حکومت همیشه بعد از وقوع حادثه دست بکار می شود
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۰۸    ۱۳۹۶/۶/۴ کد خبر: 137741 منبع: پرینت

وضعیت غزنی هم بسیار وخیم تر از بسیاری از خیلی از ولایات دیگر می باشد چرا که وقتی بسیاری از ولایت ها در حاشیه امن به سر می بردند غزنی پر آشوب ترین یا ناامن ترین ولایت ها در سطح افغانستان بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)،چمن شاه اعتمادی عضو مجلس نمایندگان در برنامه «آغاز روز» در خصوص سقوط ولسولی هایی از غزنی گفت: اگر بخواهیم وضعیت بسیاری از ولایت ها را بررسی نماییم، بسیار اوضاع وخیم است، چرا که بسیاری از ولایات در حاشیه امن به سر می بردند وضعیت غزنی هم بسیار وخیم تر از بسیاری از خیلی از ولایات دیگر می باشد چرا که وقتی بسیاری از ولایت ها در حاشیه امن به سر می بردند غزنی پر آشوب ترین یا ناامن ترین ولایت ها در سطح افغانستان بود و این روزها هم که با توجه به فشاری که مخالفان حکومت وحدت ملی یا حکومت افغانستان در همه ولایت ها و هم در غزنی می آورند بیشتر شده و واکنش ها یا تحرکات آنها به مراتب افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: چند روز پیش خبر سقوط ولسوالی زنخل پخش شد و راست هم بود متاسفانه با بی توجهی یا غفلتی که مسوولین امنیتی داشتند دشمن در محل ولسوالی زنخل تسلط پیدا کرد و امکاناتی که در آنجا وجود داشت اینها را همه را به غارت بردند و به غنیمت گرفتند بعد از آن طی هماهنگی هایی که انجام شد بعد از اتفاق حادثه نیروهای حکومتی چنانچه ما شنیده ایم آمده اند ولسوالی زنخل را پس گرفته اند اما این زمانی بود که همه چیز از بین رفته بود. متاسفانه حکومت همیشه بعد از اینکه فاجعه ای رخ می دهد و دست به کار می شود. دشمنان تمام این ولسوالی را غارت کردند و پس گرفتن آن گرچه لازم است اما دشمن به هدف خود یعنی غارت جان و مال مردم وغنیمت های جنگی دست یافته است.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غزنی
حکومت افغانستان
نظرات بینندگان:

>>>   چون دست خود شان است ازاوخاطر ميمانند كه زياد مردم كشته شود واگر نه چطور در اين شرايط بد كشور يك پوليس ويك پيرهدار حق فير را ندارد لعنت بر اين حكومت خاين ٠
اومردم افغانستان حال ضررو نيست كه حتمى درمساجد نماز بخوانيد تااين حكومت خاين است درمساجد نروويد نماز خودرا درخانه هاى خود بخواند اگر خدارا دوست داريد واگر ميشانيسيد واگر نمايشى براى مردم خودرا نمايش ميدهيد خوبرويد وببينيد ٠

>>>   مردم مومن وملیت محروم ومظلوم هزاره باید،امنیت ودفاع ازجان خودهارا درهرجا وهرمکان بیگیرند فاشیستان تاریخی اتمر،غنی،ستانکزی وامثالهم برای محو ونابودی ملیت مظلوم ومحروم مناطق مرکزی برنامه وپروگرام های خاصی دارند.درین هیچ جای شک نیست.
الا لعنت الله علی القوم الظالمین

>>>   درافغانستان برنامه حکومت همه چیز ریشخند وبدون پروگرام قبلی استند.جلوواقعه را باید قبل ازوقوع آن گرفته شود.بعد ازمرگ سهراب نوشدارو چه بکار آید.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است