بازار داغ انتخاب جایگزین نواز شریف در پارلمان
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۷    ۱۳۹۶/۶/۱۴ کد خبر: 138221 منبع: پرینت

همزمان با داغ شدن بازار انتخابات در منطقه ۱۲۰ شهر لاهور برای تعیین جایگزین نواز شریف در پارلمان، به دفاتر حزب مردم و تحریک انصاف تیراندازی شد.
پس از آنکه نواز شریف نخست وزیر پاکستان به دلیل فساد اقتصادی رد صلاحیت شده و تمام مسوولیت‌های خویش از جمله عضویت در پارلمان پاکستان را از دست داد، بحث انتخاب جایگزین وی در پارلمان مطرح شد.

این انتخاب که اهمیت فوق العاده‌ای دارد به نوعی گرایش مردم به احزاب سیاسی در انتخابات سال آینده را نشان خواهد داد.
به همین دلیل احزابی چون تحریک انصاف، حزب مردم و حتی حزب نواز شریف تمام توان خود را برای پیروزی در انتخابات منطقه 120 لاهور گذاشته‌اند.

این انتخابات برای حزب نواز شریف نیز اهمیت فراوانی دارد و آنها برای جبران شکست خود در خصوص فساد اقتصادی نواز شریف به شدت فعالیت می‌کنند تا با پیروزی مجدد در این انتخابات شکست را کمرنگ جلوه دهند.
گزارش‌ها حاکی است روز گذشته دفاتر حزب مردم و تحریک انصاف مورد حمله قرار گرفت و نیروهای پولیس منطقه را تحت محاصره قرار دادند.

سران دو حزب اعلام کردند این حمله توسط اراذل و اوباش حزب نواز شریف سازماندهی شده تا با ترساندن مردم آرا آنها را به نفع خود تغییر دهند.
از سویی دیگر مریم نواز دختر نخست وزیر سابق پاکستان اعلام کرد کارمندان ما باید به صورت 24ساعته فعالیت کنند تا در انتخابات شکست نخوریم .

قرار است کلثوم نواز همسر نواز شریف به عنوان نامزد حزب نواز شریف و یاسمین راشد به عنوان نامزد حزب تحریک انصاف در این انتخابات شرکت کنند.
انتخابات منطقه 120 لاهور در تاریخ 17 سپتامبر برگزار خواهد شد و تکلیف جایگزین نواز شریف در پارلمان مشخص می‌شود.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نوازشریف
پاکستان
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است