کرزی: جنگ بخاطر منافع دیگران نتیجه ندارد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۴    ۱۳۹۶/۷/۱ کد خبر: 139056 منبع: پرینت

برنامه‌ها و سیاست های نادرست جنگی امریکا در افغانستان زمینه ساز طولانی‌تر شدن جنگ در کشور شده است.

حامد کرزی، رییس جمهور پیشین کشور در مصاحبه با مجله فارین پالیسی گفته است که پالیسی ترامپ در افغانستان یک پالیسی جنگی است و با پالیسی باراک اوباما چندان تفاوتی ندارد.

کرزی گفته است که وی در دوران حکومتداری اش بارها از آمریکایی ها خواسته است بجای قتل و کشتار مردم، مراکز اصلی تروریستان در خاک پاکستان را هدف قرار دهند اما آمریکایی ها به این خواسته وی توجهی نکرده اند.

وی تاکید کرد که مشکلات و بحران‌های افغانستان از راه گفتگو و صلح حل خواهد شد و ادامه جنگ به خاطر منافع دیگران نتیجه ای نخواهد داشت.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کرزی
راهبرد آمریکا
نظرات بینندگان:

>>>   اين كرزي بي وجدان هنوز هم درك نكرده كه سياست مزبوحانه اش باعث فلاكت هاي امروزي شد. اين آدم به مردم ظلم ميكند اگر هنوز از در صلح با تروريستان وآدمكش ها دفاع ميكند. صلح با كي؟ تا كي فغان صلح و برادري؟ به تمام مردم آشكار است كه ظالمان نوكران جنگ خارجي اند براي بربادي ملت و كشور ما. شرم به كرزي بي غيرت!
وطندوست

>>>   دختران بینطیر بوتو کرزی و پرویز مشرف را قاتل مادر شان قلمداد کرده اند.
پروبز مشرف را بخاطر عدم گرفتن امنیت مادر شان در هنگام مبارزات انتخاباتی و کرزی را بخاطر پشتیبانی از طالبان پاکستانی،که در قتل مادر شان سهم داشته اند.
جنرال ضیاالحق را خاد افغانستان کشت،داکتر نجیب را آی،اس،آی پاکستان توسط طالبان.
ببنظیر بوتو را امنیت افغانستان توسط طالبان پاکستانی.
برهان الدین ربانی را آی،اس،آی پاکستان توسط طالبان افغانی.
فکر میکنم حالا نوبت پروبز مشرف و با نواز شریف است،بعداً نوبت صبغت الله مجددی و با کرزی است.
بشرطی که تا او وقت مجددی به مرگ طبیعی نمیرد.

>>>   بنیانگذار فساد وامپراطور سرمایه گذاری در دبی !
برای دیگران میگفت : دزدی کنید اما از وطن بیرون نبرید درحالیکه خودش دزدی هایش را به دبی انقال میداده :
روزنامه انگلیسی «دیلی‌میل» با انتشار گزارشی مدعی شده که «حامد کرزی» رئیس جمهور پیشین کشور یکی از بزرگترین امپراطوران مالی دوبی است.
دیلی‌میل که در این گزارش حامد کرزی را به فساد متهم کرده است، نوشت: مجموع ارزش املاک مربوط به اعضای خانواده حامد کرزی در دوبی، به ۹۰ میلیون پوند انگلیسی می‌رسد.
ر

>>>   این اقا راست میگوید روی دروغ گو سیاه باشد!!!مگر ظرق ۱۳ سال دوران غلامی خودتان چرا جنگ دوام داشت وبگذریم ازین که این خارجی ها را که اورد ؟وبالای تانک های خارجی ها سوار چه کسی در بگرام پاین گردید؟ وباز اگر اینطرف جنگ بخاطر منافع دیگران می جنگد انطرف بخاطراستقلال وازادی میجنگد؟!!! ان برادران شما هم در خدمت ای اس ای وسی ای ای اند ویا خود شما ازین حلقه چه وقت برامدید وبه عباره ای دیگر این حلقه را از گوش چه وقت بیرون کردید؟تا جای که به اثبات رسیده بیرون شدن از دایره ای استخبارات مرگ محتوم را در پی دارد وشما تا هنوز چطور زنده مانده اید؟ازینگونه هزار ها پرسش بی جواب تنها در مورد خود شما در ذهن هر خواننده وشنونده خطور مینماید ایا راستی سی ای ای انقدربی معلومات وضعیف است که شما را نشناخته استخدام نموده؟اینموضوع غیر قابل باور است واز عقل بیرون
حشمت غنی احمد زی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است