تجاوز سه مرد افغان بر دختر 16 ساله آلمانی در مونشن
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۳۶    ۱۳۹۶/۶/۲۷ کد خبر: 138808 منبع: پرینت

سه مرد افغان به یک دختر ۱۶ ساله آلمانی در یکی از خیابان های مونشن تجاوز جنسی نمودند.

به گزارش ( ان تی فو ) در ایالت بایرن المان یک دختر ۱۶ ساله قربانی یک تجاوز جنسی شد، این حادثه در نزدیکی یک اردوگاه پناهندگان که به طرف ایستگاه قطار بود اتفاق افتاد.
مجرمین افغان ۱۷ ، ۱۸ و ۲۷ ساله بودند در یکی از خیابان های شهر مونشن به یک دختر ۱۶ ساله تجاوز جنسی نمودند، این سه جوان چندین بار به او تجاوز کردند.

روز شنبه ۱۶ اگوست پولیس مونشن گزارش داد که این این دختر اویل همان شب در با یگ گروه بزرک پناهجویان در مقابل کمپ پناهجویان توقف نموده در نتیجه او به سه مرد به سوی ایستگاه قطار رفته که در مسیر این راه این اتفاق افتاده است. بر اساس تحقیقات دو نفر از جمله سه نفر با زور و اجبار به این دختر تجاوز نمودند. این مردان ۱۷ و ۲۷ ساله بودند. تجاوز به این دختر توسط یک جوان افغان ۱۸ ساله به علت نزدیک شدن چند شاهد به محل عملی نشد و سه مرد از محل فرار نمودند.

اخراج فوری به دلیل سوء استفاده جنسی از نوجوانان.
پس از تحقیقات گسترده و جستجوی پولیس که در آن از یک چرخبال نیز استفاده می شد، هر سه متهم در نزدیکی محل حادثه دستگیر شدند. این سه فرد روز شنبه به حکم دادستان بازداشت شدند و قربانی ۱۶ ساله که جراحت برداشته بود در بیمارستان بستری شد.

این درحالی است که همان روز شنبه ۱۶ اگوست صد ها افغانستانی در شهر برلین به تظاهرات پرداخته و به اخراج پناهجویان افغانستانی از المان اعتراض نمودند.

محمود منجم زاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
المان
تجاوز جنسی
نظرات بینندگان:

>>>   مردم افغانستان را انقدر قید ساخته اند که حتی در روی سرک هم شرم نمی کنند وفساد شان را کنترول کرده نمی توانند.
خداوند این نظام های فرعونی را نابود کند.
اریا

>>>   نعلت خداوند بسر هر سه نفر شود این ...صفت ها در هر جای دنیا نام افغان و افغانیت را بد کرده اند خدا کند که اعدام شوند .
ررررراز کارته نو

>>>   در محیطی که هرنوع ازادی های جنسی مجاز وقانونی است تجاوز به زور ویا بالای دختری که سن قانونی خودرا طی نکرده گناه نا بخشودنی میباشد باید انها به اشد مجازات محکوم گردند ازیک نگاه همین حالت پریشانی ودربدری وبی خانمانی را بالای ملت افغان همین غربی ها وهمین اتگلستان والمان اورده از مدت ها بدین سو به بهانه ای مخالفت باحریف دیرین شان روس وچین اتش جنگ را درین کشور بلا کشیده مشتعل ساخته وتا اندم که خواسته اند ادامه خواهند داداگر تجاوز کناه است وراستی هم گناه است شما چرا درحریم مقدس ما به بهانه ای تروریزمی را که خود ساخته اید تجاوز نظامی نموده اید وده ها هزار عسکر ولشکر اورده اید این خاک برای ما بسیار عزیز است ازان دخترک مظلوم شانزده ساله نیز عزیز تر است شما لطفا تروریست های خودرا وکرزی وغنی وعبدالله ای خودرا وحکمتیار وطالب وداعش خودرا ازین ناموس بزرگ ما بیرون سازید وبعد اگر هر افغان مرتکب چنین جرمی گردد اعدام نماید وبه دار بیاویزید در واقع این همه شرایط ناگوار را شما بالای ملت عزیز وکشور عزیز ما اورده اید وما این جرءت را داریم که هر عمل ناروا را محکوم نمایم وشما با این همه جنایت وتجاوز وادم کشی وخانه سوزی توسط خود مستقیم وذریعه ای ایادی تان خم به ابرو نمی اورید
دردمند کابلی

>>>   منجم زاده صاحب ، سلام !
اكثراً نظريات ديگران در مورد جناب شما فلتر و سانسور ميشود ببينم كه اين بار اين نوشته من به نشر ميرسد و يا نميرسد؟ خودت هميشه از كلمه " افغانستاني " به جاي كلمهء " افغان" استفاده ميكني ، اما حالا كه پاي مسألهء تجاوز وشرمساري در ميان است از كلمه هاي "افغان" و "افغان ها" نه يكبار ، كه چندين بار، استفاده كرده اي . صادقانه بگو كه قصداً اينكار را كرده يي و يا تصادفي بوده ؟!

>>>   برادران، غضب خود تانرا کنترول کنید، بهتراست آرزو کنیم طبق قانون ومقررات محاکمه ومجازات شوند که حتما اینگونه خواهد شد، ولی اگر شما دوستان خشمگین قاضی شوید چه خواهید کرد خدا داند.
نام اسلام وافغانستان را این مهاجرین بدنمیکنند، چونکه تروریستان کشورما آبروی برای اسلام وکشورما نگذاشته اند که این چند مهاجر بخت برگشته بخواهد آن راببرد. کشورآلمان هوشیار است وشرایط روحی این مهاجرین رادرک میکنند، وبه حساب آبروی اسلام وکشورما نمیگذارد. خدا من وشماراهدایت کند که همیشه کاسه دغ ترازآش هستیم، وخشونت وافراط جزو عادت مان شده است.
جاغوری

>>>   چقدر پست و نادان هستند که اینگونه به حریم انسانیت تحاوز می کنند...
اینگونه افراد، آبروی اسلام و افغانستانی ها را کاملا می برد...
خداوند متعال اینها را هدایت کند.
ضیایی

>>>   بهتراست کار را به کار دان بسپاریم وما بیسوادان وافراط گرایان واهل خشونت درمورد مجازات آن سه نفر حکم وفتواصادرنکنیم، وبرای قاضیان آلمان تعیین تکلیف نکنیم که چه کاربکند یانکند، بلکه آنان اهل قانون واهل عمل ه آن میباشند، هرگز آن کشور را به کشور خراب شده ما مقایسه نکنید وهرگز حق کسی ضایع نخواهد شد، اگرچند کارآن سه نفر جرم است ولی هرگز محاکمه ومجازات آنان فراترازقانون وتحت تٲثیر احساسات وسلیقه های شخصی نخواهد بود، حتما شرایط و وضعیت روحی آنان درنظرگرفته خواهد شد.
اگر ریشه ای قضاوت کنیم باید آندسته ازهموطنان خودرا که ازسالها پیش تا بامروز شرایط مهاجرت آنان را با ترور وجنگ فراهم کردند نفرین ولعن کنیم، نه آن سه نفررا، مهاجرت یک حق قانونی تمام مردم جهان وازجمله مسلمانان وازجمله کشورما می باشد، ازین بابت نباید آنان رامحکوم کنیم. لطفا عادلانه وقانونمند قضاوت کنید.
جویا

>>>   من تعجب میکنم که هموطنان ما جرمهای کلان کشورمارا محکوم نمیکنند، ولی تا جرم هموطنان ما درخارج کشور ازرسانه ها اعلام میشود، کاسه داغ تراز آش شده ویخن خودرا پاره میکنند. این یعنی اینکه جرم وجنایت وخیانت قبح وزشتی خودرا درکشورما ازدست داده وکاربجای رسیده است که مردم باجرم وجنایت وخیانت انس گرفته وجزء زندگی عادی شان شده اند وحتی جرم راجرم محسوب نمیکنند، وتنها این جرم وجنایت برای افرادی درخازج ازافغانستان قبیح وجرم محسوب میشود. نمونه عینی شان حمایت ازمسلمانان میانمار.
جاغوری

>>>   همان افغانها که به خاطر اخراج همان متجاوزین احتراز کردند ....خوردند
حقگو کابل

>>>   افغان پیپر اگر عدالت داری پیامم را حدف نکن .
گناه این دختر چه بود که گیر این 3 افغانی افتاد حتی شما افغانی هادر نظراتتان هم محکومش هم نکردید آلمانی ها به شما جا و مکان دادند انوقت اینگونه لطلف شان را جبران کردید کلا تنها کاری که بلدید تجاوز است در ایران هم همین کارو میکنید دنیا افغانستان را به همیک چیزها میناسد. واقااین دختر گناه داشت احتمالا تا آخر عمر که خدا به او داده باید با بحران روحی زندگی کنه.

>>>   نظز دهنده دوم ....کند که به فکر این هستی نام افغان وافغانیت در دنیا چه میشود حتی یک ذره برای آن دختر جوان و مشکلات عظیم روحی که دچارش شده افسوس نمیخوری

>>>   این جنایتکاران به هرمحیطی بروندبازهم همان جنایتکاران هستند

>>>   هر سه نَفَر شانرا بايد خصي نمايند كه تا أبد بر خود نفرين نمايند.

>>>   آقای دردمند کابلی، من تمام پیام شما را تائید می کنم و موافق نظر شما هستم.
در رابطه به آقای منجم زاده نویسندۀ این خبر یک پیامکذار سوال منطقیی را مطرح کرده اند، که آقای منجم زاده باید جواب آنرا بدهد.

>>>   درکشورهای اروپایی وآمریکایی وتمام کشورهای جهان اول، تجاوزجنسی توسط خود مردم شان زیاد صورت میگیرد، دوستان نگران این دختر بخت برگشته ازمیان صدها دختر اینچنینی نباشند چونکه این دختر تنها نیست ودرگذشته وحال وآینده توسط مردم خودشان اتفاق خواهدافتاد، دولت آلمان دولت پخته است، به زود ترین وقت توسط داکتران روانشناس درمان کرده و وضعیت روحی شان بهتراز گذشته های شان خواهد شد.
خوب تقصیر خود آلمانی هاست که خوشکل ومقبولند وحجاب نمیکنند وبیرون میآیند. ای برادر، شماهم اگرجای آن سه هموطن ما بودید همین تجاوز رامیکردید، اینقدر ازخودتان مطمئن نباشید، زنان ودختران کشورخودمان ازچشم چرانی تان در راه وسرک وبازار واماکن عمومی درامان نیستند، لطفا کمی اول به خود، بعد به افرادچشم چران کشورمان نصیحت ونهی ازمنکرکنید که تامزاحم خواهران خودمان نشوند، بعد به هموطنان مان درخارج .
اسدالله

>>>   این حیوانات را باید به افغانستان مسترد نمایند این ها سزاوار زندگی داشتن در اروپا را ندارند زیرا ان میحط سالم و پاک را چتل و نا پاک مینمایند. نام بد افغانستان را به گوش همه کسانی که افغانستان را تا هنوز نمیشناسند میرساند.

>>>   تمام این بازی ها و دسیسه های دولت آلمان است که با استفاده از چند تن از انسانهای پست و خود فروخته قصد دارند روند اخراج مهاجرانی افغانستانی را از کشور آلمان توجیه نمایند و حقوق بشر خود را زیر سوال نبرند.

>>>   زمانی که ما در ایران از تعدد تجاوز مهاجران غیر قانونی سخن می گوییم ما را به دروغگویی متهم میکنید
خوب است پای مهاجران به کشور های اروپایی هم باز شد تا ببینید بعضی از هموطنانتان با مردم کشور میزبان چه میکنند.
سال قبل هم یک دانشجوی آلمانی را به قتل رساندند بعد از این که به او تجاوز کرده بودند.
البته این بسیار مهم است که اکثر مهاجران انسان های شریفی هستند اما به هر حال وجود چنین افرادی میان مهاجران باعث بدبین شدن مردم کشور میزبان می شود.

>>>   آبروی افغانستان رامیبرد آدمهای بی هویتی هست خدالعنت کنداینهارا

>>>   متل عامیانه است که ازیک دست صدا بلند نمی شود .

>>>   آقای اسدالله اولا بسیار برایت متاسفم هستم با این طرز فکر دوما اگر روزی به ناموس خودت هم تحاوز شود همین را میگویی؟این راه هم بدان در کشور های اروپایی وآمریکا رابطه جنسی بین مردم زیاد رواج دارد اما تجاوز کم تا جایی هم که من میدانم این افغانستان است که مهد تجاوز جنسی هست و دنیا تا ابد افغانستان را به همین مسله میشناسد

>>>   به آقای اسلدلله یاد اور شوم که این افغانستان است که تجاوز و بچه بازی مشهور است نه آلمان برای همین هم هست که هر روز مخالفان پناهجویان بیشتر از موافقان میشوند و نگران هم نباش در بین زنان افغان هم زبیا و مقبول پیدامیشود حال که به آلمان رفته اند دیگر حجاب را هم کنار میزندد امکان دارد که آلمانی ها هم در مقابل عمل افغان ها عکس العمل نشان دهند اگر هم این 3 افغان به آلمانی ها تجاوز کرده اند دلیلش این بوده که ناموسشان در افغانستان مانده مگر نه از تجاوز به خواهرن افغانشان هم ابایی ندارند باشد که دختر آلمانی حالش هرچه زود تر خوب شود و آن 3افغان هم اول مجازات شوند سپس به راه راست هدایت شوند. باتشکر از سایت خوب افغان پیپر که با عدالت تمام همه چیز را پخش میکند و اهل سانسور نیست

>>>   اگر این اتفاق درایران واقع می شد، برسر مهاجرین چه می آمد، شاید چندین کشته وصدهامجروح افراد بی گناه، هزاران لعن ونفرین به کسانی که هیچ ربطی به جرم واقع شده ندارد.
اما باتوجه به اینکه آلمانیها متهم به نژادپرستی می باشند درمقابل این جرم چگونه برخورد کردند؟ بعدازآن جرم، حتی ازجانب آلمانیها برای حمایت ازمهاجرین ودرخواست عدم اخراج اجباری شان تظاهرات کردند. چنان سطح فرهنگ شان بالاست که جرم هرشخص را بحساب خودش ودادگاه میگذارند وهرگز به ملیت ونژاد شان سرایت نمیدهند. بازهم بگویید کفر بداست؟ بازهم بگویید آلمان نژاد پرست است؟ مسلمانی درعمل است، نه درشعار. اروپا درعمل مسمان تر ازماست.
عبدالغفار غفوری

>>>   دوستان باید توجه داشته باشند که جرم جرم هست، اگرجرمی ازیک مسلمان صادر شود ومثل آن از غیرمسلمان صادرشود، هردو مجرم وهردومحاکمه وهردو برابر مجازات میشوند، چرا دوستان میان مجرمین تفاوت وتبعیض قایل میشوند؟ مگر درکشورما توسط جوانان خودمان جرمهای جنسی بدترازآن صورت نمیگیرد؟ شاید افغانستان در بی بندوباری وفساد وروابط جنسی نامشروع صدها برابر از آلمان بدترباشد.
هرمملکت با قوانین خاص خود اداره میشود، اما تجاوزجنسی درتمام قوانین حقوقی کشورهای جهان جرم شمرده شده است، اما درعین حال این جرم بسیار واقع میشود، آمارتجاوزجنسی درکشورهای غربی را میتوانید از انترنت ازسایت های مختلف بدست آورید، لطفا دوستان کاسه داغتر ازآش نشوند، بدانند که آلمان آنهارا محاکمه خواهند کرد، وبرای دولت وقاضی آلمان تعیین تکلیف نکنیم، چراکه آنها آگاهتر وهوشیارتر وباسواد وقانونمند ترازماست.
نگران نباشید. آلمان افغانستان نیست، آنجا قانون حاکم است نه سلیقه وقوم ونژاد وزور وپارتی وقیافه، آلمانیها عکس العمل نشان نخواهند داد، آنها تابع قانون شان هستند نه احساسات، آنجا افغانستان نیست که هر فرد خودش، هم مفتی وهم قاضی وهم مجری باشد.
اسدالله

>>>   چرا برای اسدالله متٲسف میشوید؟ کشورآلمان یک کشور اسلامی نیست. تجاوزجنسی درتمام دنیا جرم است، ولی قوانین کشورهای اروپایی قطعا سخت تراز قانون اسلامی نیست، تجاوز جنسی درغرب آماربالای دارد، شاید دلیلش سبک بودن مجازات وعدم بازدارندگی افراد ازوقوع این جرم باشد.
غلامعلی

>>>   ازقرارشنیدگی کشورهای اروپا وجرمنی بسیار قانون سخت دارند، ونه حق کس ضایع میشه ونه درحق کسی ظلم میشه. حق به حقدار میشه، ازهمین جهت به آن دولتها جهان اول میگویند.
باکول

>>>   هرگز تجاوز جنسی ومهد آن ازمختصات مردم افغانستان نیست، وهرگز مردم جهان افغانستان را با این خصوصیت نمی شناسند واین یک تهمت بسیار بزرگ و ناروا به مردم این کشورمی باشد.
تنها درافغانستان دربعض مناطق محدود بچه بازی وجود داشت که آن شبیه ازدواج همجنسگرایان درغرب است که آن هم بارضایت صورت میگیرفت نه اجبار، ولی حقوق بشرافغانستان نیز آن را ممنوع اعلام کرد.
پارسا


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است