پیگرد قانونی مقروضین برشنا تا سه ماه انجام می گیرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۵۷    ۱۳۹۶/۶/۵ کد خبر: 137797 منبع: پرینت

کسانیکه پول برق خود را پرداخت نکنند تا سه ماه دیگر مورد پیگرد قانونی قرار می گیرند.

شرکت برشنا در خبرنامه ای اعلام کرده است که این شرکت به عنوان یک تصدی انتفاعی دولتی در کنار مشکلات مختلف مانند تهدیدهای امنیتی با چالش نپرداختن صرفیه برق از سوی برخی مشترکین مواجه است.

در خبرنامه آمده است که بزودی این شرکت فهرست مقروضین خود را افشا می سازد.

قبلا نیز شرکت برشنا فهرستی از مقروضین خود که عمدتا مقام های عالی رتبه دولتی، نهادهای دولتی و زورمندان بودند را منتشر کرده بود.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
برشنا
پیگرد مقروضین
نظرات بینندگان:

>>>   شرکت برشنا زورش که به زورمندان نمیرسد با وارد کردنمیتر های نصب شده بالای مردم کمزور بعوض مصرف یک کلیوات دو حتی سه کلیوات را نشان میدهد ما دیدیم که بمجرد قطع لینمقروضین در جلال اباد گلاب منگل والی برحالنفر مسول قطع لین را چنان لت و کوب و زندانی کرد که همانبیچاره مامور سال ها درد انرا فراموش نخواهد کرد کی پرسان اش کرد و کریم خلیلی که چند ملیون افغانی از درک برق مقروض استایا کسی پول اش از وی گرفته توانسته و صد های دیگری از والی و وزیر و وکیل است که مقروضیتملیون های افغانی از مدرک مصرف برق دارند هنوز هم برق شان قطع نشده اما از یک غریب و بیچاره اگر یک بل برق راتحویل نکند در حالیکه همان مقدار نوشته شده بل را مصرف نکرده فورا برق منزل ان قطع میگردد .

>>>   میتر ها را مثل تیلفون های موبایل،کارتکی جور کنید.هرکس کارت بخرد و در میتر خود بگذارد و از برق مستفید شود.
منتهی پیش ازین که تشناب بروید،یک مرتبه ببینید که میترتان کریدت کارت دارد و با نه؟
ایطور نشود که شما در سر کمود باشید و برق برود و شما نفهمبد که کاغذ تشناب کجاست و دستشوی کجاست و از همه بدتر،دکمه کمود کجاست؟

>>>   شرکت برشنا یک شرکت مافیایی است.
گاه گاهی بیشتر از 24 ساعت برق نیست و شاید هم طولانی تر اماهیچ کدام مسوولتی به مسوولین شرکت برشنا پیش نمی آید اما وقتی یک فرد عادی پایه برق را با موتر تصادف کرده چپه کند باز ساعت 60000 افغانی جریمه میگیرد البته یک ساعت دو ساعت و یا سه ساعت را الی ترمیم پایه وقت بگیرید این مبلغ دو چند سه چند و چهار چند بالای شخص چارچ می شود.
بالای هر ظالم ظالمی حاکم میشود و زورمندان را خدا خیر بدهد که برق مصرف میکنندو صرفیه خود را پرداخت نمی کنند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است