برمک: جلوی دست های دسیسه ساز را بگیریم
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۶    ۱۳۹۶/۷/۶ کد خبر: 139284 منبع: پرینت

مراسم ششمین سالگرد استاد برهان الدین ربانی امروز پنجشنبه 6 میزان 96 در کابل با حضور محمد محقق، محمد کریم خلیلی، حامد کرزی، سرور دانش، یونس قانونی، احدی، عبدالرب رسول سیاف، صلاح الدین ربانی، فضل هادی مسلم یار، امرالله صالح، اعضای شورای ملی و دیگر مقام، بزرگان و شخصیت های جهادی کشور در حال برگزاری است.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، ویس احمد برمک، سرپرست وزارت داخله که پیام رییس جمهور را در این مراسم قرائت می کرد گفت: استاد ربانی یکی از چهره های کم نظیر معاصر است که در تمام دوران مبارزات از سال های پیش جنگ تا بدست آوردن رهبری کشور مظهر رفتارهای متعادلانه بوده است.

سرپرست وزارت داخله با بیان اینکه هیچگاه در سخنان استاد صلح موضع گیری های تشنج آفرین و سخنان تنش آمیز دیده نشد اظهار کرد: استاد ربانی به اتحاد و اتفاق مردم کشور باور داشت و تلاش در این جهت را وظیفه خود می دانست. تعهد وی به صلح و آرامش تا جایی بود که جان خود را فدای این کشور کرد و این بالاترین درجه فدارکاری یک رهبر برای یک ملت است.

وی بیان کرد: در این مراسم ضمن تجلیل از مقام استاد ربانی متعهد هستیم که راه وی را پی بگیریم و در بازگرداندن صلح از هیچ تلاشی دریغ نورزیم.
برمک افزود: اتحاد و اتفاق خود را در صدر مسایل قرار دهیم و جلوی دست های تفرقه انداز و دسیسه ساز را بگیریم و صفوف ملت را طوری بنیان بگذاریم که هیچ باد و بارانی گزند نیابد.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
برمک
ربانی
نظرات بینندگان:

>>>   کی جلوی گیر است از ع غ گرفته میتوانی
بگیری. اب از. بالا. خیط. است. از جاییکه معاشات تان داده میشود.بگیر جلوی اسخراج معادن را که امریکه اتتقال داده روان است ای پوف. ها را زیاد شنیدیم

>>>   جلوی دزد های شمالی راهم بگیر


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است