استفاده از تجارت دانمارک در مدیریت انرژی کشور
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۵    ۱۳۹۶/۶/۲۹ کد خبر: 138960 منبع: پرینت

غنی، صدراعظم دانمارک را به کابل دعوت کرد.

محمد اشرف غنی در حاشیه نشست سازمان ملل با لارس لوکی راسموسن، صدر اعظم دانمارک دیدار کرده و گفته است که افغانستان در زمینه مدیریت انرژی نیازمند استفاده از تجربیات دانمارک می باشد.

صدراعظم دانمارک در این گفتگو ضمن ابراز علاقمندی برای سفر به افغانستان از آمادگی کشورش از همکاری های تکنیکی و مدیریتی بخش انرژی افغانستان اطمینان داده است.

در این دیدار قرار شده است راسموسن در فرصت مناسب به افغانستان سفر کند و درخصوص مسایل افغانستان و منطقه از نزدیک بحث و تبادل نظر صورت بگیرد.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غنی
سازمان ملل
دانمارک
نظرات بینندگان:

>>>   دکتر لطیف پدرام
به هر حال. فرض کنیم این سند افشا نشده بود عقل ما نمیرسید که بفهمیم در چه وضعیتی قرار داریم؟ آیا اتفاقات مهم تر از این سند در برابر چشمان ما شکل نگرفتند؟ سرود ملی به پشتو تغییر کرد، با درج نام قهرمان ملی در قانون اساسی مخالفت کردند، قانون ثبت احوال نفوس را بعد از تصویب و توشیح ملغی کردند، قانون تحصیلات عالی را به دلیل واژه ی دانشگاه معلق گذاشتند. فرودگاه کابل را به نام یک مزدور(کرزی) نام گذاردند، نمایندگان شان در مجلس تهدید کردند که غیر پشتون ها را از افغانستان اخراج میکنیم چرا که مهاجر هستند، سران برجسته ی ما را به قتل رساندند، قدرت را به زور غصب کردند، کرسی های امتیازی برای خود در مجلس نمایندگان گرفتند و…
چرا این تعدی ها وستمگری های آشکار را ندیدید، چرا سکوت کردید و فراتر از آن جوانان و نیرو های مبارز ما را به نام دروغین وحدت ملی اغفال کردید یا به باد نفرین گرفتید؟
حالا هم که، شوونیزم چهار نعل اسپ خود را میتازد وقصد و نیت خود را آفتابی کرده است باز با وقاحت تمام دستگاه ریاست جمهوری را میخواهید نصیحت کنید. فکر میکنید آنها بچه های کم سن و سالی هستند که اشتباها این متن ها را نوشته اند، انگار مشق خط میکردند. مگر امر سیاسی با نصیحت درست میشود یا قانون و میکانیزم برای تحقق عدالت نیاز است؟. هنوز هم راست نمیگویبد باز میخواهید فریب بدهید.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است