بازگشت مقام های سابق طالبان به ولایت های جنوب
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۵۱    ۱۳۹۶/۶/۵ کد خبر: 137795 منبع: پرینت

تعدادی از مقام های مهم پیشین طالبان به ولایت های جنوبی برگشتند.

جنرال عبدالرازق، قوماندان امنیه قندهار در یک نشست خبری اعلام کرده است که تعدادی از مقام های مهم پیشین طالبان با تلاش سران اقوام ولایت های جنوبی به این مناطق بازگشته اند و با خانواده هایشان زندگی صلح آمیز را در پیش گرفته اند.

قوماندان امنیه قندهار گفته است که در میان این مقام های پیشین طالب، 15 تن شان در زمان حکومت طالبان به حیث والی و مامورین عالی رتبه وزارت های خارجه و دفاع کار کرده اند.

وی افزوده است که شورای عالی صلح هیچگونه نقشی در بازگشت این مقام ها به زندگی صلح آمیز نداشته است بلکه اینکار نتیجه تلاش های سران اقوام بوده است.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
بازگشت طالبان
ولایت های جنوبی
نظرات بینندگان:

>>>   شورای صلح دولت یک شورای تمثیلی است و جزیه دادن به چند تن کهدرین شورا گردهم جع کرده شدهاست تقاضای تمام مردم به استثنای اشرف غنی و اتمر و معصومستانکزی و چند تن دیگر لغوی این شورا را خواهان است اما کجاست گوش کر اشرف غنی احمدزی خود خواه جا طلب که بخواست اکثریت مردم پاسخ مثبت دهد .

>>>   Latifi
چطور میتوانند انسان را قانع بسازند تا زنان و اطفال را گردن بزند و انتحار کند؟
از چه میتود ها استفاده میشود تا یک شخص بتواند درداخل مسجد انتحاری کند، مسجد را خراب و قرٱن را به ٱتش بکشد؟
اگر قرار باشد شخص را برای اجرای انتحاری از راه دین تشویق کنند، پس سوال برای همان شخص پیدانمیشود که چرا در خانه ی خدا چنین عملی را انجام دهد و یا اطفال معصوم چه گناهی دارند؟

یا اینکه شاید در پهلوی برانگیختن احساسات و تنفر مذهبی شان دیگر میتود ها هم استفاده میشود؟
من نمیتوانم تصور کنم که یک شخص را از طریق دین بر خلاف دین بتوان قادر به اجرای انتحاری، قتل زنان، اطفال و سوختاندن قرٱن کرد....
بیایید ریشه یابی کنید و استادان شیطان را پیدا کنید؟

>>>   داعش وطالب ودیگر وطن فروشان جاهل اصحاب شجره خبیثه اند که بنام دین ریشه های دین بر میکنند!‏  ما پیروی راستین دین محمد ورهروان سرور جوانان اهل بهشت یعنی حسین هستیم واز شهادت در راه خدا باکی نداریم اما دشمنان بدانند که دیگر صبر وتحمل ظلم را نمی پذریم،همه آماده برای دفاع از حق وحقوق مشروع خودباشیم  


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است