باید از امنیت جانی شهروندان آمریکا مطمین شویم
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۱    ۱۳۹۶/۶/۵ کد خبر: 137766 منبع: پرینت

در 16 سال گذشته راهبرد سالانه در افغانستان داشتیم اما راهبرد جدید سالانه نخواهد بود.

مک مستر، مشاور امنیت ملی رییس جمهور امریکا در یک نشست خبری درخصوص راهبرد جدید کشورش گفته است که استراتژی جدید یک راهبرد منطقه ای، یک ساله یا چند ساله نیست. در 16 سال گذشته راهبرد سالانه در افغانستان داشتیم اما راهبرد جدید سالانه نخواهد بود.

مستر بیان کرده است که رییس جمهور امریکا در چند ماه گذشته رایزنی ‌های فشرده را با مشاوریت امنیت ملی درباره‌ ‌افغانستان انجام داده و برای ما مهم این است که می‌خواهیم از امنیت جانی شهروندان امریکا مطمین شویم.

وی افزوده است که بخش دیگر پیروزی جنگ در افغانستان این است که به هراس افکنان اجازه تصرف مناطق و جمع آوری کمک های مالی داده نشود

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
راهبرد آمریکا
مک مستر
نظرات بینندگان:

>>>   خواب است و خیال است و خیالات محال است، پیروزی آمریکا

>>>   در راهبرد جدید دولت فعلی امریکا گرفتن دوباره مناطق از دست رفته دولت افغانستان که به تصرف طالبان قرار گرفته است، میباشد. بدینصورت طالبان مجبور اند که به پاکستان بروند و منتظر آمدن دولت جدید امریکا باشند.
در استراتیژی دولت آینده امریکا که یا در سال ۲۰۲۱ و یا هم ۲۰۲۵ سرکار می آید، عبارت از بمباردمان لانه های تروریستان در آنطرف خط دیورند، یعنی پاکستان ، در اولویت قرار دارد.
بنأ تروریستان مجبور هستند که از پاکستان دوباره به افغانستان کوچ کشی کنند.
قبلأ این کار کوچی های ما بود که در زمستان به جنوب میرفتند و در تابستان به شمال می آمدند.
حالا این کار تروریستان است که نظر به استراتیژی های جدید امریکا، به شمال و جنوب کوچ کشی میکنند.
کوچی ها همراه بز و بزغاله و گوسفندان و غژدی هایشان کوچ کشی میکردند، تروریستان همراه سلاح ها و راکت ها و مواد انفجاری و انتحاری شان.

>>>   بروید اگر شما کا فر ها باشید 40 سال به نام این و ان در وطن ما کشتار را ادامه دادید یک 50 سال دیگر به همین رقم تیر می کنید


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است