حاتم بخشي "وحيد عمر" از كيسه ملت
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۲۴    ۱۳۹۶/۶/۱۵ کد خبر: 138254 منبع: پرینت

حاتم بخشي "وحيد عمر" از كيسه ملت!

هنوز بحث گندهای سياسي شِنكي كروخيل در كانادا و زنداني ساختن "صديق افغان" از سوي قيوم كوچي سفير افغانستان در ماسكو پايان نيافته است كه امروز خبر شدم.

جناب وحيد عمر سفير افغانستان در ايتاليا، بدون مشورت و دريافت دستور مقام وزارت خارجه، تعمير سفارت افغانستان در "روم" را از بهر خوش خدمتي و پاداش دهي به اربابان قبيله به نام "امان الله خان غازي" نامگذاری كرده است.

نامگذاري نهادهاي رسمي، جزو صلاحيت هاي دولت و مردم افغانستان بوده نه از يك مامور حكومت. ترويج و تشديد نگرش هاي قومي در نمايندگي هاي سياسي كشور سبب از دست دادن بيشتر اعتماد ملی و اعتبار بين الملي خواهد شد.

در صورت عدم جلوگيري از خودسري ها و استفاده جويي هاي سياسي ديپلمات ها، جايگاه و حيثيت دستگاه ديپلماسي افغانستان، بيشتر پيش نزد جهانيان بدنام و متضرر خواهد شد.

باید رهبر دولت و وزارت خارجه با درک اهميت مساله آقاي عمر را احضار و مورد بازپرس قانوني قرار دهد.


وحید عمر شنکی کروخیل صدیق افغان



فطرت

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
وحید عمر
صدیق افغان
نظرات بینندگان:

>>>   أصلاً به سفارت افغانستان در إيطاليا ضرورت ديده نميشود، بايد با كدام سفارت كشور مجاور ملحق شود.

>>>   اب جت خور کرزی است وبا هزار چم وخم خود را در تیم داکتر عبدالله داخل کرد و از انطریقبکرسی سفارت خود را رساند حال میخواهد که در پوست غنی احمدزی خود را داخل کند این چنین کار های طفلان و جاهلانه را میکند .

>>>   بسیار یک کار جانانه کده. صد آفرین به وحید عمر!
نامکذاری به نام قهرمان ملت افغانستان غازی امان الله خان اعتبار و پرستیژ کشور ما ره دوچند میسازد و هیچ عنصری یا شخصی حق توجیهء این عمل را ندارد.
رفیع الله، قزاقستان

>>>   به نام کدام جنگ سالار مانند احمد شاه مسعود و ربانی و گلبدین و سیاف مزاری
عطا نور و دیگر ....نام گذاری نکرده
بلکه به نام یک قهرمان واقعی نام گذارکرده است

>>>   اين هم يكي از دست اورد هاي بي معني و غير مسلمي حكومت وحدت ملي است كه در جدول لست دست اورد هاي اقاي مرتضوي بايد نوشته شود.
جناب ريس جمهور
سفارت خانه هاي كشور را از مداخلات مصلحتي و سمتي خواهشمندم نجات دهيد و نگذاريد كه سفارت ها هم در جدال هاي قومي مركز شوند.
اقاي عمر كه چندان سوابق درست كاري در رياست جمهوري ندارد يا آگاهانه وياهم غير آگاهانه دست به اين اقدام زده عواقب خوبي ندارد وأين بي تجربهگي ايشان متجر به بدبختي هاي بعدي ايكه جلو ان را رفت آسان نخواهد بود خواهد گرفت .
فايق


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است