ضیأالحق امرخیل رییس مجلس می شود
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۵:۱۳    ۱۳۹۶/۷/۴ کد خبر: 139215 منبع: پرینت

همایون معاون اول مجلس: کاکای رییس جمهور غنی که در کارته پروان دفتر دارد، برخی نمایندگان را دعوت می ‌کند و به آنان وعده می ‌دهد در صورتی ‌که از حکومت آقای غنی حمایت کنند نام ‌شان شامل لیست کسانی خواهد شد که در انتخابات آینده به مجلس راه می یابند.

شکیبا هاشمی عضو مجلس: حکومت درنظر دارد تا ضیأالحق امرخیل رییس سابق دبیرخانه کمیسیون انتخابات را از طریق راهیابی ۱۵۱ نماینده در انتخابات آینده پارلمانی، به ریاست مجلس برساند.

صفت_امينی

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ضیأالحق امرخیل
رییس مجلس
نظرات بینندگان:

>>>   عزراییل هم پلان های خود را دارد و سرطان معده هم بازگشت دارد.

>>>   دیرررررت فقط کدام صوبه پشاور است مجلس

>>>   هـــرچوکی را به چند میفروشــــــــد ؟

>>>   چه إشكالي دارد، نماينده پشتون حزب اسلامي جا نشين نماينده ازبك فعلي شان ميشود.

>>>   واقعا اقای امرخیل استعداد اش بسیار زیاد است به تناسب همین ریس ولسی جرګه
ما از این اقدام حکومت حمایت میکنیم تا پنچرمین ها و سقاوها را از این مجلس بیرون کنند و ناګفته نباید ګذاشت که این بار انتخابات به اساس حوزه های انتخاباتی صورت میګیرد اقلیت و اکثریت معلوم خواهدشد انشاالله
تا زنده یک افغان است
زنده باد افغانستان است
جمشید

>>>   خلاصه مجلس نمایندگان، مجلس سنا، دستگاه قضایی، اردوی ملی، امنیت ملی و.... همگی باید بر طبق نظر اشرف غنی قدم بردارند و همه آنها باید از سوی او تعیین شوند.

>>>   سلام!
برادر محترم فکر نکنید دوسال می شود ما سر این موضوع کار میکنیم، و اقای امرخیل از طریق انتخابات مشروع وبدست اوردن رایی ریس ولسی جرګه می شود.نه کدام راه دیګر، و شما نیز مطمین باشید این کار می شودبه توکل خداوند.

>>>   از همان روزی که غنی کوچی بیشرمانه اعلان کرد که این عادلانه نیست تمام زندانیان بگرام گویندگان یک زبان خاص باشند ماهیت این فاشیست قومی معلوم گردید۰ تمام آن تروریستان زندانی در بگرام را رها کرد چون پشتون بودند۰ حالا گندیکه از ریاست امور که زیر مدیریت مستقیم خود این کوچی بیفرهنگ قرار دارد بلند شده در حقیقت نمونه کوچکی از کار های خود این خائن است که توسط دستیاران دلخواهش تطبیق میشدند و میشوند

>>>   Raheel
جنگ طالب را هرکس هرچه تعبیر کند، برای من طالب وسیله ییست در دست فاشیزم برای ویرانی مناطق غیر پشتون و جلوگیری از زندگی و پیشرفت شان. مثالش را از فراه تا بدخشان خود بیابید.

البته به پاس خاطرآنهایی که یاد گرفته اند رنگ خاکستری را نیز بشناسند و به موجودیتش اعتراف کنند، می گویم که این جنگ جنبه ها و کارآمدها و عاملین داخلی و خارجی دیگری نیز می تواند داشته باشد، اما اصلی ترین مسالۀ جنگ برای آنهایی که ویران می شوند و نالان می شوند و از خانه های شان برون رانده می شوند و وسایل زندگی و معیشت شان از آنها گرفته می شود، مساله قومیست و حکومت فاشیست غنی و دستیاران و همدستان نو و کهنه اش همه در پشت آن قرار دارند.

غوربند تازه ترین مثال است. تنها تاجیکان غوربند اند که مورد حمله قرار می گیرند. پشتون غوربند اگر دولتی باشد یا غیر دولتی محفوظ و مصوون است.

من به اعتراض آنهایی که حرفم را قومی تلقی می کنند کاری ندارم. اما از آنها اینقدر می خواهم که به وجدانهای شان رجوع کنند و بگویند که آیا مساله شکل قومی ندارد؟

>>>   Saboor Raheel
مشکل اصلی ما فاشیزم است نه پاکستان!
پاکستان سوار بر فاشیزم می آید!

>>>   روشن ترین ودقیققترین حرف همین است.
به تعبیر دیگر:
این که می گویند مشکل افغانستان، بسیار پیچده و چنین وچنان است؛ امریست ظاهری؛ مادر تمام مشکلات این کشور؛ ففط و فقط فاشیزم است... آنهم سیاسی نیست؛ بل، تاریخی، فرهنگی وهوییتی است...
Paiez

>>>   به تعبیر دیگر مشکل‌اصلی این سرزمین پشتونها و فرهنگ بدوی و‌تاریخ جعلی شان است

>>>   Abdul Lalzad
گیر ماندن اقوام غیرپشتون در بین دو آسیا سنگ یا اره دو سر!
(فاشیزم دولتی و فاشیزم طالبی)
* اقوام غیرپشتون در بین دو آسیا سنگ یا اره دو سر یعنی فاشیزم دولتی و فاشیزم طالبی گیر مانده اند... این فاشیزم دو سر با وجودی که ظاهرا دشمن یکدیگر معلوم می شوند، در واقعیت پشت و روی یک سکه بوده و یک هدف دارند (تطبیق برنامه سقاوی دوم)؛
* فاشیزم دولتی در صدد تصفیه اقوام غیرپشتون از دستگاه دولتی و غصب کامل شاهرگ های مهم سیاسی، افتصادی، امنیتی و فرهنگی کشور است (سلب صلاحیت ارگان های دولتی و تمرکز قدرت در ارگ ریاست جمهوری شاهد مدعاست)؛
* فاشیزم طالبی در صدد تصفیه اقوام غیرپشتون از مناطق و محلات ستراتژیک و غصب کامل شاهراه های مهم کشور است (گسترش جنگ به شمال و به خصوص مناطق ستراتژیک از بدخشان تا تخار، کندز، بغلان، پروان، فاریاب و هرات شاهد مدعاست)؛
اگر رهبران و بزرگان اقوام غیرپشتون متوجه این فاشیزم دو سر نشوند و در جهت دفاع از خود راههای علاجی جستجو نکنند،‌ دیر یا زود نابود می شوند (مثلث غنی - اتمر - حکمتیار یا غلزیزم پیروز می شود)!

>>>   بیشک والله
زنده باد گوسفندان و ملت گوسفندی.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است