عاملان تیراندازی های 18 سنبله دستگیر شدند
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۱۷    ۱۳۹۶/۶/۲۳ کد خبر: 138685 منبع: پرینت

شماری از عاملان تیراندازی ها در خشونت های 17 و 18 سنبله 96 دستگیر شدند.

ویس برمک، سرپرست وزارت داخله در جلسه سرقوماندانی قوای مسلح گفته است که در مورد رویدادهای روزهای ۱۷ و ۱۸ سنبله 96 که از اثر فیرهای افراد مسلح شماری از شهروندان کابل آسیب‌ دیدند تعدادی از افراد مسلح دستگیر و جهت تحقیقات بیشتر به دادستانی کل معرفی شده‌اند.

در جلسه فیصله شد که این افرادضمن اخلال نظم عامه باعث آزا و اذیت مردم شده و تحت بازپرسی جدی قرار می گیرند.

گفتنی است که در تاریخ 18 سنبله همزمان با سالروز ترور احمد شاه مسعود برخی از هوادارن مسلح وی در پایتخت در گشت زنی های خود دست به اسلحه برده اند و در جریان این واقعه 13 تن زخمی شدند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
هواداران مسعود
تیراندازی
نظرات بینندگان:

>>>   ازکدامش پرسان شده ویا بالایش قید برامده که ازاینها پرسان شود وقید براید پس دوباره رها میشوند

>>>   آنهایی که در تامین امنیت که وظیفه شان بود کوتاهی کردند نیز باید دستگیر شوند.

>>>   سلام.
جنبه تبلیغاتی دارند.پس رها میشوند. حتمآ وابسته گان شورای نظار وقمندانان بر حال اند.افراد وجوانان عاددی
نه سلاح دارند ونه پول مصرف مرمی را.اگر چنین نباشد چهره های کثیف شان را در تلویزیون ها نشان دهند.
باشنده کابل.

>>>   اگر این دستگیری وبازداشت راست باشد و نمایشی نباشد، آفرین. چنان مجازات کنند که دیگر حتی فکر اینگونه رفتارهارا درسر نپرورانند.
جوان

>>>   این شیادان تاریخ ، همه مردم این سرزمین را در تاریکی نگاه داشته اند، به دور از دانستن چگونگی خود و فرهنگ راستین خود، چه هزاره بوده است و چه اوزبیک یا تاجیک ویا دیگر باشندگان این سرزمین، برای شان یک نام ساختگی و دروغین و ننگین را بیشرمانه و به زور تحمیل کرده اند و یک تاریخ دروغ را بافته و تاپه کرده اند و گفته اند چون امروز در کشوری زندگی میکنید که اوغانستان نام دارد، از این روی همه اوغان هستید و همه مسلمان هستید،. و زمان که یک دسته از مردم برمیخیزند در برابر این دروغ و فریب و در کوشش آزاد ساختن راستی ها میشوند، آن ها را دشمنان همبستگی (وحدت ملی) مینامند و یا هزار و یک تاپه دروغین خود را بر آن ها میچسپانند تا نشود که فرزند این سرزمین از چگونگی راستی های خود آگاه شود،

>>>   موظفين مكلفيت دارد بخاطر روشن شدن ازهان شهريان كابل اسماى مجرمين باچهره هاى شان در اخبار وتلويزيونها جريان تحقيقات أين كاسه ليس ها را نشان داده وبه خاطر كه به ديگران پند و عبرت گردد.

>>>   ایا اشخاصی که با سلاح های خفیف ونیمه خفیف برای پذیرای زرداد یکی از قوماندان حزب اسلامی گلبیدین حکمتیار به در ورودی میدان هوایی کابل تجمع کرده بودند و فیر های را انجام دادند و پس از ان به چهاراهی قهرمان ملی رفتند و عکس های قهرمان ملی را پاره کردند و میخواستند که شور و غوغا را بر پاکنند و چندین تن درین کار شان اسیب دیده بودند کسیب انها را مجازات کرد و یا حد اقل سلاح های دست داشه شانرا که از پاکستان در جلال اباد برای شان رسیانده شده بود وبا همان سلاح خود را تا کابل رسانده بودند و هدف شان بی نظمی در شهر کابل بود کدام اجراات صورت گرفته که مردم بدانند که برای این افراد به همان ترتیب رفتار میگردد در هر کار عوام فریبی .

>>>   اینها هواداران مسعود نبودند چون آنها به مراکز صحی رفتند و خون اهدا کردند ولی کسانی که در شهر فیر نمودند هواداران هکمتیار بودند که برای این کار آماده شده بودند و دلت ازین موضوع آگاهی کامل داشت و میخواست از این موضوع بهر برداری عام و تام کند که نتوانست ، حالا ۱۳ نفر را به مردم پیشکش میکند که در هیچ شفاخانه ثبت نشده اند میخواهند این روز را لکه دار سازند که انشاء الله رو سیاه میشوند.
خارکش

>>>   سبب اصلی عبدالولی ضیا احمد مسعود امرا له بصالح قانونی وسایر اعًظای شورا نظار هستند که بجای ختم قران پاک به ایلا گردی وووووو رو اورده مردم را اذیت وخداوند (ج) را ناراضی ساختند زیرا شریعت مقدس اسلام از چنین کار ناروا مسلمانان را باز داشته است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است