غنی در سخنرانی خود از ترامپ تقلید کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۲    ۱۳۹۶/۶/۳۰ کد خبر: 139010 منبع: پرینت

رییس جمهور باید بگونه آشکار از پاکستان بعنوان حامی هراس افکنان نام می برد.

احمد سعیدی، آگاه سیاسی در مصاحبه با آریانا درخصوص سخنرانی رییس جمهور غنی در مجمع عمومی سازمان ملل گفته است که دعوت از پاکستان آرزو و خواهش اولی نیست و بارها اشرف غنی از پاکستان این دعوت را انجام داده است؛ رییس جمهور جرات نکرد از پاکستان نام ببرد چون ترامپ نامی از پاکستان نبرد.

سخنرانی مبهم رییس جمهور غنی در سازمان ملل نسبت به پاکستان درحالی صورت گرفت که بتازگی نخست وزیر این کشور در مصاحبه با یک روزنامه بین المللی به دست داشتن کشورش در حمله خونین چهارراهی زنبق در کابل اعتراف کرده بود.

این حمله در ماه رمضان صورت گرفت و درآن بیش از 150 تن کشته و 500 تن زخمی شدند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غنی
سازمان ملل
پاکستان
نظرات بینندگان:

>>>   غ یکی از غلا م های حلقه به گوش امریکا است
وی یک یهودی مخفی است

>>>   Aziz Arianfar
تا کنون چنین بوده است که هر فرمانروایی را که ابرقدرت ها بر اورنگ پادشاهی ملک خداداد نشانده اند، نابغه دهر، ستاره شرق و اندیشمند جهان جا زده اند. روزگاری داوودخان را نابغه شرق خواندند. مگر کسی حتا یک سطر نوشته هم از آن نابغه شرق ندید. سپس تره کی را نابغه دهر خواندند. از وی هم جز یک کتاب بی مایه به نام زندگی نوین برجا نمانده است که نشخواری از برخی از نوشته های تبلیغی حزب توده ایران با ادبیات بسیار نازل بیش نیست. او دو، سه داستان کوتاه هم نوشته مانند مسافری بنگ و...که هیچ کدام ارزش ادبی ندارند. پس از وی هم امین را ستاره شرق خواندند که تا به امروز دانسته نشد، درخشش ایشان در کدام سپهر بوده است؟
اکنون هم نمی دانم که از روی چه و کدام معیارها، کدام نهاد اکادمیک اشرف غنی احمدزی را متفکر دوم جهان خوانده است؟ اصولا از روی چه چنین نتیجه گیری شده؟ در این حال متفکر اول هم معلوم نیست. سوم و چهارمش را بگذاریم به کنار.
در این حال روشن نیست منظور از متفکر چه است؟ آیا ایشان اندیشمند رشته فلسفه سیاسی هستند یا جامعه شناسی سیاسی یا چه؟ تا جایی که من می دانم، رشته تحصیل شان انتروپولوژی است. پسان ها هم نمی دانم در بانک جهانی سالی چند کار کرده است. . تا کنون دانسته نشده است که ایشان کدام شهکار علمی را نوشته اند که به چکاد جایگاه بلند متفکر دوم جهان فراز آمده اند؟
بر آنم که نباید فریب این گونه تبلیغات عوام فریبانه و میان تهی را خورد. حد اقل آقای غنی لطف کنند و یک اثر به یکی از زبان های ملی کشور بنویسند و در کابل چاپ کنند تا دیده شود که سویه علمی شان در کدام تراز است. در غیر آن، باید گلیم این تبلیغات بیهوده و مسخره را بر چید.

>>>   چگونه تقلید کرد درصورتیکه اول غ بعد ترامپ بیانیه خواندند؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است