کفش پرتاب شده به حکمتیار نخورده است
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۰    ۱۳۹۶/۷/۱ کد خبر: 139074 منبع: پرینت

نماز جمعه هرات در فضای امن به پایان رسیده است.

سخنگوی حزب اسلامی در صفحه فیس بوک خود نوشته است که نماز جمعه در مسجد جامع هرات در یک فضای امن به پایان رسیده و کفش پرتاب شده به رهبر حزب اسلامی برخورد نکرده است.

گفتنی است که روز جمعه دو مرد در صف های ابتدایی نماز جمعه (31 سنبله 96) با پرتاب کفش مانع سخنرانی حکمتیار در منبر مسجد جامع هرات شدند. هرچند که این رویداد سبب به هم خوردن صفوف و فرار نمازگزاران شده بود اما گفته می شود که نماز در فضای امن به پایان رسیده است.

گلبدین حکمتیار از روز سه شنبه 28 سنبله 96 در هرات بسر می برد و میان هوادارن خود سخنرانی می کند. باشندگان هرات در یک اعتراض بزرگ روز پنجشنبه از وی خواستند دیگر به هرات نیاید.

ریاست امنیت ملی هرات تایید کرده است که دو فردی که عاملان اصلی رویداد بوده اند بازداشت شده اند اما تاکنون انگیزه رویداد روشن نیست.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نمازجمعه هرات
رهبر حزب اسلامی
نظرات بینندگان:

>>>   این که کفش به حکمتیار قاتل خورده یا نخورده مهم نیست ولی این مهم است که برای یک سگ سنگ پرتاب شده است اما به یاد داشته باشید یک یک را با پرتاب کردن سنگ میشود اصلاح کرد. تشکر از مرد دلیری که این سنگ(لنگ بوت یا کفشش)را به یک یک (حکمتیار )پرتاب کرده است.

>>>   خوش به حال کشف که آلوده نشد.

>>>   این حزبی های حکمتیار بسیار پر رو هستند که از هیچ چیز دریغ نمی کنند.
از راکت های که تمام کابل را ویران کرد انکار می کنند که تمام دنیا شاهد آن بود و هست، از یک بوت که بر روی کثیف راکتیار خورده است بی کدام چون و چرا انکار می کنند. آخ چقدر رسوایی

>>>   احمق مهم ان است که مردم تنفر خود را نشان داده وگل بی دین تحقیر شده...
حالا مثل اشتوکها بحث خوردن یا نخوردن را مطرح می سازی...!!! هههههه

>>>   گلبیدین چرا و روی چه حق از منبر مسجد بخاطر تبلیغات حزب و شخصی اش استفاده میکند منبر جای تبلغات حزبی و گروهی و تنظیمی نیست و کسیکه مانند گلبیدین حکمتیار انهم قاتل ملت و مخرب نفاق افگن از منبر استفاده سو کند انداختن بوت بطرف اش چه که باید تف برخ اش نمازگذاران بیندازند منبر مسجد جای دعوت مسلمین به اتحاد و اخوت اسلامی و دوری از منکرات و رسنیدن اوامر الهی است نه منبع تبلیغ و نفاق افگنی و کنایه گویی به دیگران از جمله رقبای سیاسی و تنظیمی شان کسیکه بوت اش را بطرف گلبدین پرتاب کرده کار احسن را انجام داده و نام تاریخی را از خود بجا گذاشته تا دیگر کسی از منبر مسجد به اغراض شخصی و حزبی اش استفاده نکند .

>>>   حکمت یار در حین برشماری دست آورد هایش
در آبادی افغانستان ،بخصوص شهر کابل بود،که توسط پای آورد یکی از حاضرین مسجد،مورد حمله قرار گرفت.

>>>   حالا سال های 71 الی 74 نیست که دروغ بگوئید ویدیو اش را در انترنت ببین که چی بی نظمی وگدودی واقع شده ! تاحال به فکر سابق هستی ؟
جهان تغیر کرده همان لحظه که بوت پرتاب شده مردم وارخطا روبه فرارگذاشتند ومجلس برهم خورد مستند فلمش موجود است ! سخنگو یا دروغگو صاحب کسی را فریبداده نمیتوانی خو.درا فریب مبدهی !
لنک فلم رابرایت بگذارم ؟؟
ر

>>>   گلبدین حالاانتقامش راازمردم هزاره میگیرد چون گلبدین
خیلی ادم متعصب و دشمن مردم هزاره است .

>>>   خیــــــر است باردیگر اگر به هرات رفت می خورد

>>>   ....
کفش اول به مایک اصابت کرد کفش دوم دقیقا بر گلوی گلو اصابت کرد.
یکبار به ویدیو دقیق شوید همه چیز اظهر من الشمس است

>>>   چطورنخورد پس این فلم ها دروغ است شما درهرات که چی درتمام افغانستان بدنام هستید
شهسوار

>>>   زخم ناشده ئی کفش بدتر از زخم شمشیر است

>>>   والله اگر من میبودم نزدیکش خودم را انتحار میکردم تمام ملت را از شر این ....نجات میدادم

>>>   باید کفش های این فرد بیشرم ظبط گردد و پای برهنه به مجازات کشانیده شود
کفش هایش باید ضبط ګردد چون وسیله جرم اند و از ان ها در ارتکاب جرم استفاده شده است و دست هایش هم باید قطع شود شاید به کرم حکمتیار بشیده ګردد در این جای شکی نیست که او را خواهد بخشید خوب صدقه سر حکمتیار باشد .
روز خوش عزیزان

>>>   هموطنان عزیز:
سخنگوی حزب اسلامی درصفحه فیسبوک نوشته که نمازجمعه هرات درفضای امن بپایان رسیده است وکفش پرتاب شده به حکمتیاراصابت نکرده است،اگراین موضوع واقعیت دارد من ازجناب سخنگوی میپرسم:
1-شماکه میگوئیدنماز درفضای امن به پایان رسیده است منظورتان ازفضای امن چه است؟ اگرفرار جمعی مردم را ازمسجدچهره امنیتی میدهید،آ فتاب به دوانگشت پنهان نمیشود،یعنی دنیافهمیدکه نمازجمعه هرات درفضای امن برگزارنشد، پس شمادروغ میگوئید.
2-شما اظهارداشته ایدکه کفش پرتاب شده به حکمتیاراصابت نکرده است، درحالیکه اصابت کرده است، فرض کنیداصابت نکرده است، خشم وانزجارونفرت درقالب کفش جمع نشده بودکه به حکمتیاراصابت نکردوجنجال خاتمه پیداکردوجناب حکمتیاربرائت یافت، سخنگوی محترم شماانگیزه پرتاب کفش راجستجوکنید، وپرتاب کفش رابه جانب حکمتیاربامنطق رسای ژورنالیستی تان معناکنید، مگرشمابعدازتشریف آوری تان به شهرتکه تکه، ویرانه ونیم سوخته کابل عکس العمل های مردم راازتلویزیونها مطبوعات ندیدیدونشنیدید؟ بوت پرتاب شده درحقیقت کتله بغضها،ناله ها، ضجه ها، فریادها،ناله هاومظلومیتهای هزاران مردم تعزیه دارمابودکه بادست عدالتخواهی مردم به پیکرایشان خورد وبه اوگفت که مردم خاطره های اقیانوس خون رادرکابل بیاد دارندو هرگزفراموش نخواهدشد، لطفادروغ را اقلاعادلانه بگوئید(خون ناحق دست ازدامان قاتل برنداشت...دیده باشی داغهای دامن قصاب را)
هموطن تان ازکابل

>>>   این مردم چرا این همه غوغا راه انداخته اند. نه چنار نه پنجه چنار
نه بید نه هم سپیدار هیچ کدام نه رفته در ته حکمتیار آنچه رفته ، بوده یک خاده بی مقدار که امیر را نکرده افگار یک دو کیلو مسکه میمالند بدان جای نگار تا شود دنیا گل و گلذار درفش انتخابات را از دست مگذار به پیش با اتمر و غنی و حکمتیار.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است