هراتیان: قصاب کابل دوباره به هرات نیاید
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۶    ۱۳۹۶/۶/۳۰ کد خبر: 138996 منبع: پرینت

مردم هرات حضور عامل اصلی جنگ های داخلی کشور به ولایت شان را محکوم کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، ده ها تن از باشندگان هرات روز چهارشنبه 29 سنبله 96 در اعتراض به آمدن گلبدین حکمتیار، رهبر حزب اسلامی به هرات در برابر ساختمان ولایت دست به تظاهرات زدند.

معترضان در هرات با بیان اینکه حکمتیار به صلح باور ندارد و نفاق قومی هدف او است هشدار دادند که قصاب کابل نباید به هرات بیاید چراکه وی به اختلافات قومی دامن می زند و در صدد حذف رقبای سیاسی خود از این طریق است.

این مظاهره کنندگان می‌گویند که رهبرحزب اسلامی با حضور سه روزه‌اش در ولایت هرات قرار است به ساختن گروه‌های سیاسی بپردازد و فعالیت‌های این حزب را توسعه دهد.

گفته می شود که حکمتیار در نخستین سفر ولایتی‌اش روز سه شنبه 28 سنبله 96 در میان شماری از هوادارانش در مسجد جامع هرات سخنرانی کرد و دفتر سیاسی این حزب را بگونه رسمی در هرات گشایش کرد.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
گلبدین حکمتیار
هرات
نظرات بینندگان:

>>>   ای مردم نجیب و با غیرت هرات باستان مواضب باشید که جنایتکار تاریخ هسته شرارت و نفاق افگنی و خلاصه از بین بردن شما را بنیانگذاری کرد اگر از ابتدا آن در نطفه نابود نکید یقین داشته باشید دیر یا زود اصل ، فصل و نسل تان را نیست ونابود میکند این را بیاد داشت باشید.

>>>   قصابان کابل گلبدین مسعود مزاری دوستم سیاف هستند باید زنده و مرده یشان محاکمه شوند.
زلمی

>>>   زلمی جان تاهنوز این واقعیت را درک نکرده ای که مزاری شهید برای عدالت برابری وبرادری میجنگید ونه برای ریاست وقدرت ودربالای کسی تعرض نکرد فقط ازخود دفاع کرد زیر بارزور نرفت این بود که از چهار سو مورد. حمله قرار گرفت

>>>   تنها راه به سعادت رسیدن و خلاصی از جنگ و انتحار وووو اینه که مردم هرات هر چه زودتر دست به کار بشن و هرات باستان عزیز رو با اون همه منابع و معادن بسیار تجزیه و تبدیل به کشور خراسان کنند باور کنید ما هراتیها ظرف چند سال میتونیم هرات رو به کشوری ثروتمند و زیبا تبدیل کنیم و تا آخر عمر نسل در نسل ما به دور از پشتونهای تروریست در امنیت آرامش و پیشرفت در کشور زیبای خراسان با پایتختی هرات عزیز زندگی کنند به امید آن روز
علی از ایران


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است