همه رهبران افغانستان جنایتکار بودند
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۳    ۱۳۹۶/۶/۲۰ کد خبر: 138491 منبع: پرینت

رهبران و قهرمانان در افغانستان برای مردم چیزی به جز از فاجعه به بار نیاورده اند.

دست بوسی و تندیس بوسی این نمادهای جنایت، تخریب، راکتباران ها، تجاوزات جنسی و تمامی جنایات دیگر باید خاتمه یابد. تا زمانیکه قهرمانان و رهبران ما آنهایی اند که دست شان به خون مردم آغشته است و در ویرانی و قتل شهروندان ما سهم مهمی دارند و کارنامه هایشان چیزی به جز از سیاهی ندارد این کشور هیچ گاهی روی آرامش را نخواهد دید. برای جوانان نگوییم که دست و تندیس چه کسی را ببوسند و چی کسی را نبوسند! برایشان یاد بدهیم که دست و تندیس هیچ جنایتکاری قابل بوسیدن و ستایش نیست.

آنهایی که باید در محکمه جرایم جنگی مورد محاکمه قرار می گرفتند امروز به مسندهای رهبری و قدرت تکیه زده اند و برای مردم امر و نهی و تکلیف تعیین می کنند و آنهایی که اسم شان باید به رنگ سیاه در صفحات تاریخ نوشته می شد به عناوین رهبر و بابا و قهرمان یاد می شوند.

این نوشته مربوط به تمامی آنهایی می شود که از سال 1357 تا به حال در تمامی منازعات و تاریخ خونین افغانستان دست داشته اند و متوجه قوم و یا هم فرد خاصی نیست.

مصدق


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
رهبران افغانستان
قهرمانان
نظرات بینندگان:

>>>   کل واقعیت را بیان نمودی .آقای مصدق خدا پدر ومادرت را بیامرزد.

>>>   در افغانستان قهرمانش همانند نام وپرچم وتاریخ و....
همه جعلی است.

>>>   گل گفتی. طبق قوانین بشری، بین المللی، شرعی، حقوقی اگرفردی مرتکب جرم شود باید محاکمه ومجازات شود. اگراین اصل راکسی بپذیرد باید تمام رهبران جهادی وخلق وپرچمی ها وطالبان باید دریک دادگاه عادلانه محاکمه شوند، حتی اگر فرد یا افراد حقیقی شکایت خصوصی نکنند. کافی است که برای قاضی ثابت شود حتی که نفر بدستور یک رهبری کشته شده باشد، چه رسد به دهها نفر توسط آنان کشته شده باشد.
جاغوری

>>>   صـرف حضرت صاحب رهبرخوب بود باقی همه هیچ !

>>>   باید ما مردم شریف خود را با اینطور نوشته ها اگا و بیدار سازیم تا واقعآ به یک صلح دوامدار بدون تعصب،برتری جوی زبانی، قومی، جهادی و مذهبی برسیم ، هر افغان دلسوز و وطندوس واقعی جان و قلب ما است و به این تاجران و دلالن سیاسی برای همیش نه بگویم.
فتاح

>>>   مصدق عزيز !
دستت را ميبوسم . از دل من نوشتي . هميشه زبانت گويا و قلمت رسا باد!

>>>   همه شان جنایت کردن وملت ماراپارچه پارچه کردن بنام قوم ومذهب وهمه جوانان ماراکشتن وبه نام رهبریک قوم حکومت کردن هیچ کسی به فکرمنافع ملی نبوده وهمیشه دنبال منافع شخصی بوده اندوازدین سواستفاده کردن وازمردم بی سوادمااستفاده کرده انددرافغانستان هیچ جهادی نبوده وهمه جوانان مابخاطرمنافع رهبرانشان کشته شده اند

>>>   همه شان جنایت کردن وملت ماراپارچه پارچه کردن بنام قوم ومذهب وهمه جوانان ماراکشتن وبه نام رهبریک قوم حکومت کردن هیچ کسی به فکرمنافع ملی نبوده وهمیشه دنبال منافع شخصی بوده اندوازدین سواستفاده کردن وازمردم بی سوادمااستفاده کرده انددرافغانستان هیچ جهادی نبوده وهمه جوانان مابخاطرمنافع رهبرانشان کشته شده اند ای ملت افغان کسانی که هنوزهم ازجنایتکاران حمایت میکنیدرهبرانتان به شماوتمام نسل درنسل شماخیانت کرده اندوشماهم شریک هستین چون تمام افغانهااواره بیچاره وبدبخت هستن واین کشت راشماکردیدفرزندانتان راوحشی ساخته ایدکه هیچ مغایرتی بادنیای امروزی ندارن وبایدبرگردن 1400سال پیش یادتان باشدکه دنیای امروزفرق کرده واین روبپذیریدان وقت تمام افغانهادردنیاواخرت موفق خواهدبود
انشاالله

>>>   درست فرمودید، تمام باید محاکمه شوند اما مشکل درینجاست که قاضی را کی محاکمه کند ؟
حمزه

>>>   گر حکم شود که مست گیرند.
خالق ای را که هست گیرند.
تو فکر نکردی که با این زنجیره غذایی که در جهان آفریده یی و همه موجودات زنده با تکه و پاره کردن و خوردن یکدیگر شکم خود را سیر میکنند، سبب جراحت و درد و رنج و مرگ یکدیگر میشوند؟
در روز قیامت نیز دیگران بی عقل گفته مجازات نمیشوند، اما تمام زور خود را سر انسانهای بیچاره که بعضی شان خوراک زنده جانهایی مانند شیر و پلنگ و نهنگ و غیره میشوند، می اندازی.
آیا تمام گناه هایی مه که کرده بودم، توسط خوردن شیر که مرا تکه تکه کرده خورد ،پاک نشد؟
نی، تنها گناه چشمک زدن تو به زن همسایه پاک شد، باقی گناه های تو هنوز مانده است و باید از تو تحقیق صورت بگیرد و حق وکیل مدافع را نیز نداری.
زیرا هیچ کس در مقابل تصمیم خدا حق اعتراض را ندارد، و لو که وکیل مدافع باشد.

>>>   به دستت برکت/کاشکی چاپلوسان جنایت کاران این حقیقت ا درک کنند وازدفاع ازآنها دست بګیرند
حسن


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است