برگزاری انتخابات در تمام نقاط کشور ممکن نیست
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۰۱    ۱۳۹۶/۶/۱۳ کد خبر: 138161 منبع: پرینت

مراکز رای دهی 32 ولسوالی بدلیل ناامنی ها بدون ارزیابی مانده است.

به نقل از طلوع، عبدالبدیع صیاد، سخنگوی کمیسیون انتخابات می‎گوید که کمیسیون و بزرگان ولسوالی های ناامن در حال گفتگو با مخالفان مسلح دولت هستند تا آنان به کارمندان اجازه ارزیابی مراکز راهی دهی را بدهند.

نعیم ایوب زاده، رییس بنیاد انتخابات شفاف با اظهار این مطلب که در وضعیت حاکم برگزاری انتخابات در تمام نقاط کشور ممکن نیست بیان می کند که زمینه سازی برای رفتن به بخش های ناامن ناممکن است و بخاطر اینکه جنبه تبلیغاتی برای کمیسیون دارد عملی نیست.

نهادهای ناظر همچنین به توانایی‎های مدیران کمیسیون انتخابات برای برگزاری انتخابات بی باور هستند و با این وجود کمیسیون انتخابات می گوید که برای برگزاری انتخابات مراکز بیشتری را ایجاد می کند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
انتخابات افغانستان
کمیسیون انتخابات
نظرات بینندگان:

>>>   بنام اینکه در فلان ساحه که ترورستان طالبان حضور دارند موافقه کرده اند که بمراکز رادهی ضرر وارد نمیکنند صندوق های تقلبی را مانند دوران انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۹۳ به نفع ارگ پر کاری کنند و باز بگویند که رای اصلی است و اگر باور ندارید بروید پرسان کند و از ترس گرگ های درنده کسی هم رفته نتواند و در انصورت کمیسون انتخابات بگویند که انتخابات شفاف را دایر کردیم هرگاه ترورستان طالبان به انتخابات که یک حکم شرعی است باور داشته باشند پس چرا جنگ میکند و بعوض جنگ چرا در انتخابات شرکت نمیکنند در صورت برنده شدن شان که به عقین ترورستان طالبان وحزب اسلامی گلبیدین حکمتیار نسبت اعمال جنایتکارانه و خاینانه شان در طول هفده سال اخیر هرگز رای برنده شدن را ندارند د نفاق و شقاق و همسویی با پاکستان مرتکب جنایات گردیده اند .

>>>   ایا متوجه شده اید که در ولایات پشتون نشین تا حال یک تن غیر پشتون والی نبوده است پس دیگر اقوام افغانستان نیز حق دارند صدا بلند کنند حق هزاره - ازبیک و تاجک در ولایات پشتون نشین تلف شده است و باید عدالت تامین گردد
فرزندان عبدالرحمن و شاه شجاع


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است