افزایش 3500 نیروهای آمریکایی در کشور
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۹    ۱۳۹۶/۶/۱۶ کد خبر: 138324 منبع: پرینت

3500 سرباز آمریکایی به کشور وارد خواهند شد.

به گزارش واشنگتن پست، وزیر دفاع، وزیر خارجه و رییس ستاد ارتش امریکا در کانگرس آن کشور روز چهاشنبه 15 سنبله 96 در مورد راهبرد جدید امریکا برای افغانستان صحبت کرده‌اند ولی از اظهارنظر در مورد فرستادن سربازان‌شان تا زمان اعلام آن از سوی جیمز متیس به رسانه‌ها خودداری کرده‌اند.

منابع امریکایی گفته‌اند که نیروهای امریکایی براساس برنامه جدید امریکا صلاحیت آن را خواهند داشت تا نسبت به گذشته علیه طالبان زودتر عمل کنند .مطابق این برنامه اگر طالبان تهدیدی هم برای نیروهای افغانستان نباشد نیروهای امریکایی صلاحیت حمله به آنان را دارند.

به دنبال اعلام استراتژی جدید دونالد ترامپ، مقام‌های امریکایی اعلام کردند که شمار سربازان امریکایی که به افغانستان فرستاده می‌شوند می‌تواند تا 5 هزار نفر باشد.

پیش از این گمان می شد که 8400 سرباز امریکایی در افغانستان مستقر است اما پنتاگون هفته گذشته اعلام کرد که شمار دقیق سربازان امریکایی در افغانستان به 11 هزار نفر می‌رسد.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
راهبرد آمریکا
اعزام نیرو
نظرات بینندگان:

>>>   زنده باد مجاهدین امارت اسلامی ، در دو روز گذشته 2 چرخبال عساکر وحشی اردوی مزدور با فیر مجاهدین انداخته شد ، بجای دروغ حقیقت را بنویسید ، مجاهدین عزیز ما بیصبرانه منتظر آدمکشان و جنایتکاران آمریکایی هستند تا آنها را همراه عساکر مزدورشان به جهنم اسفل رهنمون شوند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است