رولاغنی: زنان سهم خود را در عرصه تنفیذ قانون بگیرند
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۲    ۱۳۹۶/۶/۲۲ کد خبر: 138603 منبع: پرینت

احترام به پولیس زن، احترام به زنان افغانستان است.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، رولا غنی بانوی نخست کشور امروز چهارشنبه 22 سنبله 96 در محفل افتتاحیه مجتمع همبستگی پولیس زنان گفت: احترام و ارزش به پولیس زن، احترام به همه مادران و خواهران افغانستان است و جای خرسندی است که با وجود مشکلات فراوان زنان در کنار مردان در عرصه تنفیذ قانون سهم می گیرند.

بانوی نخست کشور ضمن قابل اهمیت خواندن نیروی پولیس زن در کشور بیان کرد: مسوولیت پولیس ایجاب می کند در جهت نظم عامه و تنفیذ قانون کار کنند تا عدالت حکم فرما شود.

وی افزود: پولیس زن باید همواره برای بالابردن ظرفیت ها و مهارت های تعلیمی خویش بکوشد تا ارزش خود را حفظ و جایگاه حقیقی خود را در جامعه پیدا کند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پولیس زن
رولا غنی
نظرات بینندگان:

>>>   افتخار بزرگی است ، که در یک کشور مرد سالار زنان سیهم در قدرت اند ، درود و سپاس به همه خانم های افغانستان که در چه شرایط پیچیده جامعه و دولت ،باز هم از قدرت و نیروی انسانی شان در مقابل مردم رنج دیده دست از تلاش برای رفاه ، امنیتی ، آرامش برای دیگر خواهران رنج دیده ای شان دست بر نمی دارند ، شب و روز دوش به دوش با برادران خویش خدمت می کند جهان سپاس پایدار نیرومند با شهامت مانند کوه استوار باشید .

>>>   من تا هنوز نمیدانم که همین بیانات رولا غنی و جنرال دوستم را خودشان مبنویسند و یا کدام نفر دیگر برایشان مبنویسد؟
هردویشان بیچاره ها به بسیار زحمت به زبان دری کردکی گپ میزنند،چه خاصا که زبان ادبی و نوشتاری باشد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است