مسعود:به حال خانه مشترکمان فکری بکنیم
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۱    ۱۳۹۶/۶/۱۶ کد خبر: 138316 منبع: پرینت

مسوولیت حکومت است که امنیت هفته شهید را تامین کند.

احمد ولی مسعود، رییس بنیاد احمد شاه مسعود در نشست روز چهارشنبه 15 سنبله 96 از مردم خواست تا برای بیرون شدن از اوضاع نابه‌هنجار کنونی با هم باید متحد شوند.

رییس بنیاد احمد شاه مسعود با بیان اینکه شانزدهمین سالروز ترور مسعود بنام وفاق ملی نامگذاری شده است بیان کرد که "ما مردم افغانستان راه دیگری نداریم و اگر خود برای خانه مشترکمان فکر نکنیم، نفاق های قومی، تباری و سمتی به دشمن فرصت می دهد که وضعیت را از این هم خراب تر کنند.

وی افزوده است که حلقه هایی ممکن است که در مراسم های هفته شهید و بخصوص 18 سنبله مشکل ایجاد کنند، مسوولیت حکومت است که اجازه اینکار را به آنها ندهد.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
هفته شهید
مسعود
نظرات بینندگان:

>>>   اولتر در افغانستان بنام هفته شهید ما چیزی نداریم چون هر روز ما روز شهید است که مردم بیچاره و غریب افغان در جاده ها و سرکها به شهادت میرسد و حکومت مسوولیت اینرا ندارد که چند لندغر و اوباش برای دزدی و چور در سرکها سرازیر شود و حکومت امنیت انهارا تامین کند اګر حکومت این کار را کند پس فرق بین حکومت و این چند لندغر و اوباش چی شد ما بنام هفته شهید و قهرمان چیزی نداریم ولی کسانیکه از یک موش خاکی قهرمان میسازد در بین خانه خود تجلیل نماید مردم بیچاره را ازار و اذیت نکند و مسوولیت حکومت است که اوباشها و سګبازهای چمن ببرک را با اندکترین اذیت مردم جواب دندان شکن بدهد.

>>>   عامل این همه بد بختی جاه طلبی پنچشیری های اوباش.لندغر ولچک است پنچشیری ها با کی متحد میشوند تا الحال بیسوادان شان جنرال شدند .وپنجرمین هایشان
کابلیان

>>>   بنشيرى ها برزيت هستند!! اينها بايد كه إز بدنه حكومت دور شوند و نام هاى قلابى را كه به خود جسباندند مثلى قهرمان، مارشال ، جنرال بايد مرور و همه سلب شوند!! اكر بيشرفت و ترقى مى خواهيم بايد كه قهرمان ما واقعا" قهرمان ،باشد و مارشال ، جنرال اصلى و حقوقى باشد !!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است