پسر مولوی کشاف عروسی را تبدیل به عزا کرد(عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۳    ۱۳۹۶/۶/۱۱ کد خبر: 138091 منبع: پرینت

کارمند دادگاه عالی و پسر مولوی کشاف داخل یک هوتل عروسی با هم درگیر شدند. در ابتدا به همدیگر فحش دادند، دیدند فحش دادن چندان توفیق بالایی ندارد و هیچ تاثیری ندارد، به هم تُف انداختند، طبیعی است که تُف نقش چندانی نمی تواند در جنگ گرم بازی کند و به زودی تمام می شود به همین خاطر به همدیگر مرمی فیر کردند، چون آنها آدم های مهمی بودند.

مرمی ها هم خجالت کشیدند به آنها برخورد کنند. این بزن و آن بزن تا اینکه چند نفر در بین جنگ و دعوایشان کشته شدند. پولیس هم از ایشان خواهش کردند که دستگیر شوند اما چون آنها هیچ کاری نکرده بودند و فقط باعث کشته شدن چند آدم شده بودند، گفتند که دستگیری یعنی چی؟ شلغم است یا بادرنگ؟ فعلا چند کاغذ را بعنوان دوسیه فرستاند دادستانی تا حداقل بگویند ما قانون را رعایت می کنیم.

امیدوارم مولوی کشاف فتوای برایت فرزند نازدانه اش را صادر نکند. طرف دیگر هم یا قاضی است یا یک آدم مهمی در دادگاه عالی که می تواند هلال ماه شوال را در ما بین روز تشخیص دهد. خداوند ملت ما را با این گانگسترهای عجیب و غریب عاقبت بخیر کند.


شورای علما دادگاه عالی دادستانی عروسی



ثاقب

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شورای علما
دادگاه عالی
دادستانی
عروسی
نظرات بینندگان:

>>>   مولوی کشاف خودش کجا پابند به زندگی ارام و خوشی مردم است که پسرک نازدانه اش که از پول خزانه ملت که حق السهم پدراش رسیده مانند اشخاص دیگری مردم نه کف دستش ابله کرده و نه کمراش برای پیدا کردن نفقه خم شده طبیعتا یک انسان لابالی خود خواه و مغرور بارامده خوشی مردم را بغم تبدیل میکند پدر این پسرک طفیلی جامعه که منحیث ریس علمای افغانستان از معاش گرفته تا کرایه خانه و مصارففامیلی و مصارف بادیگارد و موتر و تیل موتر را تصاحب میگردد ایا کدام روزی را بیاد کسی دارد که اعمال ضد اسلامی و انسانی گروه مزدور ترو رستان طالبان را دریکی از رسانه ها تقبیع کرده باشد پس کار پسر مفت خور صفیلی جز بدماشی و خود خواهی و زور گویی چیزی دیگری بوده میتواند بیقین که جواب نه است .

>>>   همین مو لوی کشا ف بسیار ادم .....است زیرا وی در هر رزیم در دولت کفری کفری میکند

>>>   زندگی قبیوی یعنی این. فرهنگ افغان یعنی این. دریک کلام بی عقلی و وحشیگری یعنی این.
احمد

>>>   دوباره رها مبشوند. حیف ان مسیکبنهای
که ازبین رفتند وکشته شدند

>>>   اصلن مشكل فرهنگى و نبود قانون است

>>>   اقای کشاف ریس علمای دین که همیشه به مردم فتوا میدهد اما پسر خود را تربیه کرده نمی تواند و همین عمای دین هستند که وطن و مردم را متنفر از دین میسازند و به نام دین خیانت و جنیت کرده و میکنند
بصیر نظری

>>>   فعلا که جامعه ما درگیر همین مولویهای فاسد و از خدا بی خبر است که همیشه روی دوش مردم سوار است و هرکه سواری ندهد باید بمیرد.

>>>   دوستان چیزی بدی و زشتی گناه لباطت و بدختی ظلم غیره...از دست ملا و چلی مدرسه ها طلاب سازیست.
ارصلاح بلوچی

>>>   پسردیگر کشاف بنام فهیم کشاف بدون امتحان داخل وزارت خارجه و بعد ازمدت بسیار کم به حیث دپلومات به ریاض ولی ریاض خوشش نیامد این نازدانه شادی باز ازریاض به رونیا تبدیل گردید ولی اینبارهم این شادی بازک از رومانیا به لندن تبدیل شد. اینست حالت عدالت اجتماعی این جامعه و اینهم رئیس شورای علما.اتمر،اکلیل حکیمی و کشاف سه نفر است که از لغمان امورامنیتی، مالی و علما را بدست دارد بدبخت هزار بدبختی به این ملت در زمان داود خان لغمانیها از بسی که نام بد بودند از درجه معلم مالا نمیرفت ولی امروز از برکت آی ایس آی و دیگر دشمنان افغانستان قدرت افغانستان بدست شیطانها در لباس انسان افتیده است.

>>>   مولوی کشاف یک روز به ریاست مالی شورای امنیت رفته بود کفت که پول ها که شما میگیرد حرام است ریس مالی شورای امنیت برایش پاسخ دادند که معاش شما هم از همین پول هاست که ماهانه مبلغ نو هزار دالر حقوق میگیرد .... .

>>>   هوتل ها به افراد مسلح اجازه داخل شدن ندهند

>>>   هوتل ها مراکز فساد و فحشا!! شرابخوری و چرس زنی و دود کردن می و مخدرات.
بیشتر از همه بی تربیه گی همچون وحشیها و محافل رقص و پایکوبی اینهارا بیشتر وحشی میسازند.

شاید جناب کشاف اینطور فتوای بدهد که:
به اساس فقره چند بر چند کتاب چنین و چنان افراد کشته شده طی قتل خطا کشته شده اند و قاتل اراده قتل آنهارا نداشت و وی صرف میخواست مخالفین خودرا بترساند که متاسفانه دهن تفنگ رو به زمین شده و اجل گرفته هارا به آن دنیا روان کرد. بناءً قاتل باید 60 روزه مسلسل و خون بهای کشته شده گان را ادا نموده که بدینطریق شریعت پابرجا و قاتل بری الذمه میباشد.

جاوید از کابل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است