اظهار ناتوانی نهادهای امنیتی از تامین امنیت
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۲۴    ۱۳۹۶/۶/۱۶ کد خبر: 138320 منبع: پرینت

قرار است بزرگترین همایش مردمی حمایت از ایتلاف نجات در کابل برگزار شود.

بشیراحمد ته‌ینچ سخنگوی حزب جنبش درخصوص برگزاری همایش مردمی حمایت از ایتلاف نجات در کابل به جمهور می گوید که ایتلاف از حکومت انتظار دارد همانگونه که امنیت مراسم گلبدین حکمتیار را در کابل تامین کرد، امنیت همایش مردمی حمایت از نجات را نیز تامین کند.

ته ینج بیان کرده است که برای برگزاری این همایش مردمی، حکومت و نهادهای امنیتی در جریان گذاشته شده اند اما نهادهای امنیتی از تامین امنیت این همایش ابراز ناتوانی کرده اند.

عضو ایتلاف نجات گفته است که نجات از هفته آینده بزرگترین همایش‌های مردمی را در ولایت‌های شمالی، جنوبی و غرب کشور برگزار خواهد کرد و اکنون نیز برای برگزاری همایش در تخار و بدخشان آمادگی ها گرفته می شود.

وی تاکید می کند که پس از برگزاری همایش‌های مردمی جنرال عبدالرشید دوستم معاون اول ریاست جمهوری نیز وارد کابل خواهد شد.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ایتلاف نجات
همایش مردمی
نظرات بینندگان:

>>>   ازاینگونه همایش ها کاری برای امنیت وعدالت ساخته نیست، زیرا اینگونه تجمعات درحقیقت مانور چندرهبرسیاسی است، دنیا ومردم ما توانایی وپایگاه اجتماعی ومردمی اینهارا میدانند، پس اگراینهامرد هستند طرحی برای اصلاحات ارائه کنند ودولت را تحت فشارقرار دهند، تا وضعیت کشور مطلوب شود. اینها بجای این کارها بایدسایراحزاب ورهبران سیاسی را متحد ویک اجماع علیه غنی تشکیل دهد که هم وجهه ملی وهم وجهه بین المللی بخود بگیرد، ازسه دانه گل هرچند خوشکل وخوشبو، بهارنمی شود.
جوان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است