دستور رییس جمهور به دادستانی در باره مخکش
 
تاریخ انتشار:   ۰۰:۴۸    ۱۳۹۶/۷/۱ کد خبر: 139038 منبع: پرینت

محمد اشرف غنی رییس جمهور، رفتار، فکر و عملکرد تبعیض آمیز در تمامی عرصه ها بخصوص در داخل دستگاه حکومتی را شدیداً محکوم می کند و به هیچ نهاد و فردی اجازۀ خدشه دار کردن وحدت ملی، همدلی و اتفاق اقوام و مردم افغانستان را نمی دهد.

به گزارش ریاست جمهوری، رییس جمهور کشور در پایان سفر رسمی خود در هفتاد و دومین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد، جزییات نامه نشر شده از طرف فردی منصوب به ریاست عمومی ادارۀ امور ریاست جمهوری را مرور و از آن شدیداً متاثر گردیده است.

ریییس جمهور غنی به دادستانی کشور هدایت داده است تا در این خصوص تحقیقات همه جانبه انجام داده و در تشخیص عامل و یا عاملین این رفتار زشت اقدام نموده و در روشنی احکام قانون اساسی و سایر قوانین نافذۀ کشور با آنان برخورد نماید.

رییس جمهور گفت: زیبایی افغانستان و قوت و ثبات آن در وجود اقوام و مردمان با هم برابر و مساوی این سرزمین باعزت است و برای من افتخار بزرگتر از این نیست که با افتخار از آنها نمایندگی نمایم.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
دادستانی
رییس جمهور
نظرات بینندگان:

>>>   غنی بدتر از مخکش است به حرف هایش بازی نخورید.
داود

>>>   این ادعاهای دروغین غنی دیگربرای ملت ما رنگ ندارد. یکسره دروغ و وعده های دروغین به ملت، حوصله را سربرده است.

>>>   منظور از وحدت ملی احمدزی ادامه قومگرای و پشتون سازی نظام است. محکوم کردن قومگرای از سوی دیکتاتور احمدزی ددروغ فریب و نیرنگ است. احمدزی به ادامه پشتونسازی دولت تاکید دارد.

>>>   یک پشتون بیچاره که در فسبوک شخصی خود هم چیزی نوشته کند تمام اوباشان ولنده غران شوراینظار و تاجکان وهزاره های داد وواویلا را برپت می کنند واقوام تاجک وهزاره که عملاْ تعصب قوم پرستی را در دفاتر خود اورده اند یک روز کسی هیچ چیزی نوشته نکرد میخکوبیان هزاره های در دفاتر خود ۹۹ فیص از قوم خود را مقرر می کند یک روز هیچ پشتون صدای خودرا بلند نکرد

>>>   رییس جمهور خیر ببیند!

>>>   اگر دیروز تاریخ را با قلم مینوشتند و تغییرش میدادند،
اما امروز تاریخ را با چشم سر میتوان دید و هزاران سال حفظ کرد.
پرتاب کفش نمادیست از بیداری و شعور سیاسی یک ملت٫ ا
ین پرتاب فریاد ملیونی است که دقیقا بهدف خورد .

>>>   مرتکب چنین خیانت و که در نوع خود جنایت است تواب الدین مخ تور (مخکش) است که از کمپیوتر ان بهشعبات داخل ارگ فرستاده شده و به بیرون هم درز کرده و نسخه ان در رسانه ها و فیسبوک دست بدست شده وواکنش های را در پی داشته است و ثبوت دیگری برای پنهانکاری و خاموش ساختن این خیانت ملی دادن اسعفای عاجل مخ تور مخکش است ودلایلی را که مختور مخکش در رسانه ها برای پاکاری روسیاه اش بیان داشته از یکطرف خنداور است و کودن بودن انرا ثابت میکند وهمین ...ان بود که خیانتکاری اش به بیرون درز کرد واز جانب دیگردر ازین سخنانش هم بوضوحقومگرایی و قوم اندیشی ان را واضح میسازد که واقعا یک شخص قومگرا و قوم اندیش بوده و است .

>>>   به دستور غنی درمورد بررسی مخکش دلخوش نکنید، چونکه او صدها دستوربررسی صادر کرده وهیچ بررسی صورت نگرفته است، بررسی شفاخانه سردار داود، چهارراهی زنبق، و... بکجارسید؟ دریک کلام غنی دروغگوست.
عبدالله

>>>   جناب رئیس جمهور ! دیده شود که با این عمل خائنانه و نفاق افگنی حلقات خبیث به گفته خود چطور عملی میکنید یا فقط حرف زدن و به برائت دادن وی آنجام خواهد گرفت و مسئله در ذباله دان فراموشی انداخته خواهد شد.

>>>   تاجیک ها مانند مرغ اند که کوچکترین فشار کوت کوتاس شان اسمان را به لرزه می اورند من امار رسمی وزارت زراعت با فیصدی اقوام شریف افغانستان را با شما شریک می سازم که از طریق اداره مذکور در اختیار مراجع رسمی قرار ګرفته
پشتون ۳۶٪
تاجیک ۴۸٪
هزاره ۷٪
ازبک ۲٪
تاجیک های عزیز نظر به نفوس شان دوچند ویا هم سه جند بستهای وزارت زراعت را در اختیار دارد اما هیچ یکی ازاقوام باهم برادر صدای اعتراض را بلند نه کرده من امید وارم که تاجیک ها ی عزیز فیصدی در قوای مصلح خویش را نیز فراموش نه کنند که بیشتر از ۷۰٪ اعضای این ارکانها راتاجیک های پنجشیر تخار وبد خشان اند
ضید دذدان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است