شرکت لبنانی بدون داوطلبی قراردادها را بدست می آورد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۷    ۱۳۹۶/۶/۸ کد خبر: 137943 منبع: پرینت

شهرداری کابل 4 پیمان بزرگ را بربنیاد فیصله کمیسیون تدارکات ملی و نیز وزارت شهرسازی به ارزش 16 میلیون دالر بدون داوطلبی به شرکت لبنانی خطیب و علمی واگذار کرده است.

به نقل از پژواک، شیرزی، معین فنی وزارت فواید عامه گفته است که این شرکت به تشویق وی و ریاض سعاده (برادر رولا غنی) به افغانستان آمده است؛ شاید بدست آوردن قراردادها بخاطر روابط شخصی بوده باشد اما از طرف رهبری وزارت فواید عامه چنین چیزی صورت نگرفته است.

كميسيون تداركات ملی شركت خطيب و علمی را در ماه جوزای سال گذشته پيش از آنكه جواز فعاليت‌ گرفته باشد به شهرداری كابل معرفی كرده و گفته است كه پروژه طراحی سرك کارته سخی را بی‌داوطلبی به اين شركت بدهد و شهرداری کابل چهار قرار داد را به این شرکت سپرده است.

این شرکت همچنین یک قرارداد بزرگ را بدون داوطلبی از وزارت شهرسازی نیز بدست آورده است.

اكنون اداره تداركات ملی می‌گويد كه معرفی شركت خطيب و علمی به شهرداری و وزارت شهرسازی فيصله كميسيون تداركات ملی بوده است.
بربنیاد اطلاعات قرار است سه قرار داد ديگر نیز بی‌داوطلبی به اين شركت سپرده شود.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شرکت لبنانی
رولا غنی
نظرات بینندگان:

>>>   حا لا یک خسربره یهو دی این قدر حق ندارد

>>>   متدر کل فساد در گشور کمیسیون تدارکات ملی به رهبری مغز متعفن می باشد. او با ایجاد این کمیسیون پروژه ها را سبوتاژ کرده تا به شرکتهای دلخواه خود بدهد. عملا وزارتخانه ها هیچ کاره اند و تمام تصمیمات وفسادها را خود مغز متعفن رهبری می کند. این شخص باید به جرم فساد برکنار و محاکمه گردد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است