دامن زدن به اختلافات مذهبی و قومی تصادفی نیست
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۰    ۱۳۹۶/۷/۱ کد خبر: 139073 منبع: پرینت

ابزار رایگان مورد استفاده دشمن به راه انداختن اختلافات قومی و مذهبی در کشور است چراکه مثل موریانه از درون کشور را از پا می اندازد.

شماری از نهادهای مدنی کشور طی یک گردهمایی در کابل با انتقاد از عملکرد حکومت و سیاسیون کشور در خصوص بی تفاوتی در برابر اختلافات قومی و مذهبی بیان کردند که رهبران حکومت وحدت ملی و سیاسیون برای نابودی اختلافات مذهبی و قومی هیچکاری نکرده اند بلکه برای منافع شخصی و رسیدن به قدرت این اختلافات را بیشتر از قبل افزایش داده اند.

احمد زکی، فعال مدنی در این نشست گفته است که کار شبکه های مختلف در راستای دامن زدن به اختلافات قومی و مذهبی تصادفی نیست و این شبکه ها از خارج از کشور حمایت و تمویل می شوند و برنامه برایشان فرستاده می شود.

نمایندگان نهادهای مدنی کشور از حکومت خواستند از هر راه ممکن برای پایان دادن به این اختلافات کار کنند و مردم را به اجماع ملی دعوت کنند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نهادهای مدنی
اختلافات مذهبی و قومی
نظرات بینندگان:

>>>   بیایید این محرم را به نمادی از همدلی و همراهی تبدیل کنیم.
امیدوارم که علمای اهل سنت بروند در مساجد اهل تشیع و علمای شیعه در مساجد اهل تسنن . از بعد سیاسی محرم موج سواری صورت نگیرد بلکه ابعاد دینی و انسانی و تاریخی مسله به هدف وصل کردن ها نه فصل کردن ها بررسی گردد.

>>>   این اختطلافات را کی میکند و کیها شروع نموده است و کیها صدا دارد که افغان نیستیم و کیها به میلیونها مسلمان را یهود میګویند در حالیکه از بهترین مسلمانان هستند کی ها فحشا و منکرات را رایج ساختند کیها به زن خود لباس اهنین پوشاند و مرد های کشور را وحشی معرفی کردند کیها بیرق های لوطی ها را بلند کردند کیها لباس خود را کشیده و حرکت مدنی ګفته در سرکها دوش میکرد تا که همین ها توبه نکند و همرایی این منکرات که مستقیم از طرف دشمنان اسلام به واسطه همین مرتد ها جامعه عمل میپوشاند وداع نکند این راه ادامه خواهد داشت چون اختطلافات بین مسلمین و مرتد ها است هر کس که مسلمان واقعی است و همه جوانب اجتماعی را در چوکات اسلام جامعه عمل میپوشاند انها برادران دینی هستند و کامیاب خواهند بود از هر جنسیت که هستند و یا باشند.

>>>   این اختلافات قومی ریشه های عمیق در کرسی ریاست جمهوری بطور پلان شده قرار دارد مراموش نکنیم تا پیش به کرسی نشستن اشرف غنی احمدزی بود . پعد از اقتدار فقط این کلمه را از نام خود برداشت ولی انرابطور محکم در دماغ خود مکان داده است . همه قوم گرا ها در اطراف رییس حمهور است و از حمایت او شدیدا برخوردار، اما تاچه وقت ؟ تا زمانی که بدست مردم سند ندهند ولی اگر اسنادی بدست مردم داد بعد از او بخاطر نجات خود ودیگر اعضای گروپ انرا رد میکند.این کوچی ها ۵۰ در ۱۰۰ افغان و۵۰ در ۱۰۰ پاکستانی هستند زیرا ۶ مه در افغانستان و ۶ مه در پاکستان بود باش دارند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است