به فروش مسابقات تيم ملی فوتبال رسيدگی شود
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۳    ۱۳۹۶/۶/۱۲ کد خبر: 138133 منبع: پرینت

بايد به موضوع فروش مسابقات تيم ملي رسيدگي شود.

به نقل از فوتبالنامه، حسن امين، آرش هاتفي و كنشكا طاهر به دليل دعوت از اسلام اميري به تيم ملي حاضر نشده اند با تيم ملي به اردن بروند. آنها حاضر نيستند در كنار كسي بازي كنند كه متهم به تباني و فروش مسابقات افغانستان در سال 2008 است. يوسف كارگر ديگر متهم اين قضيه است. چند ماه پيش در تاجيكستان نيز بازيكنان حاضر نشدند در كنار اسلام اميري بازي كنند.

همان طور كه قبلا اشاره شده است، موضوع تباني يك موضوع جدي است و اين طور كه به نظر مي رسد تا به اين موضوع رسيدگي نشود، جنجال در تيم ملي هم چنان باقي خواهد ماند.

آنطور كه فدراسيون اعلام كرده است، هيات فيفا به افغانستان مي آيد تا موضوع انتخابات فدراسيون را بررسي كند. شايد لازم باشد معترضين به تباني در فوتبال اين موضوع را به گوش هيات برسانند. از طرف ديگر، تباني در فوتبال جرم است و نظر به قوانين افغانستان، دادستانی و محاكم افغانستان صلاحيت رسيدگي به قضيه را دارند. در صورت تطميع هيات فيفا، محاكم افغانستان بايد اين قضيه را رسيدگي كنند و معلوم كنند كه آيا اميري و كارگر گناهكار هستند يا خير.

قابل ذكر است كه همين اكنون هم يك دوسيه جديد به اتهام اختلاس و غصب زمين عليه مقامات فدراسيون به دادستانی رسيده است.

تا اين موضوع حل نشود، بعيد است معضله تقابل بازيكنان در تيم ملي حل شود.

کد(10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ورزش افغانستان
فوتبال افغانستان
نظرات بینندگان:

>>>   اگر می خواهید ورزش کشور خوب شود روسایی فدراسیون ها که سال هاست به ورزش و ورزشکاران ظلم میکنند و حقوق شان را به جیب می زنند باید به سارنوالی معرفی و اسناد فعالیت شان بررسی شود و جزای عمل شان را ببینند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است