درد، وجه مشترک ما و برما است
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۳    ۱۳۹۶/۶/۱۴ کد خبر: 138235 منبع: پرینت

بیایید از این جنایت بشری نسل کشی در قالب مسولیت ایمانی و وجدانی نه گفتاری عمل کنیم. هر چند کاری است خیلی دشوار چون ما در کشوری زندگی می کنیم که قادر به دفاع از خود نیستیم، درد وجه مشترک ما است، واژه تسلیت تقبح و محکوم کار همه روزه ما است. انتحار، انفجار، وحشت و دهشت واژه ساده ما است. جان دادن صدها تن کم و بیش کاری است که با کوچکترین الفاظ مسوولیت را داعش، طالب می گردد و دولت با شدیدترین الفاظ محکوم می کند، ملت تسلیت عرض می کند و بس.

آیا ما با چنین وضعیتی که قادر به دفاع خود نیستیم کاری برای پدر، مادر، خواهر و برادر برمایی که در بدترین وضعیت قرار دارند می توانیم یا خیر؟ وقتی عکس های مادر، پدر، خواهر و برادر برمایی و کودک معصوم که در زیر ضرب کاردها و داس های بودایی ها تکه تکه می شوند را می بینم درد در تمام وجودم جریان پیدا می کند و یاد قضیه یهود بنی قینیقا می آید که با هتک حرمت یک زن مسلمان در بازار توسط یک شخص یهود جلا وطن می گردند ولی امروز به هیچ امت اسلامی رحم نمی شود که ما شاهد هزاران حادثه در کشور خود بودیم و همه ارزش های امت اسلامی مورد تاخت و تاز قرار می گیرند.

آه فریاد پیرزنان، پیرمردان و کودکان معصوم مسلمان را کسی نمی شنود، این در حالی است که ما در گذشته در چنین حالتی قرار نداشتیم اما امروز سرنوشت امت اسلامی در دستان ناپاک کشورهای غیر اسلامی قرار دارد اما مسوولیت ایمانی و وجدانی ما و کشورهای اسلامی است که از این معضله بزرگ مسلمانان در دام مانده را نجات دهیم و خواهان به دادگاه کشاندن منفورترین زن بی عاطفه یهودی گردیم تا پاسخ هر قطره خون مسلمانان ما در آن سوی مرز را بدهند تا باشد دنیای یهودیت بداند که این جنایت بشری غیر عادلانه بوده و هستند کشورهای اسلامی که از خون هم دین خود دفاع کنند.

دهزاد


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
برما
افغانستان
نسل کشی
نظرات بینندگان:

>>>   این بر دولت مردان به نام دولت های اسلامی هست که به نام مسلمان هستند اما مسلمان نیستند . این رهبران کشور های اسلامی که خاموش هستند درمقابل خدا و محمد ص چی جوابی خواهند داشت؟
اریامهر ازکابل

>>>   ما میانمار را تجربه کردیم !
مگر طالبان خانه های مارا به آتش نکشید
مگرزنِ را در شهر سنگسار وآتش نزدند
مگر در مراسم مذهبی انتحار نکردند
مگر هفتاد هزار کابلی را نکشتند
مگرانسان هارا به چنگک آویزان وقصابی نکردند
مگر حنیف شورای امنیت داعش را حمایت نکرد
آیانسل کشی درکشور ما جریان ندارد
آیا کرزی تروریست ها را از بند آزاد نکرد
مگر اشرف غنی دستور حمله به روی مردم را نداد
آیا درشهرما طفل در روی سینه مادر جان نداد
ما کجا از مردم میانمار کمی داریم ؟

>>>   اعمال بودائي ها و طالب و داعش را چه فرق است؟ ولي طالب و داعش وقيحانه تَر است زيرا مسلمان هم كيش خود را و هم وطن خود را بنام خدا ميكشد،بودائي انسان غير دين خودرا بنام بودا ميكشد ، بگوئيد كي جنايت كار تَر است؟
ولي اگر كشورهاي اسلامي در راس خرپول هاي عرب به اسلام دلسوز ميبودند جرّأت اين برمائي هاي بدبخت بودائي به كشتن و زجر مسلمانان محال بود
<<< مهاجر


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است