

>>>   آیا می‌دانستید از هر ۲۰۰ انسان کره خاکی یکی به شکل مستقیم فرزند یا نوه چنگیزخان است؟ آیا می دانستید از هر ۲۰ نفر یکی ژن مغول دارد؟
چنگیزخان که با نام “تموچین” متولد شد و بین سالهای ۱۱۶۲ تا ۱۲۲۷ میلادی زیست. او با کشورگشایی‌اش بزرگترین امپراتوری تاریخ بشر از آلمان امروزی تا چین ایران کنونی وخراسان بزرگ را پایه گذاری کرد. فرزندان و نوادگان او سالهای متمادی بر این کشورها حکومت کردند.
چنگیزخان معتقد بود:
“بزرگترین لذت مرد آن است که دشمنانش را شکست دهد، تمام آنچه دارند بگیرد، اسب‌هایشان را براند و زنان و دخترانشان را در میان بازوان داشته باشد”
طبق تحقیق ژنتیکی که سال ۲۰۰۳ انجام و در سال ۲۰۰۷ تایید شده و در ژورنال تخصصی ژنتیک و نشریه مرکز سلامت امریکا منتشر شد؛ مشخص گردید که حدود نیم درصد کل جمعیت جهان به شکل مستقیم حامل ژن شخص چنگیزخان هستند. به عبارت دیگر سی و پنج میلیون نفر از کل بشر امروزی نوادگان مستقیم چنگیزخان هستند، مشروح این تحقیقات در نشریه “دیسکاور” و وبسایت مشهور “وراثت ژنتیکی” منتشر شد:
ژورنال آمریکایی ژنتیک بشر
مجله دیسکاور
شجره ژنتیک
مقاله ای از کتابخانه ملی علوم پزشکی ایالات متحده

تحقیق دیگر منتشر شده در وبسایت “اگزامینر” نشان می‌دهد که هشت درصد جمعیت امروز آسیا مستقیماً از نژاد چنگیز و حدود ۳۵۰ میلیون نفر از مردم جهان دارای ژن مغولی‌اند. در این تحقیقات مشخص شد که افراد مختلف در کشورهای متفاوت بین نیم تا چهل و سه درصد حامل ژن مغولی هستند. به عبارت دیگر اگر به شکل مستقیم نوه چنگیزخان نباشید، شاید نوه یکی دیگر از خان‌های مغول هستید.
ا

>>>   او برادر سر چی جنگ دارید اول که همه اقوام مهاجر هستیم و یا از نسل چنگیز ومغول هستیم .قوم خالص اصلا وجود ندارد
هر کس شک دارد آزمایش ژنتیک بگیرد برایش ثابت میشود.

>>>   این خانم خبیث نوکر شیطان وتفرقه انداز باید ازکشور خارج شود ودوباره اجازه ورود نداشته باشد

>>>   اين قوم مغول حالا خود را بنام افغانستانى مسما نموده اند .

>>>   در کشور ما5 هزار سال قبل یک طائفه زندگی می کردند در منطقه هزار سم سمنگان حالا هم نسل های باقی مانده ازآن دوران وجود دارد .ودیگر ساکنین فعلا در کشور ما زندگی می کنند ازیک نگاه بعدآ وارد این سرزمین شدن .هرکسی که ادعا میکند که فلان قوم فلان طائفه مربوط به این کشور نیست بسم الله اول خودش سرخر را راست کند برود از همان جایی که نياکانشان آمده اند بلاخره همگی آگاهی دارند که اجداد شان از کجا آمده است هر قوم و نژاد که ادعای اصلیت می کنند یا سخت دراشتباه اند

>>>   بد بخت فکر میکنی همانطوری که پدرت و خودت جاسوس امریکا هستی دیگران هم جاسوس بیگانه ها است ؟ وقتی که اجدادت در مناطق که مربوط شبه قاره هند بود و اکنون بخشی از آن جز از خاک پاکستان است هزاره ها در این مرز و بوم برای خود کبکبه و دبدبه داشتند آثار پیشینه شان در گوشه گوشه این کشور هنوز موجود است البته پدران جاسوست خیلی تلاش کردند تا آثار به جا مانده از پیشینیان تاجک ها ، ازبیک ها و هزاره ها را نابود کنند که تا حدودی موفق هم شدند وآخرین مدرک بومی بودن هزاره ها را طالبان تان در بامیان منفجر کردند اما حالا توی که 3 پشت قبل ترت در واغز غزنی که معلوم نیست ملک و مال کدام بومی را غصب کرده و از بیابان گردی به مدنیت روی آورد آمدی هزاره ها را به معولستان روان میکنی؟ بدبخت تو دانشمند هستی و نمیدانی که قیافه حدود 80 فیصد اقوام زرد پوست به هم شباهت دارند و در سراسر جهان پراکنده اند و قیافه های 20 فیصد یا بیشتر باقیمانده شان به اثر اختلاط با اقوام دیگر تغیر یافته است. سربازان خان مغول سرزمین های وسیعی را تصرف کردند و بنا بر نظر شما استاد!!! دانشگاه امریکایی کابل چطور است که قزاق ها، قرقیزها، ازبیکها، ترکمنها ، اویغور ها و .... را که شباهت به مغولها دارند به مغولستان روان کنند. راستی شما که تبعه امریکا هستید در امریکا شرایط آزمایش DNA که فراهم است یکبار DNA تانرا آزمایش کنید تا معلوم شود که چند فیصد ژن های شخص خان مغول را به ارث گرفتی ؟

>>>   توکه از تاریخ چیزی نمیدانی حتی حق اظهار نظر هم نداری
سید محمد مصباح

>>>   اگر اشرف غنی قومگرا و قوم پرست نباشد و واقعا وحدت ملی خواسته باشد باید این دختر از افغانستان اخراج و دوباره اجازه ورد به افغانستانرا برایش ندهد ولو هر کس واز هر ملیت باشد

>>>   باید ګفت که خود امرالله صالح انسان کامل نیست و از جمله منافقین است که کوشش دارد در هر مثله اب را ګل الود نماید و ماهی بګیرد. اقایی پنچرمین شما را هم مردم میشناسد. اینکه جلالی این سخن را ګفته و یا شما این تهمت را میزنید. ولی شما خود از نسل روس هستید اګر باور ندارید به کتاب که دزد کلان تان نوشته رجوع نماید. عنوان کتاب است [پنجشیر در دوران جهاد ]

>>>   اگر درست گفته شود همین پشتونها بودند و میباشند گه وطنفروشی میکنند.
دوم اینکه این دختر خانم را من خوب خبر دارم تگلیف روانی دارد در امریگاه چند بار زیر مراقبت های ویژه قرار داشت.

>>>   بعضی ها فراموش کردن انسان هستند ! انسان بودن زیباست و تعصب و قومیت هیچ جایگاهی در مقام انسانیت ندارد .
حبیب الله یوسف زی

>>>   دوست پسر اين دختر بدقواره جلالى يك جوان هزاره بود اما چند روز پيش اين دختر را ترك كرد و حاضر به ازدواج نشد حالا اين پير دختر عليه كل هزاره ها عقده گشايى ميكند. آفرين اين جوان هزاره ما كه اين دختر بدقواره جلالى فاشيست را چند ماه تحمل كرده.
با خبر از كابل

>>>   هزاره پنچ هزار سال تاریخ در افغانستان دارد پشتو دوصد اندی سال مغولها در بین هزاره وافغان وتاجک و ازبیک مباشه برو تاریخ را دروست بخان

>>>   جواب ابلهان خواموشیست عزیزان .

>>>   سلام و عرض ادب نثارتان باد !
باوجود تمام احترامی که به شخص جلالی صاحب دارم میخواهم چند کلمه بنویسم ...
آقای علی احمد جلالی یک افسر ورزیده و صادق هستند زمانی بحیث یاور دگرمن یعقوب لوی درستیز قوای مسلح حکومت حفیظ اله امین بود و به قوم تیموری هستند تیموری ها باوجودیکه پشتو تکلم میکنند به قوم ویا بهتر بگویم نسل ونژاد شجره شان به مغول میرسد.
بنآ آنچه در شن هزاره ها است بهارجان قندونفس نیز شریک اند.
دوکتور سادات

>>>   خانم بهار راست ګفته هر چیز کی د تاریخ باشد همو حقیقت است باید بروند

>>>   تعداد گناه دینان پیشکش ( ثواب الدین مخکش) با گذشت هر روز افزود می شود.

>>>   من پیشنهاد میکنم که بخاطر که دروغ این دختر جلالی معلوم شود، یک هیأت حقیقت یاب جنیتیکی، عرض بررسی این موضوع به مغولستان سفر کند و از آب دهن صد نفر مغولستانی نمونه بگیرد و بعدآ از آب دهن صد نفر هزاره نیز نمونه بگیرد و آن را در لابراتوار مورد مطالعه قرار بدهند، اگر کروموزوم های Yآنها باهم مشابهت داشتند، درست، در غیر آنصورت باید دختر جلالی به دروغ خود اقرار کند.
امیدوارم نشر شود.

>>>   متمدن ترین قوم و مردم در افغانستان هزاره اند.تو و ایل و تبارت فقط باعث انتحار و کشتار و سر بریدن و تخریب و بد نام کردن کشور و ملت بزرگ افغانستان هستید ک تمام این کارها را برای پاکستان ملعون انجام می دهید اما مردم ما جز ب فکر تحصیل و علم اموزی و ابادی میهن خویش نیستند

>>>   در این متن نه نامی از هزاره ها گرفته شده و نه به هزاره ها اشاره شده. فقط گفته است کسانی که در جریان جنگ افغانستان را فروختند ...
مردم ایران در این باره یک ضرب المثل دارند که می گوید چوب را که برداری گربه دزده فرار می کنه !!!!!!!!!!!!!!!

>>>   ای بهاره با این سخنان نسنجیده ات پائیزه شدی، آنقدر نسنجیده که هرچه فکرکردم آنراتوجیه کنم راهی یافت نکردم، وجدانا خیلی گند زدی، بوی تعفن آن محیط اجتماعی را اعم از خاص وعام، افغانی وغیر آن را آزار داده ومیدهد.
راه حل: هیچ مشکلی نیست که راه حلی نداشته باشد، شما درصورتی میتوانی ازچنگ این رسوایی خودت را آبرومندانه خلاص کنی که درپیشگاه ملت افغانستان بخصوص مردم شریف هزاره عذرخواهی کنی، وسخن ناروای خود راپس بگیری، واگرنه باید درمحکمه سند ومدرک ارائه کنی، یا منتظرمجازات باش.
اگرعذرخواهی نکنی خودت، خودت را مسخره کرده ای ونشان خواهی داد که فردعقده ای ومتعصب وافکار قرون وسطایی داری.
شمابجای ترویج دموکراسی، بربریت را ترویج میکنی، تو آبروی افغان وافغانیت رابردی.
عتیق الله

>>>   مهاجرین مقیم آلمان بخاطر اظهارات نژادپرستانه این زنکه درمقابل سفارت افغانستان ویا وزارت خارجه آلمان تظاهرات کنند، تا این ابله از حرفی که زده توبه کرده وفکرنکند که افغانستان جولانگاه گرگان وتروریستان نیست.
انصافی

>>>   حرفهای این خانم ازروی حسادت است وهیچ سند ومدرکی برایش وجود ندارد، بلکه این نوع افکار ناشی ازتربیت خانوادگی بخصوص ازپدر شان می باشد، این سخنان را حتی یک فرد جامعه افغانستان که درحد پائین فکری قرار دارد نه قبول دارد ونه اظهارمیکند.
وقتی مردم هزاره را ازهر جهت دارای لیاقت وشایستگی بخصوص کسب مدالهای رنگارنگ وبالا بردن پرچم کشورمان را میبیند، واز آنطرف انتحاریهای وحشتناک خود را میبیند حس حسادتش گل کرده چنین سخنانی را به زبان می آورد.
اخلاقی

>>>   جلالی برود اسرایل بعد افغانستان را ترکنیم برای اینک آخرین مهاجرند

>>>   ببخشید ولی این خانم عجب احمقیه. اصلا گیرم هزاره ها مغول تبار، چرا به جاسوسی متهمشون می کنی؟ بی تربیت. از چنان پدری با چنان تفکراتی، چنین دختری باید...
ضمنا من نه هزاره ام و نه اصلا افغانستانی، ایرانی هستم و به دنبال یک خبر اومدم اینجا و چشمم افتاد به این مطلب. حالم بد شد از این همه تنفر و نژادپرستی. افغان ها خیلی از ایرانی ها رو به نژادپرستی متهم می کنند اما خداییش این خانم دیگه نوبره.

>>>   هزاره هرچه زودتر خاک پاک افغانستان ره ترک کن و به سرزمین آبا و اجدادیت مغولستان برگرد ، مهمانی دیگر بس است

>>>   این طور ادم ها با تنفور به دنیا امده پس هیچ توقع مثبت داشته باشید.

>>>   هموطنان گران قدر سلام
من با نظر بردادر عالیقدر ما جناب صالح صاحب موافق استم
او را هر چه ذودتر از وطن اخراج کنند. او دیگر لیاقت بودن درین خاک را ندارد
هر کسی که به هموطنان هزاره، تاجک، اوزبک، پشتون و تمام اقوام شریف، برادر و برابر وطن ما بی حرمتی می کند دشمن وطن و مردم ما است
به همچو ....ها باید موقع داده نشود تا در بین ما به نام ها هزاره و پشتون و تاجک تفرقه اندازند.
ما همه برادر و برابر هستیم.
با احترام
عمر صافی

>>>   بهاره جلالی شخصیت اکادمیک وعلمی نیست بلکه یک فاشیست وقوم گرایی خطرناک است که تدریس شان زهر است که جامعه افغانستان را مریض وبالاخره به هلاکت میرسانند حتما شهادتنامه اش ساختگی است و با نیرنگ درپوهنتون آمریکایی ها جا گرفته است زیر نام استاد اهداف خطرناک را به پیش میبردوباید از پوهنتون مذکورمنفک گردد.گرچه جناب احمد جلالی پدرش شخصیت عالی ومحبوب است اما اینکه چنین تهمت وافترادرتاریخ شان به هموطنان شان نوشته است جای نهایت تاسف است باید از ملیت مومن وصلح دوست هزاره افغانستان معذرت خواهی کند تا بحیث یک وطن ومردم دوست حقیقی درجامعه شان باشد. الا لعنت الله علی القوم الظالمین.
الحاج ع.ناصری از آسترالیا

>>>   کوه موش زاييد و آن هم پودرى شد. دختر عقل اش کمکى از مرده متحرک هم کم تر است.

اگر تورانيان از مغلستان باشند و از نواده جنگيز و تيمور باشند پس 700 سال پيش از نامگزارى کشور نامنهاد الفنستيون در خراسان و هندوکش بودند. و نواده همين تيموريان آبده تاريخى چل زينه کندهار را با اشعار فارسى چارصد سال پيش زينت نمودند .
اسلاف کله پوچ مانند گل مومند خان وملنگ خان و او رهبر يک چشمه که پدرجان و کاکا خليلزاد و کاکا کرزى وکاکا بيات و کاکا غنى ات در ڀايتخت اش براى اش کارمى کردند گفته بود
تاجيکان به تاجکستان و اوزبيک به ازبکستان و فارسى وان به ايران و هزاره به گورستان!
نديدى که خاک گور خود اين پشتون تروريست نه گرفتى و مجبور در کندهار به گور نرفتندى و داماد اش اوساما بن لادن خاک گور قبول ننمودندى و آب دريا (اقيانوس نا آرام طوفان آور به سر امريکا) غسل عسويت به وى بدادندى

چل زينه را بالا شو او دختر امريکاهى نه پشتو ات و پارسى حتى نظم درى هم ندارى همو انگليسى ات هم متوا و هم ازنگاه پيشينه نگارى قابل ابطال ( falsification) است ضرورت به تجديد نظر و بايد تصديق يا درستی‌یابی (verification) شود. راستى که پور افسر در دانشگاه مادر بمبان امريکا
آموخته باشد. پروفيسر افغانيت ال امريکه شرم نمى کنند که چوچه هاى غطه شده در استخر( پارسى براى شناگاه) آب مقدس نصارا بايد پاک و راستگر مى بودند.اين پليد ها هر قدر بشوى بازهم پليدتر مى شوند.

تا اکنون آب دهن پشتون معاينه وتجزيه مى شود. آيا آب دهن هزاره ها پژوهش وترکيبات ژنيتگ شده اند?

>>>   ایشان پریشان گویی کرده است، ونیازبه یک شوهر جوان وکاکه دارد. یکی ازعواض ازدواج نکردن همین است که برعصاب خود مسلط نیست، هرچه ازدهانشان درآمد باکی ندارد، زبانش دراختیار خودش نیست، بلکه دراختیار شیطان است اگرازدواج کند، آنوقت آرامش پیداکرده وباتسلط روحی، سخن سنجیده تر میزند.
هبت الله

>>>   درکلام این خانم دونکته وجود دارد:
1- هزاره هاجاسوسند. باکدام سند ومدرک جاسوسند؟ برای چه کسی ویاکشوری جاسوسی کرده است؟ فرض کنید افرادی هم جاسوسی کرده باشد، جرم آنها چه ربطی به یک قوم دارد؟
2- هزاره ها مغول تبارند. اولا تبار ازنظر قرآن هیچ اعتباری نداشته وآن از ویژه گیهای عرب جاهلی وسوسمارخوراست، .وتنها ارزش آن شناختن افراد است که فلانی ازفلان قوم میباشد. ثانیا، تابعیت یک امراعتباریست که میلیونها انسان هرروز تغییرتابعیت میدهند وازجمله خود این خانم. ثالثا، هزارها مغول تبارند، این سرزمن ما بوده ودیگران آنراغصب کرده اند، مثلا بت های بامیان نشان میدهد که اقوام وادیان متعددی درین سرزمین بوده است، وبودائیان کوچ داده شده اند.
افغان دوست

>>>   چرا این دختر امریکائی زاده این حرف ها ی زشت را گفته البته کدام چیزی میداند و به پدراش معلوم است این دختر بکلی خودش چهره هزاره گی دارد شاید در این کدام راز نهفته باشد .
رررر

>>>   این نهایت تعصب و تبعیض چنین اشخاص های مضر را به نمایش میگذارد خداوند این چاکران گمراه را شرمانده به زبان خود شان خیانت و تخطی شانرا نشان میدهد پدر این خانم اگر این قدر شخص کبیر میبود که تاریخ نویس است باید خودش در دوره وزارت اش با خیانت ها و تخطی ها وزارت را بهحال خودش نمیگذاشت پس وقتی خودش این جرآت و جسارت رابخود ندید دخترش باید از نقل و قول پدرش شخصیت مرموز و دو تابعیته اش را چنین به نمایش گذارد.
هزاره ها همیشه به دهن ستمگران زمان کوبیده و نشان قهرمانی از خود به جای مانده به جای تاریخ دروغ و مورد پدرش باید تاریخ های واقعی را هم یک بار مطالعه نماید تا موضوعات درست و واقعی افغانستان را بداند
درود بر برادر نیک ما صالح

>>>   بلی این خوب نظر است اما اول تر از همه فاشست عطا محمد نور، مریض صالح، مریض محقق، مریض دوستم و سایر مریضان از کشور مانند دوست رانده و ممنوع الخروج شوند بعدا این خانم دختر. لعنت به همه فاشست هاهر کس که باشد از هر قوم و نژاد که باشد ما اسلامیت و افغانیت میخواهیم. ما همه برادریم

>>>   انسان بی عقل کاش بی سواد میبودی یک گپ
.

>>>   با این حرف ها به هیچ جای نمی رسید فقط این که ملت افغانستان که متشکل از اقوام های مختلف فعلا در این سرزمین سرگرمی زندگی هستند.روی این مسله فکر کنند درگذشته چه اتفاق های افتاده. ببنيد موقع که سپاه مغول به سرزمین یورش آوردن قسمت زیادی دنیا را به تصرف خوداش درآورد بیرحم ترین لشکر بود که در تاریخ مملکت های دنیا ثبت شده .من کاملا مطمئن هستم خون چنگیز ولشکريان مغول به رگهای تمامی نژاد ها جریان دارد.آنچنان که در تاریخ ها گفته شده هر چیز یکه مغولان میخواستن هیچ بشری و هیچ انسانی نمیتوانست در برابر عملکرد و یا دستورات آنها سر کشی کند فقط یک کاری چنگیز خیلی خوب بود که به تمام مذهب ها احترام ميگذاشت به مذاهب مردم کاری نداشت. یهود.مسلمان.مسیحی. بودایی همگی در مذهب خودشان بود خودی چنگیز خان زن های مسلمان داشت زنهای یهودی داشت زنهای. مسیحی داشت همینطور پسر ونواسه های ازاین مذهب ها داشت تا همین 250 سال قبل هم نوادگان اش حکمرانی میکرد درتاریخ هم درج شده پادشاه عادل و مسلمان واقعی حالا هم مرقدش در هندوستان زیارتگاه است جلال الدین محمد اکبر .ویا حتی همین نادرشاه افشار این ها از نوادگان مغول بودن هیچ کس نمی تواند بگویند ما جدا از این داستان ها هستیم چنگیز بیرحم هر کاری که دلش می خواست می کرد .

>>>   همینطور به سخن یک نادان و جاهل که جز تعصب و کینه و خود خواهی و جهالت دیگر چیزی را از بزرگان خود به ارث نبرد اگر شرم و کمی وجدان داشت همینقدر لعن و نفرین برایش کفایت میکند در غیر ان به بغیرت گفته شد که چوب در معقددت گفت خیر در زیر سایه ان مینشینم .

>>>   من فكر نميكنم، كه على احمد جلالى (پدر بهار) همراى بهار چنين معلومات را شريك كند.
من كتاب هاى ع. ا. جلالى را نخواندم، اما امكان از اين ميرود، كه وى از اقوام مختلف و حركات انها در كتاب خود، نام برده باشد. در جهان هميشه تحولات بوده و انسانها محل بود و باش شانرا از مجبوريت تغير داده اند. اما من فكر نميكنم، كه ع. ا. جلالى در كتاب خود چنين درج كرده باشد.
از مونيخ

>>>   آیا واقعا هزاره ها خاین است؟؟،،

1838 - در این سال، شاه شجاع درانی یکی از رهبران هزاره های سدوزی ابدالی، با حمایت نظامی و همراهی سربازان انگلیسی و به قصد گرفتن قدرت از دست یکی از کاکازاده هایش به اسم دوست محمدخان، وارد کشور شد. در یک مرحله، وقتی انگلیسی ها در کمپ نظامی شان، 50 تن از اسیران جنگی مدافع وطن را نزدش آوردند، او آنچنان از دیدن آن هموطنان غازی اش خشمگین شد که دستور داد همه را سر بزنند. او باورداشت که هموطنانش سگ هایی هستند که باید یاد بگیرند که چگونه از صاحبان شان، پیروی کنند.
لازم به یاد آوری است که این رهبر خاین هزاره های ابدالی در سال 1833 پیشاور را در بدل کمک نظامی به رنجیب سینگ حاکم پنجاب بخشیده بود.
1879 - در این سال، محمد یعقوب خان از رهبران هزاره های ابدالی، خوشحال از مرگ پدرش و تشنه ی رسیدن به قدرت، معاهده ی گندمک را با انگلیس ها امضا کرد. وی با امضای این معاعده، بخش هایی از سرزمین و کنترول بر سیاست خارجی کشور را به انگلیس ها بخشید. بهای نقد این خاکفروشی و نوکری، سالانه شش صد هزار روپیه بود که انگلیس ها باید به محمد یعقوب خان پرداخت می کردند.

1893 - در این سال، عبدالرحمن خان یکی از خونخوارترین رهبران معاصر هزاره که بخشهای کلانی از مردم افغانستان را با کمک نظامی و مالی انگلیس ها نابود کرد، نوکری برای آنها را به صورت علنی از افتخاراتش می دانست، و معاعهده ی را با انگلیس ها امضا کرد و بر اساس آن بخش های وسیعی از سرزمین هموطنان پشتون و کنترول بر سیاست خارجی کشور را به آنها بخشید. وی در بدل این خاکفروشی و بی عزتی، سلاح های بسیار و مشاورت نظامی در مقابل هموطنانش به دست آورد، و بیش از یک و نیم ملیون روپیه به صورت سالانه از انگلیسی ها دریافت می کرد.

1929 - نادرخان یکی از رهبران هزاره ها که در هند بریتانوی تولد شده بود به کمک انگلیس ها و در قلمرو تحت حاکمیت آنها، لشکر دوازده هزار نفری را جمع آوری کرده به جنگ هموطنانش به کابل آورد. بعد از فتح کابل، این لشکر دست به چور و چپاول و بی رحمی های بسیار در کابل و اطرافش زد، و به این ترتیب، این خان بیگانه پرورده ی هزاره های ابدالی، خودش را با کمک مستقیم بیگانه به شاهی رساند.

هزاره ها در طول تاریخ معاصر شان، خیانت های بی شمار را در حق مردم و اقوام سرزمینی که امروز افغانستان نامیده می شود انجام داده اند. قدرت، حاکمیت و حتی قلمروی نسبتا وسیع شان تا حدودی زیادی، حاصل این خیانت ها و نوکری ها برای بیگانه، و مخصوصا انگلیس ها است. امروز تنها آرزویی که دیگران دارند، فقط یک اعتراف ساده و نگاه کردن صادقانه به خود شان است و بس. همین را هم قبول ندارند.

>>>   اگر هر قوم که فعلا در افغانستان زنده میکنند افغانستان را ترک کنند (پستون ها به پشتونستان, تاجک ها به تاجکستان ,ازبک ها به ازبکستان ,ترکمن ها به ترکمنستان, عرب ها به عربستان ووو... بروند جای هزاره ها پیدا خواهد شد
علی از کابل

>>>   خانم جلالی چطورتاریخ تدریس میکند؟ من متعجب شدم ازحرف های ایشان - واضح است که ازتاریخ چیزی نمیداند وگرنه چنین حرف های سخیفانه را درمورد یکی ازاقوام شریف کشوربیان نمیکردند. مغول تباربودن ننگ نیست بلکه با مترهایی که شما گزمیکنید افتخارهم است وشما دلیلش را بهترازمن میدانید. اما دراصل به نژادی تعلق داشتن نه افتخاراست ونه هم مایه شرمساری. فقط انسان به معنی انسان بودن است که مارا عزت وافتخارمی بخشد. نژاد پرستی هم مرض است ، برای خانم جلالی شفای عاجل میخواهم! بدون شک ایشان بیماراست ، به حال چنین انسان هایی رحم باید کرد.
به خانم جلالی باید گفت که من نویسنده این سطور درجین وها نژادم هزاره نیستم امادرذات عقیده وتفکرخویش هزاره استم به همان پیمانه یی که تاجیکم وپشتون ویا ازبک.
آیا این نژاد برای تو به این اندازه اهمیت دارد که دل هایی را بشکنی؟ تاسف به حال تو وپدرت پست فطرتت که چنین تفکری زهرآگین را به تو تلقین کرده است.

>>>   یه روستا نزدیک نیشابور هست به اسم خَرو. اغلب مردمش مغول تبار هستن. مغول که میگم یعنی بازماندگان مغول های واقعی، از زمان لشگرکشی ها. چهره هاشون تیره رنگ و چشم هاشونم خیلی باریکه. صورت های گرد و صاف. آدم های شریفی هم هستند. کارشونم باغداری و کشاورزیه. روستای بسیار زیبایی هم هست. شاید بعضی مهاجران افغان بدونن کجا رو دارم میگم. اما هزاره ها همه این شکلی نیستن. خیلی هاشون مو و پوست و چشم های روشن دارن. به قزاق ها بیشتر شبیهن تا مغول ها. اما یک آدم بی اطلاع ممکنه فکر کنه هرکس چشم بادامی بود مغوله. تازه، اصلا فرض که هزاره مغول باشه. خیلی خجالت آوره تو این دوره و زمونه اینجور حرفها.

>>>   نسبت دادن خیانت به هزاره ها صرفا یک ادعا وتهمت ناروا می باشد، چراکه خیانت زمانی ممکن است که فرد یا افراد خائن دریک موقعیت وجایگاه مهم سیاسی، نظامی، اجتماعی قرار داشته باشد وازآن سو استفاده کرده وبه ضرر کشور یاحزب خود معامله کرده ومنافع شخصی را به منافع ملی ترجیح دهد.
بنا براین، مردم هزاره درهیچ زمانی درتاریخ کشورافغانستان دارای چنین موقعیتی نبوده است که ازآن سواستفاده کرده وبه کشورخیانت کرده باشد، تاریخ نشان میدهد که هزارها دائم بخاطر اقلیت قومی نژادی ومذهبی ازمرکز قدرت سیاسی دور نگهداشته شده است، نه زیاد دور بلکه قبل ازچهل سال، بعنی قبل ازکودتا وتجاوز روسها به افغانستان، هیچ هزاره ای حق تحصیل در اکادمی نظامی رانداشت، حال توخود حدیث مفصل بخوان ازین مجمل.
جاغوری

>>>   هزاره ها به مغولستان بروند. جلالیها هم به یهودستان یعنی اسرائیل بروند. جلالیها ازتبار یهودیان گمشده اسرائیل است.

>>>   بهارجلالی با روسپی ها بنشست
خاندانی ترین جلالی شد
گرچه ان خانمان روسپی شدند
لینک این یکی باز شعاری شد
با تحقیقات انجام شده روی دی ان ای بهار جلالی دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که بهار جلالی هیچ قرابتی به علی احمد جلالی ندارد و به مغازه دار سر کوچه ان خاندان بزرگوار همخونی نزدیک دارد هرچند که علی احمد جلالی هم قرابت خونی با پدر بزرگوارشان نداشته اند
ک ... بده بی بی بشو درست است

>>>   گرگ زاده عاقبت گرگ شود گرچه با آدمی بزرگ شود.
ضربه مستانه غربی ها او را دیوانه کرده و هوش از سرش برده است. از بزرگ شده های فرهنگ غرب جز این انتظار نمی رود. یزید زاده های زمان ما تحمل حقیقت را ندارند.

>>>   خانم جلالی از حالت طبعی خاریج بودن این حرف ها را گفتن شراب زیاد مصرف می کند بد بخت دوستان بدل نگیرید ادمی عیاش از تاریخ چه می داند از خودش بی خبر است

>>>   حقیقت حقیقت است چرا بالای تان بد میخورد هزاره ها واقیعاْ چنگیزی هستند اگر هزار بار بار خودرا افغان بدا نید باز هم مغلستان و اولاد اوکتای و چغتای هستیدبت های با میان که از نصب و قومیت شما هزاره ها را نشان می دهد

>>>   اگر بابه چنگیز زنده میبود چوبه ده یگان جای بهاره میزد حالا دیگه خدا رحمت کنه

>>>   هزاره بودن یک واقعیت است، مغولی یاچنگیزی بودن هزاره نیز فرض کنید واقعیت باشد، ولی نباید هر راست را به زبان آورد ! ممکن است انسان ازشرمگاه یک خانمی یاد کند وبعد اگرمورداعتراض آن خانم قرارگرفت بگوید من راست گفتم، آیا این راست گفتن درست است؟ بخصوص که راست گفتن باعث تفرقه ونفاق ونژادپرستی شود، قباحت وجرم شان چند برابر میشود.
حاجی افضل

>>>   توهین به هیچ انسانی روا نیست چون همه مخلوق وآفریده ی خداوند هستیم ،اگر ایشان واقعا یک انسان ودرجه بعد یک مسلمان وافغانستانی هست درقرآن کریم صراحتا بیان شده که قوم وتبار فخر نیست ،اظهارات ایشان دور از انسانیت ودستورات اسلام هست پس اول باید به انسان بودن ودرجه بعد به مسلمان و افغان بودن خودش شک کرد اظهارات ایشان آثار ونتایج لقمه های حرامی است که نسل اندر نسل خورده اند .والسلام علی من تبع الهدی.
عارف

>>>   خانم جلالی شما یک یهودی و آن کتاب که خواندیی هم یک یهودی نوشته است. شما مردم خون خار از آن کسانی هستین که از بی غیرتی زنان خود را میفروشید. چندین شاهان تان را انگلیس ها در کلکته هند بالای شان تجاوز کرده از ترس فاش نشدن آن قسمت از خاک خراسان را به انگلیس داد .
شما از همان قوم هستین که به دروغ کلید جنت میدهد و مساجد را ویران میکند.

>>>   شوکت قدرت .شهامت هرچه بود در شهان و قامت مرد بزرگ احمدشاه ابدالي بود.وبعد از آن تا عبدالرحمن هرچه بود نافهم خائن .خودخواه خاک فروش بود .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است