نخست وزیر پاکستان یا بی منطق است یا روانی
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۰    ۱۳۹۶/۷/۳ کد خبر: 139150 منبع: پرینت

اظهارات نخست وزیر پاکستان مداخله در امور داخلی افغانستان است.

فضل الهادی مسلمیار، رییس مجلس سنا در نشست روز یکشنبه 2 میزان 96 این مجلس درخصوص اظهارات نخست وزیر پاکستان درباره ارتباط هند و افغانستان گفته است که سخنان نخست وزیر پاکستان را محکوم می‎کنیم و در کنار محکوم کردن، باید بگویم که این اظهارات بسیار بی ادبانه و گستاخانه است.

شماری از سناتوران با بیان اینکه صدر اعظم پاکستان منطق درست ندارد یا روانی است تاکید کرده اند که افغانستان یک کشور مستقل است و می تواند با هر کشوری در جهان رابطه داشته باشد.

پیشتر شاهد خاقان عباسی گفته بود که ارتباط سیاسی یا نظامی هند با افغانستان برای پاکستان قابل قبول نیست اما این دو کشور می توانند در زمینه های اقتصادی باهم رابطه داشته باشند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نخست وزیر پاکستان
مجلس سنا
نظرات بینندگان:

>>>   ترامپ را کوری شمالی روانی می خواند صدراعظم اسرائیلستان را افغانستان روانی می خواند درحقیت هردوخلاف است

>>>   كُردها در يك سده اخير از سوى عربها ، تركها و تا جاى از سوى ايرانى ها به گونه يى سيستماتيك توهين و تحقير شده اند و به كشتار گاه ها فرستاده شده اند ، استكبار جهانى هم خاك و سرزمين كرد ها را در ميان چندين كشور تقسيم كردند و هيچ حقى به اين مردم قايل نشدند ، كردها با ما فرهنگ و تمدن مشترك دارند و سرنوشت تاريخى شان هم مشتركات زيادى با ما دارد، تركها و عربها جنايات زيادى را در حق اين ملت كرده اند ، ولى اين مردم با همت ، هيچگاه تسليم نشدند و از ميان آتش و خون قد بر افراشتند و هنوز هم در مبارزه اند .
فردا كرد هاى عراق براى آزادى خود اولين قدم را خواهند برداشت ، اين قدم بدون شك راه را براى تشكل كردستان هموار خواهد كرد تا ستم تاريخى را عبور كنند و به آزادى برسند . براى كرد ها فرداى پر از آزادى استدعا دارم .

>>>   Noorulhaq Noor
و اگر بازهم خوشباوران یا خودفرشان(معامله‌گران) تبارهای ستمکشیده، فریاد واهی "وحدت ملی" سر دهند، بازهم ستمگری یک تبار را بالای مردمان بومی این سرزمین و نسلهای پس از خود به ارث می گذارند !
که چنین مباد ؛
اگر هوشیارانه بتوانیم راه کردها را برای رهایی خود از بند جهل اجتماعی در پیش گیریم، بهتر ؛
و اگر نتوانیم، راه پیشنهادی آقای دوکتور عبداللطیف پدرام "فدرالیسم" گزینه بهتر خواهد بود.

>>>   پاکستان آنقدر بی عقل است که حتی نمیداند که موجودیت سفارت و یا قونسول گری یک کشور در کشور دیگر که عبارت از نمایندگی سیاسی یک کشور است، دایر بر روابط سیاسی این دوکشور میکند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است