صفحات اطلاع رسانی مخالفان بسته می شود
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۸    ۱۳۹۶/۶/۱۲ کد خبر: 138126 منبع: پرینت

پایگاه های اطلاع رسانی و دستگاه های تبلیغاتی مخالفان مسلح بزودی بسته می شود.

به نقل از خورشید، معین تکنیکی وزارت مخابرات و تکنالوژی می گوید که حکومت سرگرم بررسی فهرست پایگاه های خبری مخالفان مسلح است و تاکنون شماری از این پایگاه ها شناسایی شده اند و بزودی بسته خواهند شد.

ریاست امنیت ملی در تبانی با وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی تلاش می کنند که پایگاه های اینترنتی مخالفان مسلح دولت و صفحات اجتماعی که میان اقوام نفاق اندازی می کنند را مسدود کنند.

درهمین حال جاوید فیصل، معاون سخنگوی ریاست اجرایی از زمان بر بودن اینکار خبر می دهد و می افزاید که از آنجاییکه شاید 100 صفحه از اینگونه صفحات بسته شود و صفحات جدید باز شود؛ این برنامه پروسه ای است که ادامه دار خواهد بود.

گفتنی است که این اقدامات نگرانی را بوجود آورده که باتوجه به سابقه حذف رقبا توسط حکومت به بهانه های مختلف، مبادا این مرتبه حکومت دست به بستن صفحات مخالفان سیاسی خود بزند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پایگاه های اطلاع رسانی
وزارت مخابرات
نظرات بینندگان:

>>>   ضرورت به بسته شدن صفحات انترنتی مخالفان نیست دهان تسلیم شده گلبیدین حکمتیار که نزدیک به ارگ است گرفته شود ودهان پر تعفن این جاسوسک ای اس ای که بدستور ای اس ای در سخن رانی هایش نه تنها که به شخص بلکه به اقوام ان با دهان ....اش توهین وتحقیر و دروغ و اتهام میبندد این دهان تعفن بار که بسته گردد در حقیقت نیمه ی از از تبلغات و پروپاگن ها و نفاق افگنی های قومی وسمتی و زبانی کاملا مسدود میگردد ارگ دیورا مانده پشت تیاق میگردد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است