برداشت آزاد: چهار عکس، چهار برداشت
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۵۸    ۱۳۹۶/۶/۲۶ کد خبر: 138797 منبع: پرینت




امارت اسلامی در زندان پلچرخی کابل





ویروس بازیهای موبایلی بجای درس در مکاتب





زرغونه دختر کریم خرم وزیر فرهنگ زمان کرزی در اروپا





مرد هم مردان قدیم (خدا وقت پدر جان)





کد (4)

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
برداشت
نظرات بینندگان:

>>>   مدارا باتروریستان باعث ادامه جنگ است. تروریستانی که جان هیچ انسانی برایش اهمیتی ندارد بامدارا وقوانین بین المللی هدایت وسرعقل نیامده وبخاطر آسانگیری اسارت وزندان برایشان بازدارندگی ازترور وجنگ نخواهد بود.
جویا

>>>   زرغونه خرم با این لباس آریانا سعید را شکست داد

>>>   راجع به تصوير جعلي دختر آغاي خرم در فرانسه بايد گفت كه اين يك بهتان محض است، چون ما از نزديك فاميل شانرا ميشناسيم، و كوشش نمائيد كه با چهره هاي سياسي تنها از خودشان چيزي بگوئيد، و فاميل و أقارب شانرا هيچ مورد تبصره و قضاوت قرار ندهيد.

>>>   چیزی که تا جال برای همه مردم افغانستان ثابت شده دروغ وریای همه رهبران تنظیمی در رعایت اصول سنت اسلامی که برای دیگران مکرر با دست آویز قراردادن احادیث وروایات با تعابیر خود شان تاکید می ورزیدند است صرف درهمین سایت از چندین رهبر ردیف اول تنظیمی تصاویر فرزندان شانرا دیدیم که از مُــــدل شدن گرفـتـه تا وساطت درمذاکره بین امریکائی ها با پدرشان نشر گردیده بود که تاحال چنان تصویری از فرزندان بی بضاعت خلقی وپرچمی ندیده بودیم ،
این رهبران ریاکار زیرنام دین به فرمان آی اس آی صد ها مکتب را آـتش زدند صد ها معلم بیدفاع را ترور کردند اما اولاد خودرا برای تحصیل به کشورهای مسیحی ویهودی می فرستادند وفرزندان مردم غریب را مانند اشرار طالب امروز آنهارا گوشت دهان تو پ مبساخــتــنــــد ، آنهارا به شهادت و رفتن هرچه زودتر به جنت تشویق میکردند اما دختران وپسران خودرا رفتن به امریکا واروپا وانگلیس تشویق مینمودند
v

>>>   به هرات باستان رفته اند، مناطق را شناسایی میکنند، کجا ابادی بیشتر صورت گرفته است تا رهبر حزب در مورد تخریب ان تصمیم بگیرد.
چرا و به کدام دلیل هرات باید مهماندار گلبدین باشد در حالیکه او باید به کنز میرفت تا تامین کننده امنیت باشد؟
انانیکه تصمیم گرفته اند مهماندار گلبدین در هرات باشند روزی از کرده ی خود پیشمان خواهند شد.
ستون پنجم و تیم اتمر سخت در تلاش اند تا جای پایی برای افراد شرارت پیشه خود در هرات باز کنند چون از شمال کشور نامید شدند و اکنون در قدم اول سعی دارند دل اسمعیل خان را که ازرده خاطر از دولت و یاران است بدست ارند و بعدا پلانهای شوم خود را در هرات باستان پیاده کنند.
انتقال تروریستان و کفری های داعش از هرات به سمت شمال کشور راحت تر از راه های دیگری است هراتیان نباید اجازه دهند تا کسانی از هرات و تیم اتمر و ستون پنجم با سرنوشت شان چنین بیرحمانه بازی کنند
در عکس نماینده اتمر و جمعه نماینده گلبدین را می بییند که رفته اند به هرات نمایشی مضحکی را انجا راه اندازی کنند و از گلبدین خان چهره دیگری جدا از انچه است بتراشند.
اجازه ندهید فضای شهر تان تیره و تار و غبار الود شود

>>>   از ديدن اين پدر ريش سفيد با همت ، آدم انرژي مثبت ميگيرد ! اما كسي كه تبصره ها را نوشته است اكر ميخواهد اصطلاح رايج در كشور همسايهء ما را بكار ببرد بايد بنويسد : "
خدا قوت - پدر جان ! "

>>>   این گروه تروربستی اگر به مکه هم بروند برایشان فرقی نمیکند. چون بیایند همان باشند که بودند.

>>>   جوانمرگی ره خوب زیب میته.
کریم خرم.

>>>   حکمتیار به عنوان یک افغان وباتابعیت افغان ورهبر بزرگ یک حزب افغان ودر حالت صلح با دولت رسمی، حق قانونی دارد که آزادانه درتمام نقاط کشورسفرنموده وبا هواداران خود دیدارنماید، این نه تنها منع قانونی ندارد بلکه ازامتیازات آن محسوب میشود که سایر رهبران احزاب ازآن الگو بگیرند ومثل ایشان فعال وپویا باشند. ایشان تلاش میکند تا به حزب خود درچوکات قانون سروسامان بدهد، تادرانتخابات پیش رو فعالانه شرکت وبا سایر احزاب پر ادعا رقابت کند، زیرا، نظام کشورما دموکراتیک بوده وانتخابات براساس میزان رٲی مردم خواهد بود، بی رنج گنج میسرنمیشود٭ مزد آن گرفت جان برادر که کارکرد. ریاست جمهوری بارٲی بیشترمیسراست نه بهانه. لیس للانسان الاماسعی.
بدون شک حضورحکمتیار درصحنه سیاسی وانتخابات، هم بازار رقابت را پر رونق وداغ میکند وهم اینکه باحضورحکمتیار درصحنه سیاسی وپیوستن به جرگه صلح، مشکل بزرگ کشور ازاختلاف سیاسی ونظامی حل میشود، فرض کنید اگرحکمتیار درصف طالبان می بود، کشورما چه وضع داشت؟ وحال که در سایه دولت قرار دارد درچه وضعیت هستیم؟
جاغوری

>>>   کسی چنین تصویری از فامیل های خلقی پرچمی دیده باشه؟؟

>>>   بودن ونبودنحکمتیار در صف تروستان و جنگجویان مقابل دولت هیچ تاثیری نداشتهو نکرده از روزیکه حکمتیار بشهر کابل امده شهر کابل شاهد حملات ترورستی بیشتر و بزرکتر از گذشته بوده و در سایر نقاط کشور هم کدام اثرات از انمدن حکمتیار و تسلیمی ان بدولت قابل لمس ودرک نبوده تا ما بگویم که خوب شد حکمتیار تسلیم دولت شد تنها یک چیزی مشاهد میشود که مصرف ماهانهحداقل یک ملیون دالر از خزانه ملتی که خود در فقر زندگی میکند برای حکمتیار و دار ودسته اورده شده اش و مهمانی هایش ماهانه از جانب ارگ حاتم بخشی میگردد دیگری چیزی جز همین مصرف اضعافی بی فایده چیزی دیگریلمس و درک نمیگردد .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است