کشوری که قحط الرجالی دارد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۴    ۱۳۹۶/۶/۹ کد خبر: 137998 منبع: پرینت

اگر در این حکومت به همین سرعت؛ میزان عزل و نصب بالا باشد فکر می کنم تا یک هفته دیگر قصاب سر کوچه ما هم به مقام والای دگرجنرالی نایل شوند البته با وساطت خلیفه رحیمداد.

الحمدالله ما در کشوری زندگی می کنیم که دچار قحط الرجال هستیم؛ یعنی رجال داریم اما رجال نداریم، رجال هم یعنی مرد؛ به تعبیر واضح تر ما مثلا بیست یا سی مرد در کشور داریم که یا وزیر می شوند یا وکیل، یا سفیر و یا هم والی؛ وقتی مثلا برای دلخوشی می خواهند برطرف شوند چون ما دچار کمبود رجال هستیم، حکومت از سر ناچاری مجبورند وزیر را والی درست کنند، سفیر را هم وکیل و وکیل را هم قوماندان. اگر جا برای دیگران نبود چند مشاوریت ایجاد می کنند تا خوش باشند و کیف کنند تا نوبت شان برسد.

حالا می پرسید دیگران پس چه می شوند؟ دیگران یعنی چی؟ ما دیگران نداریم؛ تمام کشور خلاصه شده در همین چند نفر که کشور را با دستان توانمندشان اداره می کنند و نیازی به ما نیست؛ بعد همین حکومت می آید و به نمایندگی از آن یک چیزی به نام وزیر صحت عامه اعلام می فرمایند که 67% مردم افغانستان روانی تشریف دارند؛ حالا متوجه شدید که ما در کشور چرا قحط الرجال داریم؟


طارق شاه بهرامی دگرجنرالی



مهدی ثاقب

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طارق شاه بهرامی
رتبه دگرجنرالی
نظرات بینندگان:

>>>   وزارت امور داخله اعلام کرده است که، عامل اصلی درگیری دو روز پیش در یک هتل عروسی در کابل که شش کشته و زخمی برجاگذاشت، پسر قیام الدین کشاف، رییس شورای علمای افغانستان و یک کارمند ستره محکمه بوده است.
وزارت داخله
حالا ديده شود عدالت اشرف غني خان قبيله در اين مورد چگونه است !

>>>   شكل. اندام و قواره اين شخص به وزارت دفاع مناسب نيست، يك شادي برايش بخريد كه بالاي آن كار نمايد.

>>>   اگر در شیوه حکومت داری افعانستان به زودی تغییر جدی نه آید ، کار به اهل شایسته آن به انسانهای صادق مهین دوست و دور از تعصب داده نشود این کشور با بحران های جدی تر در جغرافیه خود مواجه خواهد شد. رهبریت در یک سیستم غلط حکومت داری پیش می رود، افراد متعصب مریض را در راس اداره های امنیتی جمع گماشته شده است و کشور رابسوی یک جنگ داخلی قومی می برد ، باید بطور عاجل بالای سیستم رهبری نظام سیاسی افغانستان مردم صمن یک رفرندم کار نمایند و طن عزیزما را از بحران نجات باید داد.
مردم غیور با دیانت افغانستان حکومت وحدت بار رهبری ناقص جامعه را به پرتگاه نیستی می برد. گزافه گوی خود محوری بزرگ بینی خود و کم بینی دیگران در ساختار قدرت سبب شده که حکومت داری ضعیف و نا توان باشد . رهایی صد ها تروریست از زندانها و دوباره به گروره های تروریستی پیوستاند و نتیجه گزافه گوی های رهبری حکومت وحدت ملی در راس اشرف غنی باعث خون ریزی صدها هموطن بی دفاع و موج بحران در همه عرصه های زندگی مردم غیور با دینت مسلمان ما شده است.
آگاهان قلم بدست در عرف، عاقل را کسی گویند که ظاهراً در رفتار و گفتارش اختلال و تضادی مشاهده نشود، که این یکی از معیارهایعرف در شناخت شخص عاقل می باشد.
هموطنان آیا حکومت ملی تحت رهبری اشرف غنی ریس جمهور استبدای شراکتی نیست ؟ منافع 30 ملیون انسان بی دفاع کشور عیزیم از دست ریس جمهور تنبل در خطر است برآمدن از خانه جهت رفتن بکار غریبی خطر رفتن به مکتب خطر ادعای نماز در مسجد خطر پس باید متحدانه صدا بلند کرد تا حکومت وحت ملی کنار برود تا نیرو های وطن دوست متخصص .مسلکی از طریق انتخابات به قدرت وصل شوند و راه نجات را پل زنند.
داکتر یارمحمد « حیدرزاده »
داکتر علوم در بخش محیط زیست

>>>   گل،گفتی،داگترصاحیب،اماکجااست،
گوشی،شینوا،مردیکه،درنماز،عیدمردم،را
به،وحددویگپارچه،گی،دعوت،مکرداماخدش
قانونرامشکند،پس،مجری،قانون،قانون،شکن،
است،ایداره،مملکت،ادم،مخاهد،درین،مملکت
مرغ.بازدگرمن،مشود،


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است