آخرین شانس اشرف غنی
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۳    ۱۳۹۶/۶/۶ کد خبر: 137837 منبع: پرینت

من چند ماه پیش به اشرف غنی جدا هشدار دادم که برای جلوگیری از فرورفتن کشور در یک بحران عمیق و خطرناک بی بازگشت، باید بی درنگ چند اقدام عاجل را روی دست گیرد:

1. بی درنگ اعلام نماید که به همه بندهای توافقنامه دولت وحدت ملی پابند است و آن را عملی نماید و از یکه تازی و انحصارگرایی دست بردارد.
2. باند مافیایی اتمر، اکلیل، اخپلواک و استانکزی را که عاملان اصلی فتنه در کشور اند، بی درنگ به عنوان سفیر به خارج بفرستد.
3. دوستم و احمد ضیا مسعود را دوباره به کابل دعوت نماید.
3. حکمتیار را دوباره به پاکستان بفرستد.
4. باید هر چه عاجل تر کمیسیونی را برای ویرایش قانون اساسی، برگزاری مجلس بزرگان(لوی جرگه) فوق العاده اصلاح قانون اساسی و ساختار نظام بگمارد و رسما اعلام نماید.

اینک بار دیگر هشدار را با فریاد بلندتر تکرار می کنم . روشن است اگر نشنود و کماکان به همین بیراهه ای که روان است، پیش برود؛ همه مسوولیت فرو رفتن کشور در کام بحران عمیق سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و امنیتی به دوش او خواهد بود.

عزيز آريانفر


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اشرف غنی
وحدت ملی
نظرات بینندگان:

>>>   آریا نقرت گاو پیر کنجاره خواب میبیند

>>>   کو گوش شنوا؟؟؟؟؟

>>>   اقای اریانفر بخیالم که این کشور را جمعیت اسلامی تیکه گرفته است و بقیه انسان ها نیستند تمام بدبختی از دست شما جمعیتی ها و مجاهدین است ایا به نظر شما احمد ضیا و دوستم کدام چهره تاثیر گذار خواهد بود پسا معلوم است که شما هم جز انها واری بی کفایت استید
شغنانی
کابل

>>>   و خودت را مشاور جامع الکمالات ریاست جمهوری معرفی کند تا همچو مشوره های نیک برایش بدهی.

>>>   به چشم اغاصاحب تایمی یک شویست برای داکتر صاحب غنی بنویسد که نوش جان کند تا سخنان و نصحت های پدرانه تان را قبول نموده. ضیایی پنچرمین.
و دوستم لوطی را پس بیاورد. و چند غرفه در چهار ګوشه کابل برای نماینده ګی دزدان مسلکی بنا نماید.

>>>   برای خودت یک بستره بته درسره کوه که خو بزنی و ازین خیالپلوها بیشتر بزنی ، درغیرآن او وخت های بدمعاشی رفت که رفت . فقط حوصله کنید یکی دوسال دیګر که چی برسرتان میاید.
سید میثم

>>>   بهروز جلال آبادی
در افغانستان اکثریت ایم و ریاست جمهوری حق ماست در انتخابات آینده به هر قیمت که باشد باید ریس جمهور تاجیک تبار باشد حتا به قیمت تقلب هم ،

>>>   غنی گک در امتحان خود ناکام ماند

>>>   Faiez
آفرین
آقای نوروزی باید واضحن بر این موضوع تآکید و وپافشاری صورت بگیرد که باید رییس جمهور از تاجکان باشد پیشینه تاریخی پشتون ها و رسوایی ها و افتضاحات تاریخی پشتون ها این اجازه را برای تاجک ها میدهد تا صریح و آشکارا ادعا نمایند که دیگر بس است دامنه جنگ و خاکفروشی و عقبمانده گی که همه زاده حاکمیت پشتون ها بوده است تاجکان باید بحیث مردمان بافرهنگ و دانش بر اریکه قدرت باشند تا همه اقوام از نعمت دانش و ترقی برخوردار گردند

>>>   بهروز جلال آبادی
میدانیم که طالب و داعش پختون است و میدانیم که ارگ هم در قبضه فاشیزم پختون است !
راه حل چیست ؟؟؟؟؟؟

>>>   Mahmodi
به نظر من آخرین راه حل فقط دور کردن غنی و تیم فاشیستی اش میباشد
تا غنی در ارگ است این کشتار و ترور دوام دارد

>>>   Khorasani Salim
ف فروتن: "تمامی کار ها بخوبی طبق پلان پیش میرود"

""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
خطاب به فرحناز فروتن...

بانو فرحناز،
دیده میشود شما هم به جمع فیسبوک چلونکی ها و برده های دالری شورای امنیت و ارگ مبدل شده اید!!!

۱۷ سال است قبیله از چهار طرف با چهار نال بر سرزمین و مردم بومی این کشور میتازند، جنایت میکنند،خیانت میکنند، خانه و کاشانه می سوزانند، سر میبرند، قتل میکنند، چور و چپاول میکنند، مکتب و دانشگاه، پل و پلچک و سرک ویران میکنند، باغ و مزرعه و کشتزار می سوزند و به آتش میکشند، بانک ها چور میکنند و بعد سفیر میشوند، شفاخانه ها، عبادت گاه ها و دانشگاه ها را میسوزانند و بخاک یکی میکنند، از پول مکتب، قلم و کتاب و کتابچه دزدی میکنند و بعد در سرزمین باداران شان (دوبی، لاهور، پشاور) قصر ها میسازند، با خون شهدا و خانواده های سربازان جان به کف ما تجارت میکنند، دهشت افگنان را برادر میگویند و از زندان ها رها میکنند تا بیشتر ما را بکشند و وطن ما را به تاراج برند و سلطه منفور قبیله را حاکم کنند، و.........

بکدامین این خاینین و ناموس فروشان نوشتی و به دادگاه کشاندی؟
آیا از مردم رنج دیده ما پرسیدی که اینها محاکمه شوند یانی؟

و گناه عطا نور در چیست؟
تنها در نبودن اش از همین یماش وحشت و دهشت؟
یا چربی پلو ها و فزونی دالر های شورای امنیت و اتمر که به جیبت انداخته؟
اگر فرزند انسان استی و شیر حلال خورده ایی نخست خود را در دادگاه خودت با ضمیر ات محاکمه کن بعد استاد عطا را به دادگاه بکشان....
پ ن: بنده خود یکی از منتقدان والی بلخ استم ولی منتقد بودن هرگز شرط ناعدل و ستمگر بودن نیست.

>>>   پشتونها در ادامه سلسله ی جفا ها و خیانت های شان در حق این خاک طی دو صد سال گذشته امروز مرتکب خیانت بزرگ ملی دیگری شده اند و آن عبارت از ممانعت از آغاز روند توزیع شناسنامه های الکترونیکی است. اینها از خراسان اوغانستان ساختند و از اوغانستان سرزمین جهل، فقر، عقب مانده گی، ترور و وحشت ساختند اما هنوز هم قانع نیستند.
کدام مملکتی را در جهان دیده اید که شمار جمعیت ساکن آن معلوم نباشد، اتباع آن شناسنامه نداشته باشند و سرحدات آن نامعلوم باشد؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است